Wij beginnen eind 2008

30-03-2008 14:54 4585 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...

Hopelijk wordt dit een levendig topic!

NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!

Groetjes Roadster
O, flo wat een leuke foto's. Vooral die van jouw man met dat jasje. Is zo herkenbaar. Helemaal opgetut aankomen tot er een paar bier in zit. hahaha
Lisa, dat is een deal. Woensdag niet ongesteld, dan gaan we 's avonds allebei testen.!!!!!
...
...
nee, dat schijnt tegenwoordig niet meer te hoeven. Volgens de bijsluiter kan de test elk moment van de dag afgenomen worden.
...
...
Jeej!! Woensdag test dag!! In ochtendurine zit trouwens meer Hcg. Maar zwanger is zwanger, dus maakt voor het testen niets uit.

Spannend!!

Ik ga ff snel op de groep kijken!

Vanmiddag koffie drinken bij een favo oom en tante. Moet ik me weer inhouden....ach...ffies nog.

Volgens mij heeft nog niemand iets in de gaten. Ze verwachten het ook niet denk ik. Manlief denkt alleen dat schoonvader misschien iets weet...maar hij heeft niets verteld of bevestigd...
...
@lisa...volgens manlief heeft hij een paar opmerkingen gemaakt, waardoor manlief denkt dat ''opa'' misschien iets vermoed....of hoopt...kan natuurlijk ook. Ik kan wel goed mijn mond houden, maar mijn buik verbergen vind ik moeilijker. Misschien denken ze gewoon dat ik dikker ben geworden Ik heb nu een spijkerbroek aan die ik twee maten groter heb gekocht afgelopen donderdag. Is alleen een beetje wijd Mijn gewone broeken kunnen zelfs met proppen niet meer dicht.

Met deze oom en tante ben ik vrij hecht, en morgen zie ik ook nog een tante met wie ik erg hecht ben. Zijn ook een soort van vriendinnen....Wel grappig dat ze nu nog niets weten en we ze over een week of twee het gaan vertellen. (hopen hopen hopen dat alles oke is woensdag)

Ik heb al gelezen dat als je met 8 weken het hartje ziet kloppen, de kans op een miskraam daalt tot onder de 3%.
...
quote:Lisa1977 schreef op 24 augustus 2008 @ 14:00:

@ Kruimel: DEAL! Maarre moet je niet altijd 's morgens testen?

Overdag kan ook, maar dan moet je wel 4 uur niet geplast hebben i.v.m. de concentratie hcg.

Ik duim in ieder geval voor alle testers!

Pfff, ik wil ook..... Heb bedacht dat Moman deze maand maar raak moet schieten, want dan kunnen we het met kerst tegen familie zeggen... En dan krijgen we een juni-baby. Droom, droom.....

@T&G, alles zal vast helemaal goed zijn! En als je nou je adem inhoudt, valt je buik niet op én kun je niks verklappen!

We gaan niet naar guus, maar hebben zijn filmpjes aan het kijken.

Ik ga even verder sociaal zijn, tot straks!
W
...
@ Lisa: Hmmm...maar ja, dan kan je net zo goed pas over twee weken testen als je niet ongesteld wordt. En dan ben je misschien al drie weken overtijd omdat je je cyclus niet weet! Ik zou gewoon testen.....

Tja, zo'n rode kop is nooit goed voor de geloofwaardigheid helaas...
Gelukkig geen vraag gekregen over mijn buik. Was wel blij dat thuis mijn knoop en riem weer los konden. Beetje misselijk op het moment...en ik dacht dat de vermoeidheid mee viel, maar als je dan eenmaal thuis op de bank hangt...pff...

Begin nu wel echt een beetje zenuwachtig te worden voor woensdag...Vraag me echt af hoe ik de komende dagen moet doorkomen...zucht...

Lastig verbergen ja, als je in één keer gestopt bent met roken én drinken.

@Lisa...gewoon testen..maakt het toch uit...doe je er in het weekend toch nog één? Als het een nee is, doe je er in het weekend nog één, en als het een ja is, vind manlief het vast niet erg dat je al getest hebt....

Hé...jullie hebben mij zelf verteld dat voorgedrukte streepjes niet bestaan!!!!!!!

Mijn eerste twee zwangerschappen zijn trouwens goed verlopen. Ik heb nog nooit eerder bloedverlies of een miskraam gehad. Helaas wel een te hoge bloeddruk...maar hebben de kids geen last van gehad.
tv-kijken was prima. Verder echt helemaal niks te melden. Voel me een beetje zielig vandaag, dagje met zelfmedelijden... Dus ik ga er ook weer vandoor.

Tot morgen!!!
quote:mogalie schreef op 24 augustus 2008 @ 20:20:

tv-kijken was prima. Verder echt helemaal niks te melden. Voel me een beetje zielig vandaag, dagje met zelfmedelijden... Dus ik ga er ook weer vandoor.

Tot morgen!!!
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Bah, bah bah.

Ik wil ook mijn testen doen. Ik heb namelijk nog testen liggen tot november. En dan ijn e over de ttum heen. Nu gn e eker over datum heen.

Bah. klein stemmetje egt steed baby baby (duiveltje)

Het andere stemmetje egt. Nee niet doen anders rolstoel (engeltje)
quote:TammieenGwennie schreef op 24 augustus 2008 @ 20:23:

[...]

(f)
Mo

hier nog een. Wel weer n de pil ( ou de laste strip ijn) en pijnlijke tieten hebben van heb ik jou dar.
quote:babymerel schreef op 24 augustus 2008 @ 20:27:

Mo

hier nog een. Wel weer n de pil ( ou de laste strip ijn) en pijnlijke tieten hebben van heb ik jou dar.
mo

ik ben echt een beetje de weg kwijt in alles. Iedereen in de buurt lijkt wnger. Die ik gelukkig niet ken.
@ T&G: Had ik dat gezegd? Dat er geen voorgedrukte streepjes bestaan? Volgens mij wel hoor, ga maar kijken! Als je hem schuin in het licht houdt, zie je het!

"Mijn eerste twee zwangerschappen zijn trouwens goed verlopen. Ik heb nog nooit eerder bloedverlies of een miskraam gehad. Helaas wel een te hoge bloeddruk...maar hebben de kids geen last van gehad."

Nog nooit eerder? Huh, nu wel?? Nee toch?!

Joh, woensdag is er bijna, en dat komt helemaal goed! Ik weet het zeker! Het gaat zo goed nu!

@ Mo: KNUFFEL
...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven