Het eerste Pakje

18-05-2015 20:58 124 berichten
Wat doen jullie als eerste pakje wat die na de geboorte draagt voor jullie kind? Ik zit wat rond te kijken online maar zie niks leuks. Ik krijg een meisje Iemand tips voor een leuk pakje? En welke maat is handig 50 of 56? Kind is gemiddeld volgens verloskundige.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon het pakje dat ik het allerleukst vind.

En bijna alle kinderen passen maat 50 de eerste week wel gewoon, dus ik zou sowieso 50 meenemen en eventueel ook een pakje maat 56. Zoveel ruimte neemt het allemaal niet in.
Ik zou echt niet groter dan maat 50 kopen, daar verzopen mijn beide kinderen (allebei rond de 3500 gram bij geboorte) de eerste week, twee weken echt nog in!
Ik krijg ook een dochter, maar ben er nog niet overuit wat ze aan krijgt. Sowieso een roze mutsje met I love Papa

Ik heb gewoon maat 50/56 gekocht.
Je ziet niks leuks???
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Mijn meiden hadden een wit pakje maat 50 als eerste pakjes. Zo mooi, een pasgeboren baby in wit.
Mijn dikkie dik van bijna 9 pond verzoop in maat 56, dus zou zeker 50 nemen. En hoezo, niks leuks? Hoe ingewikkeld moet het zijn voor zo'n pasgeboren frutseltje? Gewoon zacht broekje met bijpassend truitje in wit, grijs of desgewenst lichtroze.

Ook in het wit.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ga naar de Hema, pakjes zat. Zo boeiend is het niet.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 18 mei 2015 @ 21:10:

Ga naar de Hema, pakjes zat. Zo boeiend is het niet.Nouuuu, toch wel leuk hoor om iets uit te zoeken!
Jee, wat een dilemma!

Pfff, ik weet niet eens meer wat die van mij als eerste aanhad. Waarschijnlijk iets tweedehands van zijn neefje .
quote:Nouschi schreef op 18 mei 2015 @ 21:09:

[img]http://static.zara.net/photos//2015/V/T ... 8227312995[/img]

Ook in het wit.Jammer dat de voetjes er aan vastzitten, hou daar niet zo van anders erg leuk! Ben ook niet zo van het roze dus liever wit.
Maat 50 word het dan en wit, als iemand nog mee wil zoeken

Ik weet wel dat het niet heel boeiend is maar voor mij nu even wel. Wil het eerste pakje ook bewaren voor later.
Natuurlijk zitten die voetjes eraan vast. Sokjes werken niet bij zo'n ukkie hoor.
quote:Kastanjez schreef op 18 mei 2015 @ 21:01:

Ik zou echt niet groter dan maat 50 kopen, daar verzopen mijn beide kinderen (allebei rond de 3500 gram bij geboorte) de eerste week, twee weken echt nog in!

Die van mij heeft nooit in maat 50 gepast

Ik zou dus 50 en 56 meenemen.
Mocht het lukken met zwanger worden, dan komt het kindje naar huis in het pakje dat door mijn oma is gebreid. In een kleur die ik nu niet zo mooi meer vind, maar dat geeft niet

Ik heb het gekregen toen ik 18 werd (omdat ze het toen nog net kon, breien) en ik heb het al 20 jaar...

Anders zou ik er een middagje voor gaan winkelen, er is zoveel te koop dat het wel lastig is om jou te vertellen wat je leuk gaat vinden
quote:vivapimpelmees schreef op 18 mei 2015 @ 21:17:

Natuurlijk zitten die voetjes eraan vast. Sokjes werken niet bij zo'n ukkie hoor.Dat is toch niet zo met alle pakjes? Ik hoorde juist dat het beter is om geen voetjes de vastzitten te nemen omdat je nooit weet hoe lang de baby en voeten zelf zijn en dat je kans hebt dat het niet past.
quote:Nouschi schreef op 18 mei 2015 @ 21:09:

[afbeelding]

Ook in het wit.Ik vind dit soort pakjes zo schattig.
Mijn kleine jongen kreeg een wit pakje met wat grijs en op zijn borst de tekst. A star is born.
Sokjes kunnen ook prima bij een kleintje hoor, alleen zijn niet alle sokjes even goed.

Ikzelf, en ik lees het vaker, ben enthousiast over de Bambinosokjes van de Kruidvat.
quote:Zwangerwondertje schreef op 18 mei 2015 @ 21:15:

[...]

Jammer dat de voetjes er aan vastzitten, hou daar niet zo van anders erg leuk! Ben ook niet zo van het roze dus liever wit.Geen roze voor een meisje?!
quote:Zwangerwondertje schreef op 18 mei 2015 @ 21:18:

[...]

Dat is toch niet zo met alle pakjes? Ik hoorde juist dat het beter is om geen voetjes de vastzitten te nemen omdat je nooit weet hoe lang de baby en voeten zelf zijn en dat je kans hebt dat het niet past.Bij de meeste pakjes wel hoor. Sokjes zijn drama. Blijven niet zitten. En zo'n eerste pakje past zo'n kind hooguit 2 weken.
Jemig ZW, jij bent echt wel heel erg zwanger he?
quote:Lady-Voldemort schreef op 18 mei 2015 @ 21:22:

quote:Lady-Voldemort schreef op 18 mei 2015 @ 21:22:

Ik was wel blij met dit topic.

Toch een positieve insteek itt haar andere topics:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven