Gezondheid alle pijlers

Hardlopen in Amsterdam

19-05-2015 14:51 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ik heb even een vraagje. Ik wil graag meedoen aan een hardloopwedstrijd in Amsterdam, maar heb geen idee welke de leukste is. Iemand een suggestie ?
Just go!
dam tot dam

midzomernacht run

(halve)marathon
Dankje @smulrol. Maar welke vind jij zelf het leukst. Kan ze niet allemaal lopen ;)
Just go!
Welke afstand wil je lopen? En wanneer ongeveer? Ik heb de dam tot dam, marathon en de zuidasrun gelopen in Amsterdam, van die 3 vind ik de dam tot dam het leukst, al is deze wel heel massaal. Midzomernachtrun lijkt me ook leuk, maar heb ik nog nooit gelopen.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
quote:hardlooplady schreef op 19 mei 2015 @ 15:47:

Dankje @smulrol. Maar welke vind jij zelf het leukst. Kan ze niet allemaal lopen ;)Ik heb de damtotdam en marathin alleen als vrijwilliger meegemaakt, ik vond zelf de midzomernachtrun heel leuk om te lopen. Er zijn verschillende afstanden door Amsterdamse bos op een vrijdagavond in de zomer. Als je googelt vind je vast info.
Ik heb de dam tot dam gelopen en de halve marathon. Ik vond de dam tot dam het leukst (ook omdat de afstand net wat meer behapbaar is, de halve marathon was toch een tikkeltje heftiger).

Ik oktober is er weer een halve marathon, dan doe ik daar hopelijk weer aan mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven