Good Luck!
maandag 25 augustus 2008 om 21:20
maandag 25 augustus 2008 om 21:23
Lieve meisjes,
Allemaal heel erg bedankt voor het prachtige cadeau dat hier staat, hij is echt geweldig! Jammer dat ik geen 25 kilo meer weeg want volgens mij is het een echt race-monster .Thanks!
Was erg gezellig met Mal, M. en Jonathan. Lekker gekletst en lekker gegeten.
Ooh en ik ga naar Drek, spannend! Maar Amaal ga je nu 2 maanden in spanning zitten daarvoor? Ik ben heel dapper, ik loods je er wel doorheen . Gingen we daarvoor nog ergens eten? Hoe laat begint het?
Wordt het zo warm zaterdag? Eindelijk, kan ik optimaal van mijn verlof genieten.
Cin moet je veel doen aan je nieuwe paleis?
Allemaal heel erg bedankt voor het prachtige cadeau dat hier staat, hij is echt geweldig! Jammer dat ik geen 25 kilo meer weeg want volgens mij is het een echt race-monster .Thanks!
Was erg gezellig met Mal, M. en Jonathan. Lekker gekletst en lekker gegeten.
Ooh en ik ga naar Drek, spannend! Maar Amaal ga je nu 2 maanden in spanning zitten daarvoor? Ik ben heel dapper, ik loods je er wel doorheen . Gingen we daarvoor nog ergens eten? Hoe laat begint het?
Wordt het zo warm zaterdag? Eindelijk, kan ik optimaal van mijn verlof genieten.
Cin moet je veel doen aan je nieuwe paleis?
maandag 25 augustus 2008 om 21:26
maandag 25 augustus 2008 om 21:37
Bijna 2 jaar Star. Heeft idd een australische op de kop getikt, ook al meer dan een jaar ( hebben wij het nog wel eens over gehad op msn, toen probeerde hij ons wijs te maken dat het zomaar een vriendin was, jaja en dat geloofde wij..tssss)
Ik geloof niet dat we hem voorlopig terug zien idd, of wij moeten daar heen gaan, haha
* morgen maar eens op zoek naar klompen en naar een theedoek met van die delfstblauwe gevallen. en dan drop enzo
dan hebben we wel een leuk kado dacht ik zo.
Hahaha: lees nu pas van die vaatdoekjes en always. score we punten....
Ik geloof niet dat we hem voorlopig terug zien idd, of wij moeten daar heen gaan, haha
* morgen maar eens op zoek naar klompen en naar een theedoek met van die delfstblauwe gevallen. en dan drop enzo
dan hebben we wel een leuk kado dacht ik zo.
Hahaha: lees nu pas van die vaatdoekjes en always. score we punten....
maandag 25 augustus 2008 om 21:41
Vishnu, nee je komt niet meer van ons af nu je meegaat! Als je je niet meer meld hier dan ga ik je stalken op je eigen topics
Star, jaaaaa haha, ik zie het al voor me. 100 muizenzieltjes die om Juud heen hangen en boos zijn omdat er rattengif is gestrooid nee Juud dat zal wel meevallen hoor. Wij vonden het ook gezellig en Jonathan sliep meteen toen we thuis waren.
Star, jaaaaa haha, ik zie het al voor me. 100 muizenzieltjes die om Juud heen hangen en boos zijn omdat er rattengif is gestrooid nee Juud dat zal wel meevallen hoor. Wij vonden het ook gezellig en Jonathan sliep meteen toen we thuis waren.
Stressed is just desserts spelled backwards