Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
Tekenen dat je een sekstekort hebt..
Hoe lang duurt zo'n verwijderproces? Is dat niet een kwestie van een paar minuten?

Ik zie namelijk nog steeds die ballen in beeld.

Hoe moeilijk is het om daar gewoon ff andere (niet-seksgerelateerde) onderwerpen neer te zetten, of liever nog ze compleet te verwijderen?

Het meest logisch zou toch zijn dat jullie na die regen van klachten eerst alles uit beeld halen en dan pas gaan besluiten of en in welke vorm het eventueel terugkomt?
Ik zag net een advertentie van Philips met een model dat een een staafvormig reinigingsapparaat bij haar gezicht houdt. Door alle bananen en wortels hier kreeg ik daar hele andere associaties bij
.
quote:[message=18609735,noline]LoiseauCoureur schreef op 07 mei 2015

Het meest logisch zou toch zijn dat jullie na die regen van klachten eerst alles uit beeld halen en dan pas gaan besluiten of en in welke vorm het eventueel terugkomt?Dat zou je zeggen ja.
.
Ik zie er maar 2, maar wel nog steeds alleen de sexblogs. Naast de plaatjes zijn de inhoud van deze blogs ook echt wanstaltig.
Hoe amateuristisch weer dit.

Ik krijg die sexblogs nog steeds in beeld. Hoe lang moeten we er nog op wachten?
quote:sabbaticalmeds schreef op 06 mei 2015 @ 20:47:

Door de seksblogs interpreteer ik die "oops ik voel ineens kittens in mijn poes" ook heel anders

Dat had ik al sinds dag 1. A dirty mind is a joy forever.

On-topic: bitterballen
Bij mij is het al wel veranderd, in ieder geval de grootte van de plaatjes enzo, maar de titels zijn nog steeds sex-gerelateerd. Ik schaamde me gisteren kapot in de trein, de buuv keek stiekem even mee en keek snel weer voor zich... En ik las gewoon een andijvie-topic...
Beffen geen seks beste mevrouwdeCommunityManager?
quote:LoiseauCoureur schreef op 07 mei 2015 @ 08:29:

Hoe lang duurt zo'n verwijderproces? Is dat niet een kwestie van een paar minuten?

Ik zie namelijk nog steeds die ballen in beeld.

Hoe moeilijk is het om daar gewoon ff andere (niet-seksgerelateerde) onderwerpen neer te zetten, of liever nog ze compleet te verwijderen?

Het meest logisch zou toch zijn dat jullie na die regen van klachten eerst alles uit beeld halen en dan pas gaan besluiten of en in welke vorm het eventueel terugkomt?Nee nee, dat is hééél mega ingewikkeld en technisch. Dat gaat wel een paar dagen duren en dan loopt eerst weer het forum krakend vast, gaan we drie dagen offline en daarná kunnen we wellicht forummen zonder anale seks.
Zeg maar Spijker.
Het Nederlandse woord is overigens seks. Sex is Engels. Prima als viva Engels wil schrijven, maar dan wel helemaal Engels en niet alleen het woord sex. Dat heet bij ons namelijk gewoon seks. Kijk maar, er staan van die rode kringeltjes onder sex, dat is een hint.
Zeg maar Spijker.
quote:Bij_Zonder schreef op 07 mei 2015 @ 09:20:

Hoe amateuristisch weer dit.

Ik krijg die sexblogs nog steeds in beeld. Hoe lang moeten we er nog op wachten?

Ik ook. En hoe handig is dat op je werk, not.

En thuis wil ik het ook niet, ik wil nergens die ranzigheden tegenkomen. Daar zijn andere sites voor.
Nou ben ik eens een paar van die blogjes gaan lezen en werkelijk niemand reageert op die onnozelheid
Hier zijn ze weg. Wel 4 blogs, maar niet meer over sex.
quote:vivapimpelmees schreef op 07 mei 2015 @ 09:45:

Hier zijn ze weg. Wel 4 blogs, maar niet meer over sex.

Juich niet te vroeg want ze veranderen steeds..

Ik zie hier nu alweer anale seks in 7 stappen staan..
Twaalf weetjes over de penis.

Kolere, is dit het nieuwe Yes-forum ofzo?
quote:diamond-gloss schreef op 07 mei 2015 @ 09:47:

[...]

Juich niet te vroeg want ze veranderen steeds..

Ik zie hier nu alweer anale seks in 7 stappen staan.. Ik zie het
En na de reactie alweer de behaarde venusheuvels en deepthroaten doe je zo ranzigheid
quote:Star schreef op 07 mei 2015 @ 09:47:

Twaalf weetjes over de penis.

Kolere, is dit het nieuwe Yes-forum ofzo? en masturberen hoe vaak doe jij het..
Hahaha wel grappig naast de anale sex in 7 stappen een advertentie met Artsen zijn geschokt.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Het is dus een groot uit de klauwen gelopen orgie op de redactie en niemand heeft dat in de hand? Of zit er een groepje 35-jarige King Louis-dragende gekke meiden met rode konen driftig geile verhaaltjes te typen?

Wat een stuurloos zooitje daar.
quote:Spijk-er schreef op 07 mei 2015 @ 09:40:

Het Nederlandse woord is overigens seks. Sex is Engels. Prima als viva Engels wil schrijven, maar dan wel helemaal Engels en niet alleen het woord sex. Dat heet bij ons namelijk gewoon seks. Kijk maar, er staan van die rode kringeltjes onder sex, dat is een hint.

Die rode kringeltjes worden bewust genegeerd. Hier is Serieus over nagedacht en een Hoofdredactionele regel over uitgevaardigd. We mogen niet quoten wat de redactie zegt op de geheime pijler, maar het komt er op neer dat seks voor de voortplanting is en sex voor de lol. Ofzo.

Gelukkig doet het forum niet aan die flauwekul en hebben we hier gewoon een sekspijler.
.
Ik ben blij met de huidige verbeteringen en hoop dat de overige snel gaan plaats vinden.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 07 mei 2015 @ 12:43:

Ik ben blij met de huidige verbeteringen en hoop dat de overige snel gaan plaats vinden.Ik heb daar bewondering voor, voor mensen die ondanks alles altijd positief kunnen blijven.
.
quote:impala schreef op 07 mei 2015 @ 12:53:

[...]

Ik heb daar bewondering voor, voor mensen die ondanks alles altijd positief kunnen blijven.'Dank u, dank u

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven