Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Theaterfabriek Bam
Hé leuk, dat is bij mijn oude huis om de hoek! Laten we bij Boulevard Café gaan eten. Dat is op loopafstand en niet te duur maar wel lekker!

Panama dus, of een Fabriekshal?
ja, had ik ook bedacht, idd maar goed ik weet helemaal niks van haar en aangezien ze meestal op reis zijn daar.. lijkt het me niet dat ze gaat koken ( die nu voor zich ziet dat ze met schort aan achter een spiritusbrandertje soep staat op te warmen)
Huh? Is het nou in Panama? Op de Panamalaan?
Niet in Panama.

Daar kunnen we ook eten.
ach fabriek is een fabriek
Ik schrijf toch BIJ Panama
Lekker makkelijk te bereiken met de auto, handig ja Bam, we gaan met de tuut. Lief heeft net een nieuwe dus dan pak ik die. Haal ik jou even op, ja is wel om maar ik vind het wel heel gezellig als je meerijdt en jij hebt de kaarten geregeld. Ga ik je niet ook nog met de trein sturen hoor Hoe ga jij Star? Suze en Hel kunnen we even mee eten dan. Of zijn die dan al verhuisd? Is wel aan de andere kant vd stad.
Lezuh........

Niet dat ik dat wel kan
Welke fabriek staat daar dan?
Czaar Peterstraat.
Vreemd. Vast een oude loods waar veel mensen dood zijn gegaan, brrrr.

Ik ga naar bed. Trusten!
als ik er nog een touw aan kan vastknopen....

trustuh

ik ga wat knutselen met wijnflessen
THEATERfabriek.
Oh daar zat mijn Vlos, grappig. Nouja, Boulevard is dan mss net iets te ver lopen, kwartier ofzo. Zal ik eens kijken wat leuk is om te eten, of hadden jullie al plannen? Czaar Peter vind ik niet echt bij Panama hoor.... nouja, een beetje. Maargoed, ik weet nu ongeveer waar het is.

Ik heb er zin in. Of wisten jullie het al?
Geen idee. Pak de bus denk ik wel.
Dat familiediner is een suf programma. Zit ik de hele tijd naar andermans ruzie te kijken, maken ze het niet eens goed. Sneuerds.

Eduard mag onderhand wel eens thuiskomen, ik wil naar bed.

We willen wel een foto van het racemonster met een racemonster erop, Juud.

Paleisje is idd best een bouwval. Maar met verven en wat gatenvuller komen we een heel eind. Keuken doen we ook maar later want mijn hoofd staat niet naar handgreepjes, kraantjes, deurtjes en dat soort meuk. Komt nog wel. We hebben er veel geld voor gereserveerd dus ik kan helemaal los als we eenmaal gaan uitkiezen.

Heeeeeeej, ATWT!

Wel leuk dat voor dat eetprobleemdraadje ook een beetje een vadsig kind hebben uitgekozen.

quote:Cin31 schreef op 25 augustus 2008 @ 22:52:

Wel leuk dat voor dat eetprobleemdraadje ook een beetje een vadsig kind hebben uitgekozen.

he maar waarom zijn Kate en Mike nu uit elkaar? had het een paar dagen niet gezien en vanmorgen zag ik het en toen zei Katie dat het nooit meer goed kwam, maar ik dacht dat ze net weer bij elkaar waren dus nu ben ik helemaal confused. Wie ligt me even in?
Stressed is just desserts spelled backwards
Ze waren weer samen maar toen kreeg zij een brief van Simon en die verborg ze. En daar kwam hij achter en toen was de maat vol voor hem en toen zei zij dat ze 'm (Simon) toch niet kon vergeten. Exit Mike.

Ze gaat met Jack foezelen.

AAA, ik wil ook ATWT kijken in bed maar ben nog aan het werk (folder met allemaal schepen voor de Hiswa, leuk hoor, allemaal van die onbetaalbare scheurmonsters en luxe zeilschepen in beeld). nou ja hard doorwerken dan heb ik er 1 op mijn 65e
quote:Cin31 schreef op 25 augustus 2008 @ 23:00:

Ze waren weer samen maar toen kreeg zij een brief van Simon en die verborg ze. En daar kwam hij achter en toen was de maat vol voor hem en toen zei zij dat ze 'm (Simon) toch niet kon vergeten. Exit Mike.

Ze gaat met Jack foezelen.

aah vandaar! Maar ze wou toch zo graag inene weer een kind van Mike. Ik snap niet dat ze zo moeilijk doet, oke Simon is weg, jammer, get over it, Mike is ook een lekkertje. Ach het is een soap. waar maak ik me druk om.

Kwam wel goed uit dat Simon even terug was en Carly meenam, meeeeen wat was die overduidelijk zwanger zeg!
Wakker worruh.. stelletje slaapkoppen
Morguh,

Ik wil ook wel mee naar Derek maar dan ga ik misschien wel live bevallen....

Bam, ik was om 03.00u wakker; Lianne wilde kleertjes aan en naar beneden.

Cin, huh? 30 graden zaterdag? Dat moet ik nog zien, want als ik nu naar buiten kijk.........

Ben ik nou zo mutserig? Was echt in de veronderstelling dat je je huis had verkocht, ha, ha!

CD, balen joh van dat water maar wel op tijd ontdekt gelukkig.

Lianne slaapt niet meer 's middags niet meer, dus ze is goed moe 's avonds. De eerste nacht was het rond 21.30u voordat ze sliep, ze deed elke keer haar keverlamp aan en uit.

Ze is toen ook uit bed gevallen, maar gelukkig heeft ze zich niet erg bezeerd.

's Ochtends pakt ze een boekje als ze al wakker is en ligt dan te lezen. Net wilde ze niet mee naar beneden want haar kamer was 'zo mooi'. Heerlijk!

Juud, ik heb het Mirena spiraaltje 2x gehad. Ik was er erg tevreden over; geen migraine meer en na pakweg een half jaar nauwelijks nog een menstruatie.
Morgen!

kokos, live bevallen bij DO, dat lijkt me lachen! Ik zeg als jij mee gaat ga ik ook mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven