Mode & Beauty alle pijlers

Rok, wit bruiloft

09-05-2015 16:25 249 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
anoniem_227619 wijzigde dit bericht op 06-04-2018 14:25
99.55% gewijzigd
quote:Dubbus schreef op 09 mei 2015 @ 16:27:

God wat is dat toch met die vragen of wit kan op een bruiloft. Nee dus. Is dat zo moeilijk te begrijpen?

Wit is voor de bruid. Punt.

Neem gewoon een andere kleur.Dit scheelt mij weer typen. Helemaal eens.
Wit, pastel en kant is gewoon VOOR DE BRUID. Wat is dat toch de laatste tijd. Geen Wit Geen Pastel Geen bruidsachtige kleding.

Djeez.
Eigenlijk weet je zelf al dat het niet kan, anders zou je er niet een topic over openen.

Tegenwoordig zien vooral Nederlandse (autochtone) bruiden er zo gewoontjes uit dat je moeite moet doen om er niet beter uit te zien dan de bruid. Als je dan ook nog wit gaat dragen, is de verwarring compleet.
quote:It_Suits_You_Well schreef op 09 mei 2015 @ 17:02:

Ik vind een wit rokje met een gekleurd iets erop best kunnen.

En beatrijs ritsema ook zo te zien...

http://www.beatrijs.com/s ... aagt-ook-wit-op-bruiloft/

Ik vind dat ze de plank volledig misslaat hier.

De bruid in ivoor en de schoonloeder in wit? Nou dat zal leuk staan op de foto's zeg. De jurk van de bruid zal er dan goor uitzien.

Ook op de foto's moet de bruid het STRALEND middelpunt zijn, niet die griet met die jurk die verwassen lijkt.

Echt not done.
quote:Annapicobella schreef op 09 mei 2015 @ 17:05:

Daar denkt de familie van Mevrouw Beyonce anders over...Wie is de bruid????

Ik zou het niet weten? Beyonce?
Ik zou het ook niet doen, niet eens omdat je de bruid zou "outshinen", dat lijkt me in zo'n goedkoop ogende rok wel meevallen. Dat witte kant met die gouden ritsen vind ik meer Toppers dan bruiloft.
quote:Annapicobella schreef op 09 mei 2015 @ 17:05:

Daar denkt de familie van Mevrouw Beyonce anders over...Wie is de bruid????

[afbeelding]Dit plaatje toont precies waarom het onbeschoft is om wit te dragen. Kijk maar naar de jurk van Beyoncé: die lijkt tussen al dat stralende wit hartstikke goor. Lekker als jouw witte outfit dat per ongeluk met de net iets minder witte jurk van de bruid doet.
Liever elitair dan een pauper!
quote:nina1966 schreef op 09 mei 2015 @ 17:59:

Wit, pastel en kant is gewoon VOOR DE BRUID. Wat is dat toch de laatste tijd. Geen Wit Geen Pastel Geen bruidsachtige kleding.

Djeez.Omg, geen pastel? Hoe kom je daar bij?
quote:nina1966 schreef op 09 mei 2015 @ 17:59:

Djeez.Hoe kom je nou op pastel? Waarom geen pastel?
Ik vind een witte rok met verder kleuren erop toch wel heel iets anders dan een volledig witte jurk.

Zou het gewoon doen.
Zelfs ik snap dat je op een bruiloft geen wit draagt als vrouw. Er zijn 8,4 miljard kleurschakeringen die niet voor wit doorgaan, dus in principe zou het haalbaar moeten zijn om iets in een andere kleur te vinden denk ik.
quote:milna schreef op 09 mei 2015 @ 18:05:

[...]

Ik zou het niet weten? Beyonce?Die vrouw in het wit is de bruid.
Everything you see I owe to spaghetti!
buiten dat 'ie wit is, is 'ie ook nog een veels te kort voor een bruiloft
Wat een rare, onvriendelijke reacties. Ik snap de vraag heel goed, ik vind dit ook een twijfelgeval.

Geen pastel heb ik nog nooit van gehoord trouwens.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Lelijke rok, maar als je er een knalkleur blouse op draagt (geen pastel) dan word je heus niet verward met de bruid en als je geen getuige of directe familie bent, dan verpest je ook geen foto's met je helderwitte rok.

Maar als ik de andere reacties lees, zal er hoe dan ook afkeurend over je gedacht worden dus ik zou lekker voor iets anders kiezen. Niet al te moeilijk lijkt me zo.
quote:meldepel schreef op 09 mei 2015 @ 18:53:

buiten dat 'ie wit is, is 'ie ook nog een veels te kort voor een bruiloftWat een onzin zeg!
Met een knalkleur blouse kan het best, vind ik.
als het een twijfelgeval is dan moet je het dus gewoon niet doen, want het is niet jouw dag.. het is iemand anders' dag
quote:sinnombre schreef op 09 mei 2015 @ 17:45:

Als je onopgevoed wilt overkomen, zonder enige kennis van de etiquette, vooral doen.

Wil je doen zoals het 'heurt' dan vergeet je dit rokje en zoek je wat anders.

Onopgevoed nog wel, wat een kul....

Ik vraag me trouwens serieus af of die etiquette het duidelijk heeft over volledig in het wit verschijnen of dat ook een wit item not done is. Nogmaals, ik vind het dikke kolder.
edit.
quote:zas schreef op 09 mei 2015 @ 21:10:

Ik vraag me trouwens serieus af of die etiquette het duidelijk heeft over volledig in het wit verschijnen of dat ook een wit item not done is. Nogmaals, ik vind het dikke kolder.Inderdaad.
Als je nou toch speciaal nieuwe kleren koopt voor een bruiloft, koop dan gewoon iets niet-wits.

En dat dit dan het enige is dat je na lang zoeken hebt kunnen vinden.... zo bijzonder is dit rokje toch niet?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Ik vind het ook prima kunnen! ze is toch niet compleet in het wit!?

prima dus voor een zomerse bruiloft witte rok met felle gekleurde blouse
quote:Blondie456 schreef op 09 mei 2015 @ 19:20:

[...]

Wat een onzin zeg!

Ik vind hem ook niet te kort.

Maar wel gek dat h&m hem als 'knielang' omschrijft.

Ik heb toch echt de indruk dat de knieën van het model een behoorlijk eind onder de rok zichtbaar zijn.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:zas schreef op 09 mei 2015 @ 21:10:

[...]

Ik vraag me trouwens serieus af of die etiquette het duidelijk heeft over volledig in het wit verschijnen of dat ook een wit item not done is. Nogmaals, ik vind het dikke kolder.Soms is wat je zelf vindt gewoon niet relevant en neem je algemene fatsoensnormen in acht. Als je dat fatsoen niet op kunt brengen, dan kom je idd onaangepast en onopgevoed over. Maar het staat je uiteraard vrij om dat beeld neer te zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven