Geld & Recht alle pijlers

Aangifte 2014

16-05-2015 16:31 8 berichten
Volgens mij heeft de belastingdienst geld nodig. Ik ben al bezig met in termijnen betalen van de voorlopige aangifte 2015 die ze geschat hebben over jaar 2013.

Aangifte voor 2014 laten invullen. Mijn partner moest betalen en ik zou terug krijgen. Het verschil was maar een paar tientjes.

Maar mijn man heeft wel het bericht gehad dat hij moet betalen, maar mijn bericht tot teruggave blijft uit. Begrijp niet dat dit zo moet gaan. Ik heb niet zoveel geld dat ik honderden euro's kan voorschieten.
Alle reacties Link kopieren
Mijn partner moet ook betalen en ik krijg terug.

Hij kreeg vandaag de brief dat iedereen 4 maanden uitstel heeft gekregen tot betaling, datum voor 1 november.

Voor 1 juli krijg jij ook bericht, dus je hebt dan toch voldoende tijd om te betalen lijkt mij?
Is dat dan vaker dat je apart bericht krijgt? Ben hier niet zo bekend mee.
Ja, wij doen altijd samen onze aangifte, maar ieder krijgt apart bericht.

Mijn partner heeft zijn brief al binnen en ik wacht nog op bericht, maar zoals ik al eerder zei dat kan nog tot 1 juli duren.

Gewoon rustig afwachten dus.
Hier ook tegelijk aangifte gedaan. Bij mijn vriend staat het al op de rekening en heeft hij een brief gekregen, hier nog niks.

Gewoon rustig afwachten.
Oke bedankt voor antwoorden. Maakte me al zorgen .
Wanneer hebben jullie het jngevuld dan
Het is heel normaal dat je niet tegelijk bericht krijgt, kijk maar op de site van de belastingdienst:

Doet u samen met uw fiscale partner aangifte? Dan krijgt u beiden bericht. Het kan zijn dat u niet gelijktijdig bericht krijgt.

http://www.belastingdiens ... gebeurt_er_na_de_aangifte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven