Napraattopic 29

10-05-2015 18:03 3003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yas is erg kieskeurig als het op meeten aan komt. Die meet alleen maar bij bepaalde soorten hapjes.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Honeymoonquiz schreef op 12 mei 2015 @ 19:05:

Ik begrijp er niets van, moet ik nu 28 napraattopics terug gaan lezen? Hier een samenvatting

quote:sabbaticalmeds schreef op 12 mei 2015 @ 19:08:

[...]

wees maar blij, dat scheelt weer een bezoekje aan de huisarts met je brandende vagijnKomen daar die zure visgleuven van??
quote:Feeksje1977 schreef op 12 mei 2015 @ 19:09:

[...]

Komen daar die zure visgleuven van?? ja en nee
quote:Feeksje1977 schreef op 12 mei 2015 @ 19:09:

[...]

Komen daar die zure visgleuven van??

Zou zomaar kunnen.

Kan geen kwaad er een klein onderzoekje op los te laten: wat is het postgedrag van mensen die meeten met andere bepaalde mensen?
Mijn hart maakt altijd een klein sprongetje als het zuurgehalte hier stijgt.
quote:Velma schreef op 12 mei 2015 @ 19:12:

Mijn hart maakt altijd een klein sprongetje als het zuurgehalte hier stijgt.Zure oprispingen? Rennies schijnen een beetje te helpen.
Het zal vast aan mij liggen... Persoonlijk vind ik de manier waarop BGB en Meds hier over anderen schrijven vele malen meer 'naarpraat' dan de fitties die hier worden uitgevochten. Ik lees alleen maar oordelen en minachting, niet eens op een grappige manier verpakt. Erg jammer, tenzij het natuurlijk de bedoeling is om lekker te stoken.
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 mei 2015 @ 19:09:

[...]

Hier een samenvatting

[afbeelding]Niks nieuws onder de zon dus
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 mei 2015 @ 19:01:

[...]

en tatsie maar wisselen tussen die tafelsWhahahahaha
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Ik hou het niet meer hier
quote:Fangtasia schreef op 12 mei 2015 @ 19:18:

Het zal vast aan mij liggen... Persoonlijk vind ik de manier waarop BGB en Meds hier over anderen schrijven vele malen meer 'naarpraat' dan de fitties die hier worden uitgevochten. Ik lees alleen maar oordelen en minachting, niet eens op een grappige manier verpakt. Erg jammer, tenzij het natuurlijk de bedoeling is om lekker te stoken.

Ik denk inderdaad dat het aan jou ligt, ja.

Of ben je ook zo opgekomen toen Hats elke dag onder vuur lag? Als je dat af wilt doen als een " fittie " vind ik dat nogal een understatement. Ook was dat altijd overduidelijk over wie het ging, terwijl Meds en ik een verzonnen meet beschrijven.
Komop BGB, buiten het gegeven dat ik nu even geen idee heb over welke "fittie" het was met Hats (het zijn er meerdere geweest nl.), vind ik je nu wel erg kort door de bocht gaan. Ik verdedig nl. niemand, ik geef mijn mening en ga ervan uit dat mensen zichzelf kunnen verdedigen. Ik heb daar zelf in ieder geval niemand voor nodig.

Het gemiep van jullie, inclusief verwijzingen naar oude topics, meets en forummers en dat, in mijn ogen, op een nare manier, vind ik triest gedrag. Van mij hoef je er verder niets mee hoor, maar ik ben persoonlijk meer van het directe in plaats van indirect lopen stieren.
Gezellig weer
Nu hou ik het helemaal niet meer
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 mei 2015 @ 19:29:

[...]

Ik denk inderdaad dat het aan jou ligt, ja.

Of ben je ook zo opgekomen toen Hats elke dag onder vuur lag? Als je dat af wilt doen als een " fittie " vind ik dat nogal een understatement. Ook was dat altijd overduidelijk over wie het ging, terwijl Meds en ik een verzonnen meet beschrijven.ik denk het ook. Tenzij die verzonnen meet de waarheid dicht nadert.
Je hebt wel humor whahahaha
quote:Fangtasia schreef op 12 mei 2015 @ 19:34:

Komop BGB, buiten het gegeven dat ik nu even geen idee heb over welke "fittie" het was met Hats (het zijn er meerdere geweest nl.), vind ik je nu wel erg kort door de bocht gaan. Ik verdedig nl. niemand, ik geef mijn mening en ga ervan uit dat mensen zichzelf kunnen verdedigen. Ik heb daar zelf in ieder geval niemand voor nodig.

Het gemiep van jullie, inclusief verwijzingen naar oude topics, meets en forummers en dat, in mijn ogen, op een nare manier, vind ik triest gedrag. Van mij hoef je er verder niets mee hoor, maar ik ben persoonlijk meer van het directe in plaats van indirect lopen stieren.Je neemt het te serieus ik verwijs naar geen enkele meet, topic of forummer. alles wat ik schreef kwam uit mijn dikke duim. In tegenstelling tot wat hier de afgelopen dagen voorbij is gekomen aan narigheid tegen elkaar.
Jij niet hoor Meds.
quote:hatsetats schreef op 12 mei 2015 @ 19:39:

Jij niet hoor Meds.O
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 mei 2015 @ 19:39:

[...]

Je neemt het te serieus ik verwijs naar geen enkele meet, topic of forummer. alles wat ik schreef kwam uit mijn dikke duim. In tegenstelling tot wat hier de afgelopen dagen voorbij is gekomen aan narigheid tegen elkaar.Dat is wel weer grappig..
quote:sabbaticalmeds schreef op 12 mei 2015 @ 19:41:

[...]

O
Benieuwd wie die handdoekjes heeft gestolen.
Ieder zijn mening meds. En te serieus nemen, neuh, wees niet bang. Ik geef alleen aan wat mij opvalt en hoe ik het lees.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 mei 2015 @ 19:44:

Benieuwd wie die handdoekjes heeft gestolen.Nous

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven