Napraattopic 28
zondag 26 april 2015 om 12:48
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 9 mei 2015 om 23:12
quote:O.L.L.A schreef op 09 mei 2015 @ 23:08:
Het blijft een persoonlijke kutopmerking, MissI. Of je nou zelf maat 36 of 56 hebt.
Maat 40-42, Olla.
Na bloed zweet en tranen dit keer weer. En daar hoef ik geen medaille voor, het is alleen om aan te geven dat ik er moeite voor gedaan heb. Dingen voor heb laten staan. Vers en gezond eet. Pakjes en zakjes heb laten staan. Heel veel heb gesport en hardgelopen de afgelopen weken.
En als je dan hardnekkig gaat volhouden dat je van pakjes en zakjes niet dik wordt, tja, dan ga ik de discussie met je aan.
Een ander zou dat wel mogen, maar ja, paria he....dan krijg je dit.
Het blijft een persoonlijke kutopmerking, MissI. Of je nou zelf maat 36 of 56 hebt.
Maat 40-42, Olla.
Na bloed zweet en tranen dit keer weer. En daar hoef ik geen medaille voor, het is alleen om aan te geven dat ik er moeite voor gedaan heb. Dingen voor heb laten staan. Vers en gezond eet. Pakjes en zakjes heb laten staan. Heel veel heb gesport en hardgelopen de afgelopen weken.
En als je dan hardnekkig gaat volhouden dat je van pakjes en zakjes niet dik wordt, tja, dan ga ik de discussie met je aan.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 9 mei 2015 om 23:12
zaterdag 9 mei 2015 om 23:13
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:09:
[...]
Nou, ik weet wel (ik mag alleen niet zeggen waar ik dat gelezen heb), dat Solo een bloedhekel heeft aan koken en zich er vaak nogal makkelijk vanaf maakt. En hier heeft ze net gezegd dat dat vaak/meestal uit pakjes en zakjes is.
En ik weet ook dat Solo nou niet echt actief is met bewegen of sporten.
Mijn overgewicht is volledig te verklaren door overmatig snoepen. Niks pakjes en zakjes, chocola, dat is het probleem.
En een spierziekte, maar die had ik ook al toen ik nog slank was, dus dat telt niet.
[...]
Nou, ik weet wel (ik mag alleen niet zeggen waar ik dat gelezen heb), dat Solo een bloedhekel heeft aan koken en zich er vaak nogal makkelijk vanaf maakt. En hier heeft ze net gezegd dat dat vaak/meestal uit pakjes en zakjes is.
En ik weet ook dat Solo nou niet echt actief is met bewegen of sporten.
Mijn overgewicht is volledig te verklaren door overmatig snoepen. Niks pakjes en zakjes, chocola, dat is het probleem.
En een spierziekte, maar die had ik ook al toen ik nog slank was, dus dat telt niet.
Your opinion matters. Just not that much.
Week 40 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:impala schreef op 09 mei 2015 @ 23:12:
Mag de waarheid niet gezegd worden ofzo? Krijg je van eten uit pakjes ook lange tenen ?
Blijkbaar
Zo zijn er wel meer verboden onderwerpen hier hoor, maar als je het niet erg vindt ga ik die hier nu even niet benoemen
Mag de waarheid niet gezegd worden ofzo? Krijg je van eten uit pakjes ook lange tenen ?
Blijkbaar
Zo zijn er wel meer verboden onderwerpen hier hoor, maar als je het niet erg vindt ga ik die hier nu even niet benoemen
zaterdag 9 mei 2015 om 23:14
quote:hatsetats schreef op 09 mei 2015 @ 23:09:
[...]
Ik zou zeggen, lees mijn onderschrift. Dat 'vies en zielig' over 'alle gespierde types' is niet vals? Nog valser want indirect
Want jij ziet eruit als zo'n mannenplaatje? Nee toch? Niks van aantrekken dan.
Ik vind geen mooie mannen maar plak maar raak hoor. Ik heb er niks van en vind er niks van.
[...]
Ik zou zeggen, lees mijn onderschrift. Dat 'vies en zielig' over 'alle gespierde types' is niet vals? Nog valser want indirect
Want jij ziet eruit als zo'n mannenplaatje? Nee toch? Niks van aantrekken dan.
Ik vind geen mooie mannen maar plak maar raak hoor. Ik heb er niks van en vind er niks van.
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:12:
[...]
Maat 40-42, Olla.
Niks paria, gewoon nonsens.
Pakjes en zakjes maken je niet dik.
Punt.
Zodra ik stop met snoepen val ik af, ondanks dat ik pakjes en zakjes blijf gebruiken.
[...]
Maat 40-42, Olla.
Niks paria, gewoon nonsens.
Pakjes en zakjes maken je niet dik.
Punt.
Zodra ik stop met snoepen val ik af, ondanks dat ik pakjes en zakjes blijf gebruiken.
quote:doornroosje9 schreef op 09 mei 2015 @ 23:11:
Die opmerking over gespierde types was natuurlijk ook niet nodig, daar ben ik het mee eens. Maar een forummer zo persoonlijk aanvallen, vind ik helemaal niet ok.Ik val haar niet aan. Het is een feit dat Solo flink meer weegt dan ik.
Die opmerking over gespierde types was natuurlijk ook niet nodig, daar ben ik het mee eens. Maar een forummer zo persoonlijk aanvallen, vind ik helemaal niet ok.Ik val haar niet aan. Het is een feit dat Solo flink meer weegt dan ik.
zaterdag 9 mei 2015 om 23:15
quote:doornroosje9 schreef op 09 mei 2015 @ 23:14:
[...]
Ik ga niet hetzelfde doen als jij hier deed. Wat jij schrijft op een ander forum, ga ik niet ergens anders rondvertellen.
Dat ik een strenge kuur onder begeleiding heb gedaan?
Met fruit, groenten, vis/vlees en sporten.
Mag hier best gezegd worden hoor.
[...]
Ik ga niet hetzelfde doen als jij hier deed. Wat jij schrijft op een ander forum, ga ik niet ergens anders rondvertellen.
Dat ik een strenge kuur onder begeleiding heb gedaan?
Met fruit, groenten, vis/vlees en sporten.
Mag hier best gezegd worden hoor.
zaterdag 9 mei 2015 om 23:15
zaterdag 9 mei 2015 om 23:17
quote:Miss.Innuendo schreef op 09 mei 2015 @ 23:14:
[...]
Ik val haar niet aan. Het is een feit dat Solo flink meer weegt dan ik.Zelfs toen ik slank was woog ik waarschijnlijk meer dan jij, dus dat zegt verder ook niet zoveel.
[...]
Ik val haar niet aan. Het is een feit dat Solo flink meer weegt dan ik.Zelfs toen ik slank was woog ik waarschijnlijk meer dan jij, dus dat zegt verder ook niet zoveel.
quote:doornroosje9 schreef op 09 mei 2015 @ 23:14:
[...]
Tja, het was te verwachten. Wat een valsigheid, bah bah.
En dan die Holier than Though houding, om van te braken. Zo jammer dat sommige mensen met de kilo's die ze verliezen niet ook een deel van hun nare karakter kwijt kunnen raken.
[...]
Tja, het was te verwachten. Wat een valsigheid, bah bah.
En dan die Holier than Though houding, om van te braken. Zo jammer dat sommige mensen met de kilo's die ze verliezen niet ook een deel van hun nare karakter kwijt kunnen raken.
zaterdag 9 mei 2015 om 23:18