LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Tjee Ongeduld, wel even schrikken dat er toch wel iets zit. Maar wel fijn dat het geen tumor is. Wat voor een onderzoeken zouden dat dan zijn, en hoe gaat het dan in de toekomst?

Brabbel, fijn dat de cardioloog het ook eens was met jouw besluit om Kaj even niet te laten onderzoeken, maar nog even te wachten. Veel plezier trouwens met vakantie!

Chocoleentje, je komt weer in de tabel hoor. Moet 'm alleen nog even updaten en zo.

Crazydesi, wat een gedoe zo met die verwarming! En dat Twan ineens weer voor een nachtvoeding komt...

Mango

Hier trouwens lekker weekend gehad. Zaterdag eens aan het informeren geweest wat nieuwe kozijnen nu kosten, en dat viel eigenlijk best wel mee. Daarna nog even naar ikea, en ondanks dat de vakantie nu overal afgelopen is, was het daar niet onwijs druk of zo. Gisteren lekker rustig rommeldagje gehad, lekker wat dingetjes uitgezocht en opgeruimd. Heb me nu wel voorgenomen om daar nu gewoon al mee te beginnen, dan hoeft dat als we eens gaan verhuizen niet meer.

Wat dat betreft heb ik er wel zin in, lekker de zooi uitzoeken en alles weer een nieuw plekje geven. Hopelijk lukt het bij dit huis, en kunnen we het inderdaad kopen. Donderdag kijken met bouwkundige keuring, ik vind het wel onwijs spannend.

Ga nu nog even gauw verder kijken, en dan zo nog even wat nuttigs doen. Alvast wat zooi uitzoeken enzo...

Later!
De bv is zo goed als gestopt. Al heb ik Esmee vanavond weer even zelf gevoed en vanacht en gisternacht ook nog. Het zijn een paar slokken, maar het is nog wel even fijn. Voor de rest krijgt ze gewoon twee keer per dag een fles kv. Volgende week moet ik weer naar het cb en dan wil ik het voedingsschema even checken.

Ik bedacht me vanavond dat ik nog wat voorraad in de diepvries heb liggen, dus dat ga ik nu eerst ook op maken.

Er staat me iets bij van dat je geen vitamine D meer hoeeft bij te geven als je minimaal 1 fles kv op een dag geeft. Is dat ook zo?

Ik heb er nog een kind bij sinds gister.... Man heeft een gekneusde enkel. Dat heeft hij waarschijnlijk opgedaan tijdens zijn optreden. Hij heeft enorm staan springen en swingen, want het was voorlopig de laatste van het seizoen (met deze voorstelling) Gister liep hij al de hele tijd sneu te doen en vandaag is hij maar naar de dokter geweest. Hij heef wel echt pijn, dus het is ook wel sneu.

Spannend Tieger dat het huis nu toch echt wat vastere vormen begint te krijgen! Ik hoop echt dat de bouwkundige keuring mee valt! Ziet man het nu ook al wat meer zitten? En alvast opruimen is een heel goed idee. Al valt het straks écht nog zo tegen als je daadwerkelijk gaat verhuizen.....

Ongeduld: Fijn dat de uitslag goed is, maar wel schrikken dat er wel iets zit. Maar ja zo lang het goed gaat met hem en gelukkig is het geen tumor.

Choco: Zes tanden al! Tjonge dat gaat snel! Fijn dat zoë zoveel vriendjes op de camping heeft gemaakt! Gezellig!

Jeetje CD: Das balen van die waterleiding. Gelukkig gebeurde het voor de vloer er in zat. Ben je het niet helemaal zat met de verbouwing? Nou ja nog even doorbijten en dan ziet het er waarschijnlijk een stuk mooier uit!

Balen dat Twan steeds wakker is. Ik hoop dat het snel weer over is met dat nachtbraken!

Parelhoen: Wat leuk dat je ook mee mocht! Klinkt gezellig zo met z'n allen op stap!

Veel pleizer op vakantie! Geniet ervan!

Brabbel: Fijn, zulk goed nieuws en ook mooi dat de arts jullie standpunt begreep.

Halloo: Zo doen wij het ook. Korsten zelf, stukjes brood doen wij. Rijstwafel en soepstengel laat ik haar ook zoveel mogelijk eten. Van het weekend heeft ze zelf nog stuk wortel gegeten. Ik pureer niet alles meer heel fijn, maar prak het wel.

Als Esmee op schoot zit, pakt ze ook zelf haar fles al vast en drinkt ze ook zelf.

San: Hebben jullie een vaatwasser? Want daar gaan onze flessen altijd in en dan eens in de zoveel tijd in de magnetronsterilisator. Misschien kun je ze eens koken met azijn? (en na afloop goed afspoelen)

Ik ga nog ff de hond uitlaten, de vaatwasser inruimen en dan naar bed.
Hallo allemaal,

Wij zijn ook weer in het land na een heerlijke vakantie. We hebben genoten en Manouk heeft enorme sprongen gemaakt in die 2 weken. Ze kruipt, gaat zelf zitten en trekt zich al op haar knietjes en doet een poging tot staan. Gekke meid.... Ze heeft echt een eigen wil en we krijgen vast nog veel met haar te stellen, haha.

Ik ga eerst even verder met bijlezen.

Voor het schema: Manouk weegt 8500 gram en is 69 cm. Heeft 2 tandjes.
Even gauw een ego berichtje:gister met Popsie naar het CB geweest. Alles prima :-)

Lengte: 70 cm.

Gewicht: 7700

Zo fijn om nu een kindje te hebben waar (bijna) niets mee aan de hand is behalve de twijfel wel/niet spreidbroek (we hebben weer twee maande uitstel omdat ze hopen dat ze vanzelf buiten de marges gaat vallen, grin -buiten de marges van een een spreidbroek nodig hebben-.

Omdat oudste zich nogal bijzonder ontwikkeld heb ik voor mezelf gesprekken aangevraagd met een pedagoog (ze is 2.7 jaar, loopt sinds kort maar is in de rest van haar ontwikkeling erg ver vooruit, ik vraag me af of ik hier wat meer balans in kan brengen).

Later weer een sociale mail :-)
Tieger: Dank je wel
Dag lieve meiden,

Ongeduld, wat fijn dat Guido's bultje niets te betekenen heeft ! En dat ze het toch nog even in de gaten houden is ook wel een geruststelling denk ik!

Mango, kan me heel goed voorstellen dat het even afscheid nemen is van het geven van borstvoeding. Ondanks dat het nu voor mij met Roos echt de laatste keer was, was ik ivm met de borstontstekingen echt opgelucht dat ik ermee "klaar" was. Kan me bij de andere twee wel echt het stoppen herinneren. Vooral ook dat het dan opeens zo is... dat de laaste voeding is geweest, dat ze eigenlijk niet meer willen en dat het ook gewoon "op" is. Gelukkig heb jij waarschijnlijk toch nog wel een kleintje in het vooruitzicht??!!..

Brabbel, wat fijn dat het met Kaj zo goed gaat ! Ook voor jou wat minder zorgen de aankomende periode!

Lees dat er weer een boel meiden terug zijn van vakantie. Gezellig. Ben zelf ook aan het proberen wat meer bij te lezen en te schrijven maar merk dat het toch weer druk is.... Ben ook weer wat meer bezigheden begonnen. Medenzeggenschapsraad, hobby's... Heb nu alles een beetje op de rit met onze 3 kids en begin weer echt te denken aan allerlei andere leuke dingen die een beetje hebben stilgelegen de afgelopen 4 jaar.

Ga nu nog even verder in huis, misschien vanmiddag nog wat meer... (Roos is ook weer wakker... pfff, die slaapt nog maar kort, ze lag er net een 3 kwartier in)

Liefs Mondy
lengte: 67,3 cm

gewicht: 7455 gram

Even snel. Wel bijgelezen, maar nu huilt Finn, dus ga hem er uithalen.
Vanochtend: vele, nieuwe afspraken gemaakt (sport, feestjes, vergaderingen, bedrijf, kapper etc.), mijn bureau opgeruimd, huishoudelijke taak gedaan.

Menomen, ik heb een zeer daadkrachtige ochtend achter de rug. Begin weer de oude te worden geloof ik, hoerah!

Hmmm... Papsie is er minder blij mee trouwens, die vind mij wat te direct worden en dat is hij niet van mij gewend. Grin, nu ik het zo op een rijtje zet geloof ik dat ik erg aan het ontzwangeren ben :-)

Wat merken jullie momenteel? Mijn huid veranderd ook nogal (heb ik een topic over geopend).
hallo, wij zijn weer terug!

de vakantie was geweldig ook al hebben we bijna niets anders gezien dan het zwembad, het restaurant van het hotel en de kamer.

we zwommen elke dag lekker met manon en het vliegen en slapen, alles ging goed.

soms namen we d'r tentje mee naar het zwembad, sliep ze ook daar lekker, heerlijk kind (wanneer donder ik nu eens van die wolk af, gaat volgende week weer zo'n pijn doen om te werken..)

ze at daar wel minder, groente ging niet, wel stukjes brood en watermeloen en fruit en ze dronk vééél meer. ook weer meer borst. al heb ik geprobeerd dat wat af te houden. wil echt niet meer kolven als ik straks moet werken, maar ik merkte dat ze daar toch wat aanhankelijker was.

het terugkomen valt tegen, weer grijs en grauw, wassen draaien, vriend het onkruid aangepakt, boodschappen enz. bah! ben wel weer lekker opgeladen, maar we zouden nooit meer 1 week gaan, veuls te kort!

heb vluchtig gelezen en mango: sterkte! het idee aan bezatten maakt me gek! heb na de laatste voeding soms een ouzootje op of 1 cocktail of 1 wijntje, maar wil ook wel weer eens los. elk nadeel heb z'n voordeel zullen we maar zeggen.(ik dacht al bij die opmerking over elke avond vers meeëten dat dat na je vakantie wel zou veranderen)

ongeduld: ik zou me lam geschrokken zijn, wel relaxt dat de kinderarts je zo geruststelt.

parelhoen: ik maakte me al een beetje zorgen, maar zie dat je nu toch gereageerd hebt en alles goed is.

tieger: eigenlijk zou iedereen altijd eens in de zoveel tijd moeten verhuizen, scheelt een hoop zooi! succes ermee.

mondy:hoe krijg je het voor elkaar? wat afspreken met vrienden buiten het werk om en af en toe naar de voetbal is het voor mij wel, dan met 3 kinderen nog allerlei hobby's oppakken, dat doe ik je niet na.

ik merk wel dat ik weer meer wil gaan doen, misschien toch dat hardloopgedoetje van jullie? zou iemand de link nog eens kunnen plaatsen, ben niet aangekomen, maar wil oude figuur eigenlijk wel terug en voel me nu weer energiek genoeg.

brabbel: fijn een begripvolle arts en geniet van je vakantie, we duimen dat jullie niet gebeld worden, maar kunnen relaxen.

huppel: wat een sprongen al! manon kan kruip/tijgeren en zelf een flesje vasthouden. als we haar neerzetten dondert ze niet meer meteen om en soms probeert ze op handen en voeten te staan, maar echt al staan en ver kruipen, finn ook al las ik nog voor de vakantie, pfffiewww, wat een verschillen dan, wel leuk hoor.

ga het hierbij laten ook al slaapt de mevrouw nog, wil nog even op hyves kijken en foto's op laptop zetten, ze is wel flink aan de slaap nu we weer thuis zijn, toch wel een impact zo'n reis.

gr murpeltje
Hm k neem de flessen ook altijd wel mee met de vaat, maar er blijft toch nog een rare viezigheid achter..... K zal es proberen of het uitkoken met azijn helpt. Anders koop k 2 nieuwe, want dit begint er aardig ranzig uit te zien :S

Sjeemp wat zitten er snelle jelles tussen zeg! Kruipen, flessen vasthouden, tandjes! Verona draait zich tig keer in de rondte en tijgert af en toe een beetje, en komt dan zo op plaats van bestemming. Blijft ook wel zelf zitten, maar dan hangt ze nog voornamelijk voorover. Ze klapt al we in haar handjes, waar ze dan weer verwonderend naar kijken. Het eten gaat iig wel super. Pakt zelf haar stukjes brood van t blad af, en smult er dan heerlijk van.

Ongeduld; Fijn dat alles goed is, en dat Guido wel in de gaten gehouden wordt!

Murpeltje; Lekkere vakantie gehad dus, zo te lezen!

Pips; Merk wel dat ik zo langzamerhand me de oude wel weer begin te voelen. Was er in het begin niet echt bij met mn hoofd, maar nu kan ik wel steeds meer hebben.

Huppel; Manouk heeft dus goed gebruik gemaakt van de vakantie haha.

Tieger; Spannend allemaal hoor! Hoop voor jullie dat het meevalt qua verbouwen ed. En ik heb ook al erg de neiging om alles in te gaan pakken. Heb zondag al wel een stapel grote dozen van het werk meegenomen. Heb ik die iig al in huis.

Maar mn opruimingsdrang wordt nu wel groter...

Brabbel; Fijne vakantie, en k duim voor een relaxte telefoonloze vakantie!

XX
Murpeltje... kan ook zeker niet alles doen wat ik wel graag zou willen. Een echte hobby is schilderen, maar dat lukt dus écht niet. Overdag gaat dat sowiezo niet, als ik net mijn spullen heb gepakt kan ik weer opruimen, en das met (acryl)verf niet zo heel handig. 's Avonds heb ik er vaak geen zin meer in.

Waar we nu wel druk mee zijn is Geocachen... schatzoeken met de GPS. Een hobby die je ook heel makkelijk mét kinderen kunt doen!! Afgelopen weekeinde weer een tocht gemaakt. Luuk op zijn eigen fiets, Sofie in het zitje bij man voorop en Roos in de Cosi achter in de fietskar. Van twaalf tot vijf onderweg geweest... lekker onderweg geluncht met pistoletjes, fruit, etc....

Een andere grote hobby.. lezen..kan makkelijk tussendoor (en internetten uiteraard, hahaha...) Fotograferen... nog zo'n hobby, kan ik met die kids de hele dag wel doen, hahaha

Nu dus weer even wat puzzeltjes oplossen om aan coördinaten te komen voor een volgende tocht, sommige "tochten" zijn heel ingewikkeld.

San, Roos "doet" ook nog niet zoveel... en eigenlijk vind ik dat stiekem wel fijn. Hoef nog niet zo heel goed op te letten met rondslingerend klein speelgoed, op baby-sta hoogte is nu alles nog veilig... en het is gewoon nog even lekker mijn kleine (laatste) babytje!!

Meiden... wil weer wat doen.

Kus

Mondy
San je kan je flessen eens spoelen met wat koffiedrab. Beetje koffiedrab in je fles doen, beetje heet water erbij, dop erop en schudden maar. Als het goed is krijg je dan de meeste aanslag er wel uit.

Gezellig, dat iedereen weer terug is. Ga zo even proberen de tabel weer te uploaden, dat is volgens mij de vorige keer niet helemaal goed gegaan...

Hier verder alles goed, Tessel heeft haar eerste tand door, dus nu ook braaf aan het tandenpoetsen geslagen. Vindt ze vooralsnog geweldig. En sinds een paar dagen zit ze 's avonds ook bij ons aan tafel in een kinderstoel, de echte (triptrap) moeten we nog kopen, nu even in de ikea-stoel.

Ga weer gauw verder, ben gisteravond begonnen met het inplakken van alle foto's (Tessel is bij, nu Daan nog), en nog even wat administratie doen.
F5 voor nieuwe tabel!
Hallo dames!

Iedereen weer beter?

Brabbel; ik weet niet of je al weg bent maar bij deze een fijne vakantie gewenst!

Parelhoen; Slaapt Victor nog zo goed in de kinderwagen? Wij gaan over 2 weken ook met de familie een dag weg, maar denk dat 1 van ons eerder naar huis zal moeten...

CD; Vermoeiend zeg om weer elke nacht wakker te worden. En een lekkage, balen zeg. Gelukkig dat jullie erachter kwamen voordat de vloer erin lag!

Ongeduld; Gelukkig dat het allemaal meevalt met Guido! Wat een opluchting.

Choco; 6 tandjes, wow! Fara heeft er nog helemaal geen! Zo grappig te zien dat ieder kind zo anders ontwikkeld.

Tieger; Flink aan het rommelen geweest afgelopen weekend zo te lezen. Succes met de bouwkundige keuring donderdag.

Huppel; Gaat ook snel met Manouk!

Pips; Lastig zeg dat je het idee hebt dat de oudste zich anders ontwikkeld. Hou je dat al langer in de gaten?

Ik heb nu ineens veel haaruitval bedenk ik me trouwens, maar dat had ik ook met periodes voordat ik zwanger was geloof ik! Verder is me nog niets opgevallen...

Murmeltje; Klinkt als een heerlijke vakantie!!! Manon weer een beetje bijgeslapen?

Fara heeft afgelopen week ook een ontzettende sprong gemaakt.

Ze "kruipt" nu best snel, zit overal aan en heeft ontdekt dat het huis groter is als de huiskamer en kruipt nu ook de gang in enzo.

Moet haar al echt continue in de gaten houden!

Ze zit nu ook in de kinderstoel en eet nu 's middags een hele boterham. Pffff, ze wordt al zo groooooot!

Ik kreeg afgelopen week een leuke verrassing, ik had een Stokke kinderwagen gewonnen....

Ooit een keer meegedaan met een prijsvraag op de stokke site en nu staan er dus ineens 2 kinderwagens in de gang!

Ik ga trouwens naar Central Azie (naar Turkmenistan, Kazakhstan en Oezbekistan). Ben er nog nooit geweest maar wel altijd al eens naar toe willen gaan. Pff maar moet er nog even niet aan denken dat ik Fara 2 weken niet zie. Gelukkig is ze gewoon bij papa!
Ik ga morgen zelf eens meten/wegen, wij moeten begin oktober pas weer naar het cb!
Hi mama`s..

zo Indra een Stokke gewonnen.. Ik zal hem gaan verkopen als ik jouw was.. Kan je goed voor vangen.

Oh 2 wkn zonder Fara.. Succes zeg ik maar

Meiden kan iemand mij ff vertllen hoe het met jullie kleinetjes is gegaan met vliegen, ik heb van de KA neusdruppels gehad paar uur voor het vliegen druppelen om alles open te zetten.

Maar ook qua KV meenemen in handbagage..

Tieger voor schema Kaj weegt nu 6170 gram jajaj hij komt geod bij van de Fantomalt, hij had zelfs vorige week steeds niet goed gedronken omdat hij niet lekker was ( dacht zlef aan tanden maar zie nog niks ).

Ongeduld wat een geruststelling zeg dat het geen tumor is,

en wat de KA al zegt als zij vinden dat het niet verder onderzocht hoeft te worden dan idd lekke wachten.

Iedereen is lekker terug van vakantie en ik ga lekker overmorgen nog.. Oh heb er zo`n zin in

Jeetje zeg wat moet je allemaal wel niet meenemen voor de kleine.. PFff zijn extra voeding, medicijnen in handbagage en in koffer voor het geval dat.. Zijn medicijnenpaspoort ook van vriendlief. veel hydrofiele luiers want meneer zweet veel. Zwemluiers mee, gewone luiers koop ik daar. druppels voor tanden ( voor het geval dat ) genoeg spenen ( straks verlies ik wat ) hahaha ben zo erg daarmee.. ik wil overal backup van meenemen,.. zo`n erge regelteef, vriendlief bemoeit zich eral niet mee

Mango, Esmee nu definitief aan de KV. Ze heeft toch ruim 7 mnd BV gehad.. ik vond het ook erg dat er bij mij gewoon niks meer uitkwam, had ook zo en zo in gedachten op 6 mnd BV te geven, maarja als het niet gaat gaat het niet.
ff ego berichtje vanochtend naar CB geweest.

Demi weegt 7940 gr en 68 cm

Later meer
Haha 1ndra een Stokke gewonnen! Gaaf zeg. Alleen een beetje laat! Wil je de stokke houden of je andere wagen?

Brabbel: Alvast heel heel veel plezier op vakantie! Geniet er lekker van en ik hoop dat jullie geen telefoontje krijgen. Jeeetje Kaj doet het echt goed met die fantomalt!

Ja erg he wat je allemaal mee moet nemen!

Tieger: Gezellig dat Tessel nu ook in de kinderstoel zit! Zit Daan al in een gewone stoel of hebben jullie nu twee kinderstoelen?

Hoe gaat het op je werk?

Mondy: Klinkt gaaf dat schatzoeken! Dat vindt Luuk ook geweldig zeker?

San: Wat geweldig dat Verona al in haar handjes klapt! Dat vind ik zo lief er uit zien! Knippert ze dan ook met haar ogen? Dat doet Esmee nl als ze met haar handjes op het tafeltje van haar kinderstoel slaat.

Murpeltje: Klinkt heeeerlijk zeg! Heb je deze week ook nog vrij?

Pips: Hier ook weer pukkels.... En ik zat net ook weer te janken in de auto om een prachtige opmerking op de radio. Net alsof de laatste restjes hormoon er nog weer uit moeten....

Vanacht werd ik opeens wakker met lektieten.... Hoe dat nou weer kan. Ik dacht dat ik al redelijk opgedroogd was. Maar niet dus. Vanochtend moest ik ook heeeel vroeg aan het werk en Esmee was nog niet wakker, dus heb ik maar zitten kolven. Toch nog weer een dikke 120 cc. Ik heb gister niet meer gevoed.

Ik heb er nu ook wel vrede mee. En over een week of twee ga ik met m'n nicht op stap (dorpsfeest in ons ouderlijkdorp) en sorry Murpeltje, dan ga ik weer eens helemaal los! (zal wel niet zo veel nodig hebben, hahaha)

Net nog even hardgelopen. 2-3-5-5-5 Ik merk echt dat mijn conditie echt enorm vooruit gaat! Nu als de wiedeweer douchen, want ik moet om 11.30 weer in de auto zitten.

Liefs,

Mango
brabbel: manon had geen last van haar oortjes, het stijgen valt mee en tijdens het dalen heb ik haar heen aan de borst gehad en terug een flesje gegeven, geen centje pijn. terug heeft ze zelfs tijdens het stijgen geslapen.

ze is nu wel hard aan het proberen te kruipen, dus ik ben blij dat we het bij een korte vlucht gehouden hebben en dat ze ook even verschoond werd.

ik had 1 fles al voorverwarmde kv bij, 1 fles water en een los bakje poeder en 1 flesje diksap (is ook bizar voor een vlucht van 2,5 uur, maar ik ben ook nog steeds muts). we moesten alles laten zien, maar 't mocht allemaal mee. zowel in eindhoven als op de terugweg.

je kan in het vliegtuig op de verzorgingsplaats waar je ook verschoont ook flessen opwarmen, als dat niet kan in je toestel, zou ik stewardess vragen.

mango: ik ben jaloers, maar kan nog niet loslaten, nog eventjes maar....

pips: ik had ook ineens weer 1 pukkel (dezelfde die ik in mijn puberteit elke maand had, waardoor voor mijn gevoel de hele wereld kon zien wanneer ik ongesteld was (alsof de hele wereld niets anders te doen heeft), mijn haar is nu wel mooier dan tijdens zwangerschap (maar dat kan ook door nieuwe shampoo komen?).

moet naar huilende manon, tot ziens!
Thanks Murpel...

Ik neem 3 bakjes poeder mee hahaha je weet nooit ( ben zo`n muts daarin) zijn medicijnen moeten mee in handbagage.

Water kon ik idd in het vliegtuig krijgen zeiden ze, neem ik dus niet mee..

Pfff zoveel meenemen en niet vergeten, nou ik ga ni ff douchen en alles inpakken, dan naar mijn ouders, daar eten en relaxen, beetje slapen en dan vannacht naar Schiphol yeah !!

tot volgende week meiden
brabbel een hele fijne vakantie!!!

Wij gaan zo naar zwitserland voor een bruiloft. De kindjes heeft manlief net bij opa en oma gebracht. We rijden met vrienden erheen. Halverwege gaan we vanavond in een hotel slapen en dan komen we morgen aan. Morgenmiddag is het feest.

Zaterdagochtend weer terug. Spannend hoor!!! Voor het eerst ook twee nachtjes zonder kids, zie er wel een beetje tegenop. Ook bij zoon hooguit 1 nacht gedaan. Hij slaapt altijd slecht bij anderen s'nachts (ook bij opa en oma dus) maargoed misschien gaat het nu wel goed....

Heb wel bijgelezen maar ga nog even de laatste dingen inpakken.

Fijn weekend allemaal!!!
Tieger: De kinderarts had het over een biopsie en een MRI scan, maar in ieder geval een doorverwijzing naar een specialist in een ander ziekenhuis (waarschijnlijk het academisch in Groningen). Voor nu houden wij het in de gaten en moet Guido over 3 maanden weer terugkomen.

Hoe was de bouwkundige keuring? Hebben ze al een eerste indruk gegeven?

Mango: Hoe is het met je man? En hoe voel jij je? Kun je het een plekje geven, het stoppen met bv?

Mondy: Pfff, wat doe jij nog veel! Ik krijg dat ook echt niet voor elkaar! Dat geocachen klinkt heel leuk. Hoe kom je daaraan?

Pips: Ik moet zeggen dat ik nauwelijks iets merk van de hormonen. Oke, ik kan af en toe een draakje zijn, maar ik geloof dat ik daar al 28 jaar last van heb...

Murpeltje: Wat een geweldige foto's op hyves! Zo te zien heeft Manon ook enorm genoten!

Indra: Toe maar weer, zomaar een Stokke gewonnen! Ga je hem zelf gebruiken, of wil je hem verkopen?

Brabbel: Heerlijke vakantie! Lijkt me wel bijzonder, zo voor het eerst met z'n drietjes!

Roze wolk: Spannend hoor, 2 nachten weg! Maar geniet van de bruiloft, het klinkt nu al bijzonder!

De gastouder vertelde vanochtend dat ze vriendlief zo op Tijl van de Lama's vindt lijken. Had ik nog nooit gezien, maar nu ik ben gaan vergelijken, zie ik ook overeenkomsten! Haha. Verder vertelde ze vanmiddag tegen vriendlief dat Guido het makkelijkste kind is wat ze ooit heeft gehad! *TROTS*

Morgen wordt er grind bezorgd en zaterdag wordt er een begin gemaakt om dat te leggen (of hoe je het anders ook zou moeten noemen). Ben benieuwd, het zal de aanblik van ons huis drastisch veranderen. Gelukkig ben ik zelf met Guido weg, met een kleintje loop je dan toch alleen maar in de weg.
Tieger, bedankt weer voor de update van het schema.

Mango, moeilijk he om te stoppen met de bv? Ik heb er ook zo'n moeite mee gehad. Was gelukkig maar tijdelijk maar ik moet er niet te veel aan terugdenken. Ik had het graag veel langer gewild, maar helaas wilde Finn niet meer met een maand of 6. Daarna nog de laatste restjes uit de vriezer gegeven en de laatste beetjes gekolfde melk. Ik heb ook nog een tijdje moeten kolven. Steeds zaten er meer dagen tussen. Voelde ik toch nog wat knobbels na een dag of 5 en dan koppelde ik mezelf maar weer aan de melkmachine.

Mondy, wat een geinig idee dat geocachen!

Murpeltje, jullie vakantie klinkt goed. Ik ben lichtelijk jaloers op al die mooi weer vakantiegangers als ik naar die grijze lucht buiten kijk.

Indra, wat een geweldige ervaring om naar Kazachstan e.o. te gaan! Knap dat je dat doet zeg! En dan nog een stokke gewonnen. Wow. Wat ga je ermee doen?

Wat leuk dat Fara al overal heenkruipt.

Roze wolk, veel plezier in Zwitserland!

CD, Loopt je vloer lekker? Wat vervelend dat jullie last van lekkage hadden.

Ongeduld, Hoe is het nu met Guido? Blij te horen dat het meeviel.

Chocoleen, Dat gaat snel bij jullie; 6 tandjes

Finn is ook al zo'n rappe. Hij loopt! Ik zat dinsdag helemaal bewonderend te kijken hoe hij langs de hele rand van de box liep; lange kant, bocht om, korte kant, bochtje, lange kant. Trots natuurlijk en aanmoedigen. Als ik hem neerzet in de box trekt hij zichzelf omhoog. Vanuit liggen doet hij dat niet.

Toen ik stond te koken, was hij de hele tijd aan het huilen en alleen stil als ik hem optilde. Gaat moeilijk als je wil koken, dus ik zette hem in de box met zijn gezicht naar de spijlen zodat hij naar Suze en konijn kon kijken. Ik draai me om naar de pannen en hoor een grote bons. Is hij dus gaan staan en voorover met zijn gezicht op de konijnenkooi geland en toen op de stenen keukenvloer. Dikke bult en schram op zijn kop, knalrode neus en dikke lip en dus wekadvies van de huisarts gekregen. Konijnenkooi ingedeukt, dus het ging hard. Wat voelde ik me schuldig dat ik de link tussen de hoge box en voorover vallen die middag niet gelegd had.

Nou ja de 'vallen en stoten' gel werkte goed en na 2x naar boven te zijn gelopen hebben we hem maar laten slapen. Nu heeft ie alleen nog een beetje rood neusje en een klein schrammetje.

Hij is helemaal blij nu hij in de TrippTrapp zit. Ik heb er een dikker kussentje in genaaid en hij vindt het gezellig en wij ook.

Het werken bevalt goed. Zit nu geschiedenis voor te bereiden...ahum, moet maar eens verder..
Ongeduld, wat een fijn nieuws zeg, dat het geen tumor is. En een punctie en de hele rataplan....erg heftig voor zo'n klein ukkie. Goed dat Guido in de gaten wordt gehouden.

Jada: wat een schrik zeg. Het gaat ook zo snel wat Finn allemaal nu al kan. Bijna met de dag nieuwe dingen. Beterschap voor hem en zijn bult en schram en gelukkig kan hij toch ook weer lachen aan tafel.

Huppel: welkom terug van je vakantie. Manouk gaat reuzesnel nu.

Mango: afscheid van een tijdperk. Ik heb het ook zo lang mogelijk uitgesteld. Het is ook zo'n bijzonder intiem moment elke keer. Hoe is het met je man?

Indra, wat een indrukwekkende plaatsen ga je heen. Ben je daar al eerder geweest? En een Stokke gewonnen: heb je hem al uitgeprobeerd? Victor zit in de auto nog in de maxicosi, maar omdat deze op het onderstel van de kinderwagen niet vooruitkijkend is, hebben wij het lig/zitgedeelte (zo'n zakachtig ding van de Quinny Speedy) erop geplaatst. Hij ligt hier heerlijk vooruit de wijde wereld in te kijken en als hij slaapt kan ik hem bijna plat leggen. Prima dus. Hopelijk slaapt Fara toch ook als jullie op pad gaan.

Brabbel: fijne vakantie en geniet van alles! Voor op de vlucht: geef Kaj tijdens het opstijgen en landen de/een fles met wat dan ook of de speen om te zuigen. Verder geldt: als jij relaxed bent, is hij het ook.

Chocoleen: 5 tandjes...hard bijten dus.

Mondy: gave hobby met de gps. Waar haal je die speurtochten vandaan? Hier nog een hobbyfotograaf. En ben net begonnen met schilderen (lijkt op kleutertekenen, maar mijn lieve man loopt trots langs om cynische opmerkingen te maken.....gelukkig kan ik er zelf ook om lachen en oefening baart kunst).

Ik lees al jullie lengtes en gewichten van jullie kids en ik ben ook weer benieuwd wat Victor gaat wegen en meten. De 15e mogen wij weer. Ik weet zeker dat hij in ieder geval over de 10 kg is.....

Vanmorgen voor het eerst gaan babyzwemmen: echt geweldig. Ik heb een kind wat al veel oefent in bad en ook in het zwembad al volop spartelt en geen moment stil kan zijn. Een groot genot dus.

Morgen gaan we op vakantie naar Belgie. Erg veel zin in.

O, en zijn eerste tandje is door.

Tot volgende week dus,

Liefs, Parelhoen
Hallo allemaal,

Hier weer een kruipertje erbij. Demi kruipt overal heen.

Heb gelijk tegen Zoë gezegd dat ze dr speelgoed van de grond moet houden.

Voor diegene die op vakantie gaan allemaal een fijne vakantie.

Choco

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven