Entertainment alle pijlers

Fear The Walking Dead

31-03-2015 17:09 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij het Fear The Walking Dead-topi.



Dit topic gaat over de serie Fear The Walking Dead, de companionserie van The Walking Dead. Seizoen 2 gaat op 10 april 2016 in de VS in première. In Nederland begint AMC op 29 februari 2016 met seizoen 1 van de serie en ze gaan meteen door met seizoen 2.







Aflevering bespreken iedere maandag (na de Amerikaanse uitzending) vanaf 20.30. Voor die tijd kun je je berichten over de aflevering in het wit zetten.



Het TWD-topic vind je hier: The Waiting Dead
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd naar deze serie!

Al verwacht ik eigenlijk dat het veeeeel minder leuk wordt dan the walking dead. Maargoed, ik ga wel kijken natuurlijk
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook benieuwd! Op zich wel leuk om het stukje wat in twd miste (het begin van de uitbraak) alsnog te zien te krijgen...
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 31 maart 2015 @ 18:23:

Alleen.......waar zijn de woest aantrekkelijke mannen? Van die twee die nu bekend zijn, word ik niet warm hoor Ik vooralsnog ook niet. Frank Dillane wordt het sowieso niet, maar Cliff Curtis krijgt nog een kansje. Misschien is zijn personage in de serie wel heel leuk, dat maakt voor mij echt wel uit.
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk!! Zeker leuk om te kijken tot de walking dead weer verder gaat.

is er al meer bekend waar deze serie om zal draaien/te zien krijgen?
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Ik zou het wel verfrissend vinden als in FTWD er gewoon een x iemand gaat zitten janken omdat ze niet in de bosjes wil poepen met een groep mensen op afstand.
quote:matroesjka_ schreef op 31 maart 2015 @ 19:19:

Ik zou het wel verfrissend vinden als in FTWD er gewoon een x iemand gaat zitten janken omdat ze niet in de bosjes wil poepen met een groep mensen op afstand.

+1

Nou heb ik zelf wel veel primitief gekampeerd en niet zo'n moeite met die dingen maar inderdaad. ..voor sommige mensen is dat best een ding.
quote:matroesjka_ schreef op 31 maart 2015 @ 19:19:

Ik zou het wel verfrissend vinden als in FTWD er gewoon een x iemand gaat zitten janken omdat ze niet in de bosjes wil poepen met een groep mensen op afstand.
quote:Starshine schreef op 31 maart 2015 @ 19:23:

[...]



+1

Nou heb ik zelf wel veel primitief gekampeerd en niet zo'n moeite met die dingen maar inderdaad. ..voor sommige mensen is dat best een ding.

Dat is vrijwillig he! Maar zo'n apocalypse komt toch wel met een hoop praktische problemen die vaak uit beeld blijven. Zoals bijvoorbeeld naar het toilet gaan. Of menstrueren. Of stinken omdat je niet kunt douchen.



En in het begin zullen daar toch echt wel drama's over geweest zijn denk ik dan.
En natuurlijk een hoop bloederige scene's waar mensen opgegeten worden die totaal niet zagen aankomen dat niet overleden persoon opeens een walker zou worden. Uitvaartondernemers enzo
Oja en ziekenhuispersoneel.

en stel je voor: de uitvaartondernemers kunnen de hoeveelheid lijken niet aan (ook omdat de beroepsgroep al behoorlijk gedecimeerd is) en dan worden ze maar met truckladingen tegelijk in een massagraf gestort...
Alle reacties Link kopieren
Leuk. Nu al een topic over de spin off.



Is bekend hoe die moet aansluiten bij TWD of sluit de spin off helemaal niet aan?

Ik zie in ieder geval geen overlappende rollen.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 01 april 2015 @ 06:48:

Leuk. Nu al een topic over de spin off.



Is bekend hoe die moet aansluiten bij TWD of sluit de spin off helemaal niet aan?

Ik zie in ieder geval geen overlappende rollen.FTWD gaat op geen enkele manier aansluiten aan de bestaande serie. De karakters zullen elkaar niet kruisen. Je moet het echt als 2 op zichzelf staande series zien.
Yep. Er is volgens mij wel gezegd dat de series eventueel bij elkaar kunnen komen, maar daar zijn geen concrete plannen voor. Logisch ook... de moederserie speelt in het zuidoosten en FTWD aan de westkust. De weg is lang en gevaarlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik verwacht een hoop zombies met facelifts en pronte borsten. En parelwitte tanden natuurlijk.


of een aantal celebrity walkers
borstimplantaten die spontaan van het lijf vallen.

Goud! Walkers in Hollywood.
quote:Artemis schreef op 01 april 2015 @ 11:50:

Ik verwacht een hoop zombies met facelifts en pronte borsten. En parelwitte tanden natuurlijk.Nou lees dit eens

Sexy zombies
Alle reacties Link kopieren




En ik maar denken dat ik origineel was in die gedachtegang.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 01 april 2015 @ 11:50:

Yep. Er is volgens mij wel gezegd dat de series eventueel bij elkaar kunnen komen, maar daar zijn geen concrete plannen voor. Logisch ook... de moederserie speelt in het zuidoosten en FTWD aan de westkust. De weg is lang en gevaarlijk.Ik hoop ook dat ze het gewoon gescheiden houden. Die afstand inderdaad, dat lijkt mij amper geloofwaardig te brengen.
Alle reacties Link kopieren
quote:merano schreef op 01 april 2015 @ 06:48:

Leuk. Nu al een topic over de spin off. Ja, ik ben we zijn er lekker vroeg bij.
Alle reacties Link kopieren
Ik had begrepen dat het zich gaat afspelen in LA.



Er was sprake dat Sam Witwer mee zou doen. Dat zou dan de link moeten zijn naar TWD want hij figureerde daar als de tankbedtuurder in de pilot waar Rick zich schuilhield.
Everything is just....peachy.
Alle reacties Link kopieren
Volgens IMDB gaat het wel degelijk een crossover met seizoen 6 van TWD.
Everything is just....peachy.
Alle reacties Link kopieren
Er staat ook dat het een gerucht is, Jenkie. We zullen het zien.



Ik blijf hopen dat ze het niet doen. Als ze willen dat je de ene serie kan kijken zonder de andere, dan zou ik dat een beter idee vinden. Ook omdat F natuurlijk qua tijdslijn achterloopt op TWD.



Maar je weet het nooit. Er gebeuren in TWD wel meer dingen die ik niet wil. Of er gebeurt niet wat ik wel wil.
Alle reacties Link kopieren
Om IMDB staat Juli 2015
Alle reacties Link kopieren
Er zou ook een gerucht zijn dat dr. Edward Jenner, die van de CDC, een rol(letje) gaat spelen in fear the walking dead. Maarja, das ook maar weer een vaag gerucht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven