Good Luck!
maandag 25 augustus 2008 om 22:10
Pfff heb rottig druk werk... Baal er beetje van. Lees wel bij, maar even weinig reageren, behalve op Drek natuurlijk!!!
Vish: als jij meetreint, trein ik ook! Doe je een roos in je knoopsgat?
Eten: altijd leuk! Zijn genoeg dingen inderdaad! Restaurantjes dus... Of Mac, prima joh! Ik lust altijd wel een happy meal!
(tsss we haalden gisteren mac. is meneer bang voor het speeltje wat eirn zat... watje... heb ik eindelijk na veel zoeken toch nog een muziekpotje kunnen vinden, is meneer bang voor het geluidje, gebruikt hem dus nu als opstapje... Nou Drek, kijk eens even, wat heeft u daarop te zeggen!)
Vish: als jij meetreint, trein ik ook! Doe je een roos in je knoopsgat?
Eten: altijd leuk! Zijn genoeg dingen inderdaad! Restaurantjes dus... Of Mac, prima joh! Ik lust altijd wel een happy meal!
(tsss we haalden gisteren mac. is meneer bang voor het speeltje wat eirn zat... watje... heb ik eindelijk na veel zoeken toch nog een muziekpotje kunnen vinden, is meneer bang voor het geluidje, gebruikt hem dus nu als opstapje... Nou Drek, kijk eens even, wat heeft u daarop te zeggen!)
maandag 25 augustus 2008 om 22:15
Oh ja en bij onze apotheek is een soort keldertje waar je in kijkt en daar ligt echt een meeeeegaaaaa voorraad aan tena's. En de mevrouw van de apotheek (picture this: vrij gezet, grijzig, bril met koordje eraan op voorhoofd en ietwat verrimpeld) mag die altijd bijvullen. en dat zie ik dus altijd! En zo vaak kom ik er niet eens! En dan schopt ze dus die pakken dat trappetje af. beeld wat maar niet uit mijn gedachtes wil...)
maandag 25 augustus 2008 om 22:34
maandag 25 augustus 2008 om 22:35
oh die pantoffelklompen heeft Laurens ook, leuk!!! Kan je meteen scoopen in Amsterdam hoor. Is drek is Amsterdam? Waar is het dan? Bam, je mag met me meerijden, vind je dat handig/fijn of ga je liever treinen? Mag ook hoor.
Maarrreee, waar is het dus eigenlijk en om 8 uur tot half 11 ofzo met een pauze (dat had ik gelezen).
Kan je niet een Delfs Blauw bord laten maken, zoiets in de trand van Blond?
Maarrreee, waar is het dus eigenlijk en om 8 uur tot half 11 ofzo met een pauze (dat had ik gelezen).
Kan je niet een Delfs Blauw bord laten maken, zoiets in de trand van Blond?