LLJ08M

03-06-2008 23:03 1829 berichten
Alle reacties Link kopieren

tieger wijzigde dit bericht op 02-01-2010 23:22
Reden: Tabel opgeschoond
% gewijzigd
Hoi,

Alleen even snel bijgelezen. Wij hadden een dramanacht met een snipverkouden babietje, met tandjes en huilen, echt een hoopje ellende. Nu is man ook ziek geworden...pff.

Hopelijk trekt het snel weer allemaal bij. Verder mango: Zoë vinden we ook overal in het bed, heel vaak ook dwars, terwijl dat nog maar amper past eigenlijk, of met haar hoofd bij het voeteneind en ook op haar buik. Ze doet het nu al een tijdje dus ik maak me er geen zorgen meer over, soms als ik langsga en speentje geef ligt ze ook op haar buik en laat ze echt plof haar hoofd opzij vallen en slaapt ze verder. Wij hebben trouwens wel dit weekend vast het bedje en de box lager gezet. Beweeglijke dame...

groetjes
Mango, Finn heeft zo'n beetje vanaf het begin op zijn buik gelegen en wij probeerden erop te vertrouwen dat hij zelf goed kon liggen omdat we zagen dat zijn nek al erg sterk was. Meestal kunnen ze zichzelf prima redden als ze zich om kunnen draaien hoor.

Bij ons is het nu juist omgekeerd. Wij vinden Finn nu juist op zijn zij en rug terug.

Brabbel, heb je al een brief geschreven?

Oh, ik ga zo Finn even checken die begint te brabbelen. Is alweer ziek. Sinds gisteren weer 39,6 en zo zielig. Ik ben er vannacht 11x uit geweest. Er komen volgens mij ook weer 2 tandjes door. Ik ga zo weer naar de huisarts omdat hij net een antibioticakuur gehad heeft.

Tot snel
Nou aan zijn longen en keel mankeert niets. Oortje is nog een beetje rood waarschijnlijk vanwege de laatste oorontsteking. Nu een plaszakje opgeplakt om urine op te vangen en schoonmoeder met het plasje weer naar de ha gestuurd.

't jochie heeft nu 40 graden koorts en is zo zielig. Hij slaapt gelukkig nu weer.
zo heb net een ontdekking gedaan, zat even op onze hyves te neuzen, choco en ik wonen in dezelfde stad haha.

Maar zie nu dat ze hier niet meer in het schema staat?
Zwaai!

Ben te moe om uitgebreid te reageremn, maar wilde wel heel veel beterschap en sterkte aan yada toewensen!
ik ook, wat onwijs zielig voor finn, arm hoopje. Hopelijk gaat het snel weer beter met hem!!!
Mango, Popsie slaapt sinds twee maanden soms op haar buik. Omdat ze zo goed kan draaien doen wij er niets aan.

Och Yada wat akelig. Hoe is het nu met Finn?

Met Popsie blijft het maar goed gaan. Ik ben zo ontzettend trots op onze "meid" (hmm... toen Pipsie zo oud was zei ik altijd "baby" maar Popsie is veel groffer en groter qua bouw.

Mama's uit het Noorden zal ik op onze Hyves een aantal data zetten om bij elkaar te komen voor een minimeeting? "Dramatische zucht" ik kom nu eindelijk weer een beetje aan leuke dingen toe. Mijn gezondheid wordt wat beter (had een giga dip afgelopen maanden) en ik werk nu nog 15 uur per week (was tijdelijk 20 uur, dat vind ik toch wel veel met twee kleintjes).

Genoeg gejeuzeld, even aandacht aan Papsie geven
ooooh Yada, beterschap met Finn. Wat sneu voor hem (en ook voor jou natuurlijk met die gebroken nachten)

Okey dan laten we Esmee op de buik slapen. Man was vroeger een buikslaper en ik ben ook een buikslaper, dus dat zal vast wel goed komen.

Leuk om te horen dat veel kindjes nu door het hele bed heen zweven. Hoort er dus een beetje bij!

Pips: is goed! Gezellig! Fijn dat je weer wat aan jezelf en leuke dingen doen toe komt. Zag je andere topic. Stuur je binnenkort wel ff een pb-tje via hyves, anders wordt het hier zo zweverig!

Ongeduld: Heerlijk hè?! Dan besef je weer even dat het echt jouw kindje is!

Onze JR is vandaag onde rhet mes gweest. Twee weken geleden is hij aangevallen door een grote zwarte hond. Hij is gebeten in zijn staart en dat was aan het afsterven. Nu hebben ze een stukje van zijn staart afgehaald.

Ik mocht bij hem blijven tot hij onder narcose was. Dat vond ik wel erg mooi. Nu is hij de hele avond al heel erg sneu. Hij ligt te trillen naast ons op de bank (mag anders nooit)

Ik zal ook nog ff wat aandacht aan papsie geven!
whaa wil k net n berichtje typen gaat het regenen... gr

ga de was effe binnenhalen.

tot zo!
Yada, veel beterschap met Finn!!!

hallooo, hoe is het met Zoë??

mango; Fijn dat je werk zo goed bevalt! Kan me heel goed voorstellen dat je je wat onzeker voelt, omdat je geen collegas kan vragen naar advies ed.

Pips; Is goed!

Zal manlief es uit bed roepen..
Yada: Hoe is het met Finn?

Pips: Ik ben voor een meeting!

Mango: Wat sneu voor JR! Zomaar te grazen genomen door een zwart monster en dan ook nog een operatie! Wat zijn ze zielig he! Volgens mij zijn honden er ook nog enorm goed in om dat gevoel uit te melken! Hoe is het nu?

Dan mijn belevenissen van vandaag. We zijn net in het ziekenhuis geweest met Guido, na doorgestuurd te zijn door het cb & huisarts. De kinderarts was goed te spreken over Guido. Hij vond hem erg goed ontwikkeld voor zijn leeftijd, maar wil wel verder onderzoek doen naar de bobbel. Vrijdag een echo en rontgenfoto, en dan maandag al de uitslag. Ze willen kijken of er voldoende ruimte in zijn schedel is voor de ontwikkeling van de hersenen. Ik weet niet helemaal wat ik ervan moet denken. Als ik naar Guido kijk, maak ik me absoluut geen zorgen. Maar dat de kinderarts zelf naar de radioloog loopt om een afspraak te maken, en dat het allemaal zo snel gaat, maakt dat ik een naar onderbuikgevoel heb. Ik moet maar gewoon geduld opbrengen....
Tjeetje Ongeduld, kan me voorstellen dat dat even schrikken is. Probeer het gevoel vast te houden wat je hebt als je naar Guido kijkt... Jij ziet hem elke dag en merkt hoe snel hij zich ontwikkelt. Voor een arts is zo'n bezoek een momentopname en hij neemt natuurlijk het zekere voor het onzekere...

Meiden, dat was even de enige reactie voor vandaag... sorry...

Merk dat het nu ik weer begonnen ben met werken en Luuk ook weer naar school toch weer even wennen is en moeilijk is om te reageren... en Yada, ook ik zit helaas met een zieke baby.... Hier in huis hangen ook al de dampen van de babyLuuf en de Zwitsal eucalyptus badschuim.

Hoop voor alle mama's en zieke baby's dat het gauw weer wat rustiger weer wordt...

Liefs Mondy
ff snel een reactie voor Ongeduld.. Meis lijkt mij logisch dat je zo`n gevoel heb..
Jee, ongeduld da's schrikken. Ik had je verhaal helemaal gemist joh! Succes ermee!

Mondy, jij ook sterkte met je zieke meissie.

Finn kon vanmiddag weer een beetje lachen om Suze en was net koortsvrij. Wel een inslaapvaldrama gehad maar hij is net stil. Zijn urine wordt wel extra onderzocht de komende dagen in het lab. Over 5 dagen de uitslag.

Ik ga morgen voor het eerst weer werken na 8(!) maanden verlof! Heb er ook echt zin in. De zomervakantie zit erop in deze regio en dus morgen weer kleutertjes in mijn klas. Ik ben ook echt benieuwd hoe groep 6/ 7 me bevalt vrijdag.
Ongeduld, San, Mango (vergeet ik zo nog een Noorderling of andere belangstellende?). Willen jullie doordeweeks of in het weekend? Meeste stemmen gelden :-) Zodra ik reacties heb zal ik wat data prikken.

Brabbel, wanneer weet je meer over Guido? (volgende afspraak).

Supergroover, ik hoop dat je snel weer een ritme te pakken hebt. Ik werk sinds kort wat meer uren en dat valt mij ook niet mee. Of eh.... valt me wel mee alleen het huis versmeert zo....;-)
Meiden, jullie zijn lief! Ik maak me niet zoveel zorgen, Guido doet het immers geweldig.

Pips: Ik heb een voorkeur voor het weekend. De even weken ben ik de woensdag vrij, dus dat is eventueel ook een optie. Hezter woont volgens mij ook in het Noorden, en Crazydesi woont zeker weten in het Noorden.

Maandag krijgen we de uitslag al en horen we of er echt iets aan de hand is waar actie op gezet moet worden, of dat er zorgen om niets zijn.

Mondy: Jeetje, lijkt me wel wennen weer aan het werk na 8 maanden! Veel plezier!

Vanavond hebben we Guido tijdens het eten in zijn kinderstoel bij ons gezet. We hopen dat hij zo ongemerkt steeds meer van zijn groentehapje gaat eten. Nu lag er paprika & champignon voor zijn neusje. Uiteraard ging dit meteen richting mond. Als moeder wil je dit natuurlijk alleen maar aanmoedigen, dus ik riep: Hmmm, lekker! Guido's reactie: lekker....

Huh, zei hij nou lekker???? Ja hoor, grote man hoorde het ook! Dus Guido's eerste woordje is niet het standaard papa of mama, maar lekker! Zo wordt nogmaals duidelijk dat Guido echt over onze genen beschikt!
Ook hier even een heel kort berichtje.

Fara is een paar dagen flink ziek geweest en mama nu ook helaas. Fara had een of ander virus te pakken en heeft 3 dagen koorts gehad. Zo zielig en dan waren het natuurlijk maar een paar dagen... Ze wilde alleen maar op schoot tegen ons aan liggen en werd 's nachts elk uur wakker. Nu ligt ze net in bed en hoop ik dat vannacht wat beter gaat, ik merk dat ze zich wel weer wat beter voelt in ieder geval!

Yada en Supergroover; jullie ook beterschap met de kids!

Ongeduld: hou het er maar op dat ze het zekere voor het onzekere willen nemen en daarom wat extra onderzoek willen.

Jij maakt hem elke dag mee en hij doet het toch gewoon goed?!

Mango; Ook hier hebben we er eentje die op onderzoek uit gaat sinds we van wieg naar het "grote" bed geswitched zijn.

Als ik haar op haar rug draai ligt ze na 10 seconden weer op haar buik...

CD; jammer dat de vakantie een beetje tegen gevallen is.

Tieger; al een beslissing gemaakt wbt het huis?

Brabbel; Fara is 3 dagen ziek geweest en wat vond ik haar zielig. Maar als ik dan denk aan kaj met al zijn onderzoeken... respect hoor!

Nou dames, dat was het voor vandaag ik duik mn bed in, kan wel wat slaap gebruiken geloof ik!
Sterkte met alle zieke baby's! En Ongeduld ook sterkte morgen. Wel fijn dat de uitslag er dan al maandag is.

Hier is zoonlief ziek, al 2 dagen overgeven. Vannacht en vanochtend ging het goed en hij wilde wel naar het kdv. We wachten maar af.

Gisteren hier voor de 2de x de fysio voor M geweest. Dat ze motorisch nog niet zo doet zoals het moet, is niks lichamelijks maar ligt aan haar karakter, ze heeft er gewoon geen zin in! Het is nogal een pittig ding volgens de fysio! Dat wist ik natuurlijk zelf ook maar dan wel even grappig om te horen van een buitenstaander. Maar ik ben heel blij dat het niks lichamelijks is. Door de bevalling was is toch bang dat ze er iets aan over had gehouden. Ach en dat ze pittig is, vind ik ook wel weer leuk (zeg ik nu, haha).

M slaapt trouwens op haar zij!!! Ik vind het zo'n apart gezicht.

Nou ik zal me even klarmaken en dan naar het werk. Kon wat later beginnen i.v.m een afspraak buitenshuis.

O ja Mango, hoe is het met jullie hond!

En nog een keer o, ja, ik woon ook in het Noorden.
zo man en kids zijn de deur uit, ik ga zo puinruimen, aankleden en werken! Heerlijk altijd even een uur voor mezelf!

Hier gaat alles goed, we zijn erg druk met de verkoop van ons huis, gisteren nog wat dingen even geschilderd hier, ziet er toch mooier uit voor de verkoop van ons huis. En verder bezig met de financiering van het andere huis, alles is bijna rond. Wat een geregel is dat zeg! Nooit bij stil gestaan...

Ongeduld wat een verhaal over guido, maar inderdaad luister naar je gevoel. Wel lang wachten tot maanddag pfff.... Sterkte!!!

Wat onwijs grappig dat hij lekker zei trouwens! Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik echt ineens dacht, he je begrijpt wat ik zeg. Grappig he! Wat gaat het toch snel!!!

Alle zieke beebs en kids een knuffel!!! Zielig he als ze ziek zijn.,.. Hier de hele dag snottebellen vegen bij beide kids maar 'dat is alles' gelukkig (klopt nu even af op hout...)

Yada succes met werken! Snap dat je daar zin in hebt na 8 maanden verlof!!!

mango hoe is het met de hond? is hij alweer een beetje de oude?

Ik ga hier maar eens even opruimen.

Fijne dag allemaal!
Hey Dames,

Jeetje wat een ziekte hier allemaal! :( Ik hoop dat iedereen er weer snel bovenop is! Mijn cliënten van vandaag hebben zich ook allemaal afgemeld. Allemaal ziek! Ik denk dat ik Esmee straks dan maar weer op haal.

Met de hond gaat het prima. Dinsdagavond was hij nog heel erg rillerig en sneu, maar woensdag was hij er al weer helemaal. Vandaag gaan we het verband er af halen en kunnen we kijken hoe het er uit ziet.

Ongeduld: Ik neem aan dat ze liever het zekere voor het onzekere nemen in dit soort gevallen. Als Guido het verder goed doet, zal het wel goed komen toch? Maar ik snap heeeeel goed dat je hier wel wat ongerust van wordt!

Haha zijn eerste woordje Lekker! Geweldig!

RW: Erg he al dat geregel! Hebben jullie al kijkers gehad?

Pips: Het weekend komt mij het beste uit.

Yada: Hoe was je eerste werkdag? Dat lijkt me wel weer even wennen!

Ik zal nog even puinruimen, stofzuigen en dweilen en dan is ons paleisje ook weer proper. Gister had ik 's ochtends ook vrij (zonder Esmee) en toen heb ik de bovenverdieping even goed aangepakt. Nu hier beneden nog eventjes.

Liefs,

Mango
Jemig volgens mij besmetten we elkaar! Hier ook al een paar dagen een ziekig kindje dat sinds gister goed koorts heeft. Vannacht werd ze een paar keer gillend wakker maar ging ook wel weer vlot slapen. Nu slaapt ze al vanaf 9.00 uur! (normaliter slaapt ze max. 2 uurtjes achter elkaar op een dag).

Oudste ligt nu ook in bedje, ga ik beneden nog even gauw aan de poets (donderdag is poetsdag hier).
Hallo.

Ook hier een zielig kindje, Twan heeft gisteravond van half 9 tot 11 vaak en veel gehuild, om half 11 een zetpil gedaan en toen ging hij tegen 11 uur eindelijk slapen. Denk last van tandjes ofzo, en hij is verkouden. Arm kind.

Vanmorgen weer veel gehuild, dus weer dentinox gesmeerd, hopelijk is het snel over.

Zelf ben ik erg moe, geen fut of energie, dus toe aan vakantie, haha.

Ongeduld: zaterdag mag om mij wel, maar is misschien handig om ergens anders af te spreken, bijv. dierentuin? Je hebt nu toch ook een jaarkaart?

Onze woonkamer staat nl. op de kop, aangezien schoonvader in onze vakantie die muur eruit heeft gebroken. Dus tis een stoffige bende met weinig ruimte nu....pffffffff

Ik hoor het wel!

Ik moet om 15 uur oudste weer ophalen van peuterspeelzaal, dus nog even snel wat doen, want met hem erbij is het een regelrechte ramp en kom ik nergens aan toe!

Groetjes!
Knuffel voor alle zieke babietjes en oudere kids!! Hier nog geen zieke kindjes (klop het ook even snel af )

Pff ben ook erg moe vandaag, twee late diensten hakken er behoorlijk in, nu k smorgens er ook vroeg af moet.... Maar nu gelukkig weer een paar dagen vrij! Vanmiddag weer even wat prijsindicaties opgedaan bij verschillende bouwmarkten ed..

Ongeduld; Kan heel goed begrijpen dat het een vervelend onderbuik gevoel geeft! Maar je moet maar denken dat ze het zekere voor het onzekere nemen en zo dingen kunnen uitsluiten!

Mango; Wat sneu voor jullie JR!

Pips; K kan door de weeks wel (heb geen vaste dagen vrij ivm wisselende diensten) en ben in de onevenweken de weekend vrij.

RW; Het is idd een heel geregel is qua financiering, maar gelukkig regelt onze buurman (=onze hyp.adviseur) veel, dus hebben wij er niet veel werk van. Alleen het wachten overal op is wel wat frustrerend...

Yada; Is je eerste werkdag bevallen??
Oh allemaal zieke kindjes...

Ik klop af.. hier gelukkig niks en hoop het ook niet, volgende week op vakantie.

Ik heb de VSM druppels voor tandjes gekocht en staat bovenaan mijn lijstje samen met de bijtring om mee te nemen...

Morgen uitslag van Kaj.. ik ben zo benieuwd !!

Yada hoe was je werkdag ??

Oh Ongeduld meis wat zal je weekend lang duren, doe leuke dingen en probeer er niet teveel aan te denken !!

RW hoop geregel dus.. Maar je krijgt er wel wat leuks voor terug.

Ik juich niet te hard maar het lijkt erop dat Kaj eindelijk beetje zijn regelmaat heeft met zijn slaapjes..
Ik kom echt te weinig, maar er is gewoon weinig puf en veel drukte hier om te schrijven... Lees wel heel trouw mee hoor.

Ongeduld, wat een gedoe zo ineens! Heel veel succes morgen met de onderzoeken, hopelijk valt het mee en heeft Guido er niet veel last van.

Brabbel, succes morgen met de uitslag van het onderzoek! Wat denk je zelf?

Pfff Crazydesi, lekker, een muur eruit! Wat een zooi zal het geven zeg! Was het afgesproken? Bij Mango waren haar schoonouders toch erg enthousiast?

Roze Wolk, hebben jullie het huis al in de verkoop? Anders ook nog even bij wonen kijken he, daar is een topic over kijkers voor je huis trekken. Misschien vind je daar nog tips.

Inderdaad een hoop zieken hier! Tessel is nu ook flink snotterig (maar goed, Daan en ik ook) en heeft vandaag neusdruppels gekregen omdat er achter het trommelvlies ook wat lijkt te zitten. Hopelijk helpt het, want het geven gaat niet echt handig met een pipetje. Ben benieuwd of het helpt. Ze is er verder niet onwijs vervelend onder, alhoewel niet helemaal koortsvrij. Maar goed, dat kan ook van de tandjes komen, er lijken er nu drie op een rij te zitten, maar ze breken alleen nog niet door.

Van de week nog twee leuke filmpjes gemaakt van Daan en Tessel... Man heeft ze dinsdag gefilmd terwijl ze met z'n tweetjes een bak met houten treinrails leeghalen (Tessel dus ook op haar bak de rails eruit pakken en ernaast neerleggen), en vandaag was Tessel onwijs fanatiek op een lawaaiapparaat (zo'n piano met tig muziekjes wat gewoon een takkeherrie maakt - écht vermijden ) aan het meppen, en Daan zat ernaast en wilde zo graag meedoen. Hij was gewoon stikjaloers dat Tessel met zíjn speelgoed aan het spelen was, hij wilde het telkens weer afpakken. Uiteindelijk lag Tessel er half op, en kon hij zo incidenteel een knop indrukken, maar ze hadden met elkaar wel de grootste lol

En van de week het feestjurkje afgemaakt dat Tessel overdag aan krijgt als ze gedoopt wordt, volgende week zondag. Tijdens het dopen zelf de familiedoopjurk waar alle klein- en achterkleinkinderen in gedoopt zijn, en dus een mooie roze feestjurk voor de rest van de dag, gecombineerd met een witte broek. Ben weer helemaal into creatieve sferen.

Zo creatief zelfs dat we nu toch wat meer actie gaan ondernemen met het huis. Niet dat we nu al een goed beeld hebben van wat alles gaat kosten, maar ik heb in ieder geval vandaag een afspraak gemaakt voor volgende week donderdag dat er dan een bouwtechnische keuring gaat plaatsvinden. Geregeld via vereniging eigen huis, maar da's nog wel een hoop gedoe zeg, qua afstemming. De makelaar werkt wat dat betreft ook niet echt mee Maar goed. Volgende week weer kijken, de week erna beoordelingsgesprek op mijn werk, en hopelijk dan ook vrij vlot erna een contract om te tekenen en een intentieverklaring. En dan kunnen we gaan bieden. En hopelijk kopen, en dan heel gauw klussen en verhuizen. Eindelijk zooi opruimen, uitzoeken en meer ruimte

Nu maar gauw naar bed, morgen weer een nieuwe dag om de zooi op te ruimen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven