Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.

Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.

Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.

Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
quote:Pineapples schreef op 01 april 2015 @ 16:57:

Om IMDB staat Juli 2015 Als het klopt is dat best goed nieuws, die wachttijd valt best mee. Schreef zij dapper.
Dat zou toch heel goed kunnen? Hij is onderzoeker, zijn vrouw is onderzoeker (ts 19). Als er een epidemie uitbreekt heeft het cdc een dikke vinger in de pap.
Tvp, leuk leuk!
quote:[18262121,noline]Starshine schreef op 01 april 2015 @ 20:17[/message]:

Dat zou toch heel goed kunnen? Hij is onderzoeker, zijn vrouw is onderzoeker (ts 19). Als er een epidemie uitbreekt heeft het cdc een dikke vinger in de pap.Ja het zou inderdaad kunnen, maar volgens mij proberen de makers juist iedere overlap te vermijden. Ik acht het dus niet erg waarschijnlijk.
http://perezhilton.com/20 ... ideo-preview#.VVDt1_ntmko

Behind the Scenes bij Fear The Walking Dead.
Ik heb nog niet gekeken dus ik weet niet of het een leuk filmpje is.
quote:Jenkie75 schreef op 01 april 2015 @ 16:49:

Volgens IMDB gaat het wel degelijk een crossover met seizoen 6 van TWD.

Het is echt niet waar, onlangs nog ( alweer ) bevestigd door Greg Nicotero en Scott Gimple. Eerder al door Kirkman.

Zou ook heel bijzonder zijn, daar Fear zich in een andere tijd afspeelt.
Leuk artikel, en nieuwe foto's van achter de schermen!

http://www.dailymail.co.u ... e-apocalypse-prequel.html
Ik ben erg benieuwd, en ga zeker kijken. Helaas vrees ik dat het meer een tiener achtige serie is, waar de nadruk meer ligt op het uiterlijk (sexy zombies...) dan op de verhaallijn. En idd waar zijn de woest aantrekkelijke mannen ala Daryl?
Huh? waar baseer je dat op daj? Sexy zombies?
Dat denk ik alleen maar, als ik het fout heb, dan neem ik het meteen terug
Ik kan niet wachten!

Ik ga geen filmpjes kijken want ik wil geen spoilers.

Normaal gesproken hou ik helemaal niet van spin offs en vind ik bij voorbaat de nieuwe karakters niet leuk.

Probeer er met een open mind in te gaan.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Er zijn geen spoilers OLLA, het zijn gewoon beelden van achter de schermen. Zou gek zijn als AMC zijn eigen serie gaat spoilen
Tofff
quote:geordie schreef op 17 mei 2015 @ 14:15:

Er zijn geen spoilers OLLA, het zijn gewoon beelden van achter de schermen. Zou gek zijn als AMC zijn eigen serie gaat spoilen

Ik bedoelde meer in het algemeen.

Ik heb bv Norman Reedus op FB en bij nieuwe seizoenen WD, scroll ik meestal snel langs zijn posts omdat ik niks wil lezen over de serie.
That's a fine looking high horse, what you got in the stable!
Oh, ja dat doe ik ook altijd!

Een keer plaatste AMC vlak na de Amerikaanse uitzending een bepaalde foto op Facebook die nog al veel verraden. Heel europa pissed off omdat het hier 24 uur later word uitgezonden. Ze hebben het ook nooit meer gedaan!
Kirkman heeft bevestigd dat de première in Augustus is. Denk dat het nog zeer de vraag is of FOX het meteen in NL gaat uitzenden.
De eerste poster is er

Niets bijzonders, vind ik. Zou ook een poster van TWD kunnen zijn.
Verder nog wat promotiekiekjes van het personage Alicia, gespeeld door Alycia Debnam-Carey. Die jongen heet Matt in de serie en de acteur heet Maestro Harrell.

Over die poster, jullie moeten niet overal in trappen hoor ^^.

Ook gemaakt door een fan. Ik neem niks meer serieus tot het officieel is bevestigt door AMC hahaha.

http://www.enjoygram.com/m/101028173251 ... 1474375250

Als het goed is is vandaag trouwens de laatste filmdag, dat ze alles maar snel in elkaar gaan monteren en dan hoppa uitzenden die hap! Ik heb ondertussen zwaar behoefte aan walkers op mijn netvlies.
Wat ontzettend irritant, zeg.
Ach ja, sommigen fans maken dat soort dingen om de tijd door te komen, wij ouwehoeren over (F)TWD op een forum. Ieder zijn ding.
Niet dat het gemaakt wordt, maar dat het vervolgens de ronde doet als 'hier is de nieuwste poster'.
Promo
oeh, die promo is wel cool.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven