Zwangerschapstest

14-05-2015 22:16 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond! Ik heb dinsdag en woensdag een zwangerschaps test gedaan omdat ik bijna zeker weet dat ik zwanger ben. Dinsdag had ik hem gedaan toen gaf ie een heel vaag lijntje aan. Maar de tweede test op woensdag gaf helemaal niks aan. Hoe kan dat? Het is voor mij de eerste keer dus ik weet er nog niet veel van af.

En ik denk dat ik ongeveer 6 weken zwanger ben.
Lang leven de lol!
Nee een mirena spiraal.. Die is er twee maanden geleden uitgegaan en toen wel een soort van mensturatie gehad. Maar dat was net hele dunne limonade stelde niks voor.
Lang leven de lol!
Geen idee hoe het na het verwijderen van een spiraal gaat, maar mogelijk is je cyclus nog niet goed op gang... Maar een zwangerschapstest geeft alleen een licht streepje binnen de tijd als er hcg is.. Zou het over een paar dagen weer proberen.
quote:roomster schreef op 14 mei 2015 @ 22:22:

En ik denk ook dat je dat als vrouw voelt? Tenminste ik kan het me inbeelden

De maand dat ik zwanger bleek te zijn voelde ik voor het eerst juist helemaal niks...

Je komt vrij jong over.. De huisarts zal je niks anders vertellen dan wat de testen aangeven. Test over een paar dagen nog eens en wacht anders gewoon je menstruatie af..
Ooit van schijnzwangerschap gehoord. Je kan het je ook inbeelden
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
ik ben 27.
Lang leven de lol!
Het is duidelijk dat je het hoopt en ik ken het gevoel maar alleen nog een test kan je uitsluitsel geven. Ik zou inderdaad zo een digitale aanraden voor over een paar dagen. Dan heb je ook geen last van tuurstreepjes enzo. Veel succes.
quote:bam1984 schreef op 15 mei 2015 @ 00:00:

[...]

De maand dat ik zwanger bleek te zijn voelde ik voor het eerst juist helemaal niks...

Je komt vrij jong over.. De huisarts zal je niks anders vertellen dan wat de testen aangeven. Test over een paar dagen nog eens en wacht anders gewoon je menstruatie af..Hier hetzelfde, ik heb maanden gedacht: 'ik ben zwanger, ik voel het, misselijk, zere borsten,...' En telkens werd ik ongesteld. Deze keer voelde ik niks en rekende ik er niet op en toch... Gisteren verscheen er een mooi plusje op mijn clearblue :-)
Thnx! over een paar dagen haal ik een digitale test. We zullen zien
Lang leven de lol!
Het valt mij op dat veel mensen hier een toon aanslaan op deze forums waarbij je het gevoel krijgt dat je de grond in word gestampt.

Er zijn genoeg mensen die het meteen voelden toen ze zwanger waren is een kwestie van je lichaam kennen en je kan direct na de innestelling al symptomen krijgen.

Verder zegt een test alleen hoeveel hcg je in je lijf hebt zitten. Er zijn mensen die hebben na 10 weken pas een positieve test terwijl ze toch echt al 10 weken zwanger zijn.

Ik heb het bij een vriendin gezien die vanwege de klachten elke week met ochtendurine een zwangerschapstest deed en ze is 3 keer geprikt op hcg. Nee er was niks aan de hand volgens de dokter en ze was niet zwanger. Tot ze na 6 maanden ineens een giga buik kreeg dus hup naar de gynecoloog "Gefeliciteerd mevrouw u bent al 6 maanden zwanger". Leg dat dan maar uit al je na 6 weken volgens jullie een fel uitslaande zwangerschapstest hoort te hebben.

Ik stel voor ga naar je huisarts als je je zorgen maakt daar zit die man voor en in het ergste geval word je helemaal doorgemeten en kom je er via een echo achter dat je toch niet zwanger bent.
Ego?
quote:bam1984 schreef op 16 mei 2015 @ 10:03:

Ego? typfoutje
Kleintje maar
Het is voor mij allemaal vrij nieuw ik dacht dat ik er altijd verstand van had. Maar nu plaats ik een bericht omdat ik het vaag vind.
Lang leven de lol!
quote:roomster schreef op 16 mei 2015 @ 13:08:

Het is voor mij allemaal vrij nieuw ik dacht dat ik er altijd verstand van had. Maar nu plaats ik een bericht omdat ik het vaag vind.Het is ook onwijs vaag tot je het kindje in je armen hebt blijft het onzekerheid. Er kan immers altijd nog teveel fout gaan. Ik duim voor je dat het raak is en succes met afwachten
quote:roomster schreef op 16 mei 2015 @ 13:08:

Het is voor mij allemaal vrij nieuw ik dacht dat ik er altijd verstand van had. Maar nu plaats ik een bericht omdat ik het vaag vind.Dat is het ook. Veel symptomen lijken ook op menstruatieklachten, vandaar dat t soms verwarrend kan zijn. Gewoon vd week nog een testje er tegenaan gooien en hopen op een mooi resultaat.
En, al wat wijzer? Ben erg benieuwd!!
Ik heb waarschijnlijk toch een miskraam gehad en volgens de ha kan het zijn dat ik daarvan dus misselijk was.
Lang leven de lol!
Wat een onaardige reacties zitten ertussen zeg.

Aangezien de eerste test wel een streepje gaf denk ik wel dat je zwanger was.

Wat ontzettend vervelend dat het mis is gelopen
Bah meid. Had zo gehoopt dat het de andere kant op zou gaan
jeetje dat is rottig voor je. Hopelijk de volgende keer beter
Helaas is het anders gelopen, we zijn er erg klaar voor. Blijven oefenen ;)
Lang leven de lol!
Maar bedankt voor de lieve reactie's!
Lang leven de lol!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven