Netflix series
dinsdag 5 mei 2015 om 11:14
Ik vond geen up to date topic over Netflix series en ben benieuwd of iemand nog tips voor me heeft.
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?
Inmiddels gezien en van genoten, dus dit soort series zoek ik:
-House of Cards, seizoen 1 t/m 3
- Breaking Bad- alle seizoenen
-Orange is the New Black, seizoen 1 en 2
-Better call Saul- seizoen 1
Wat raden jullie nog meer aan?

dinsdag 19 mei 2015 om 22:46
Top, een topic over Netflix! We hebben nu een paar maanden Netflix en zijn er erg tevreden over.
Grace and Frankie heb ik ook net gezien en ik vond het geweldig. Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Ik vind het ook lastig om nieuwe series te vinden op Netflix, kijk vooral via iPad. Via onze tv lukte het niet, maar toen heeft mijn vader gevraagd bij Media Markt en nu hebben we een Chromecast. Daarmee kunnen we Netflix wel zien op onze tv.
Ik hoop wel dat er meer Engelse series als Ballykissangel en Monarch of the Glen op Netflix komen. En Switched at birth zou ik ook graag zien, want Net5 heeft er een handje van om ineens te stoppen met goede series. Hebben ze ook geflikt met Fringe, The Good Wife en Once upon a time. Gevolg: man en ik vertrouwen Net5 niet meer. En nu hebben we dus Netflix.
Grace and Frankie heb ik ook net gezien en ik vond het geweldig. Hopelijk komt er een tweede seizoen.
Ik vind het ook lastig om nieuwe series te vinden op Netflix, kijk vooral via iPad. Via onze tv lukte het niet, maar toen heeft mijn vader gevraagd bij Media Markt en nu hebben we een Chromecast. Daarmee kunnen we Netflix wel zien op onze tv.
Ik hoop wel dat er meer Engelse series als Ballykissangel en Monarch of the Glen op Netflix komen. En Switched at birth zou ik ook graag zien, want Net5 heeft er een handje van om ineens te stoppen met goede series. Hebben ze ook geflikt met Fringe, The Good Wife en Once upon a time. Gevolg: man en ik vertrouwen Net5 niet meer. En nu hebben we dus Netflix.
woensdag 20 mei 2015 om 15:31
zaterdag 30 mei 2015 om 23:35
quote:miste69 schreef op 19 mei 2015 @ 22:46:
Top, een topic over Netflix! We hebben nu een paar maanden Netflix en zijn er erg tevreden over.
Dat was inderdaad een leuke tv-serie!
Als je van de Engelse traditionele familiaire series houdt, ken je dan Downton Abbey al?
Dat was inderdaad een leuke tv-serie!
Als je van de Engelse traditionele familiaire series houdt, ken je dan Downton Abbey al?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zondag 31 mei 2015 om 00:14
Netflix! Liefde...
Hier heb ik al heel wat series gevolgd. Lie to me, Jersey Girl, a modern family, breaking bad, heroes, survivors, orange is the new black, orphan black, Dexter, once upon a time, hemlock grove, Taken (de aliën serie, niet de films), the 4400, misfits, en nog tig anderen. Dit zijn de namen van series die ik me kan herinneren op dit moment. Ik heb er alleen nog wel zoveel meer gezien
Hier heb ik al heel wat series gevolgd. Lie to me, Jersey Girl, a modern family, breaking bad, heroes, survivors, orange is the new black, orphan black, Dexter, once upon a time, hemlock grove, Taken (de aliën serie, niet de films), the 4400, misfits, en nog tig anderen. Dit zijn de namen van series die ik me kan herinneren op dit moment. Ik heb er alleen nog wel zoveel meer gezien

maandag 1 juni 2015 om 14:30
maandag 1 juni 2015 om 20:57
maandag 1 juni 2015 om 21:10
quote:Miss.Innuendo schreef op 01 juni 2015 @ 20:57:
O, ik vond Grace and Frankie leuk!
Kijk nu naar Magic City. Ook wel een serie die me boeit.
Hoofdrolspeler is een leuke vent, vind ik. Hij speelde ooit ook al een rol in Grey's Anatomy.Klopt maar ook als vader in Supernatural van de broers Sam en Dean
O, ik vond Grace and Frankie leuk!
Kijk nu naar Magic City. Ook wel een serie die me boeit.
Hoofdrolspeler is een leuke vent, vind ik. Hij speelde ooit ook al een rol in Grey's Anatomy.Klopt maar ook als vader in Supernatural van de broers Sam en Dean
Wees gewoon jezelf
maandag 1 juni 2015 om 21:44
dinsdag 2 juni 2015 om 00:01
Ik heb net het eerste seizoen van Orphan Black gezien (in twee dagen).
Iemand zei hier dat het sci-fi was.
Toen dacht ik gelijk aan buitenaards leven enzo.
Dit is toch wat anders, hoewel nog steeds weinig realistisch.
Eigenlijk is het dus helemaal mijn genre niet, maar toch vrij ademloos het eerste seizoen verslonden.
Denk dat ik morgen aan Rita ga beginnen.
En ik wacht ook met smart op het nieuwe seizoen van Orange...
Ranzig inderdaad. Maar dat vind ik juist leuk
Iemand zei hier dat het sci-fi was.
Toen dacht ik gelijk aan buitenaards leven enzo.
Dit is toch wat anders, hoewel nog steeds weinig realistisch.
Eigenlijk is het dus helemaal mijn genre niet, maar toch vrij ademloos het eerste seizoen verslonden.
Denk dat ik morgen aan Rita ga beginnen.
En ik wacht ook met smart op het nieuwe seizoen van Orange...
Ranzig inderdaad. Maar dat vind ik juist leuk
dinsdag 2 juni 2015 om 10:14
quote:Yggdrasil- schreef op 01 juni 2015 @ 14:30:
Ik vind Grace and Frankie tot nu toe verschrikkelijk. Stelletje zeikerige ouwe geplastificeerde taarten met gay mannen. Ik vind het vooral ontzettend over the top Amerikaans,
Heb nu drie afleveringen gezien. Wordt het nog leuk,of is dit het?
Zo overdreven typecasting. Zo amerikaans. Yuk!Haha, nee het blijft zo eigenlijk. Je moet echt houden van dit soort geneuzel. Ik heb de serie uitgekeken een beetje als achtergrond ook.
Ik vind Grace and Frankie tot nu toe verschrikkelijk. Stelletje zeikerige ouwe geplastificeerde taarten met gay mannen. Ik vind het vooral ontzettend over the top Amerikaans,
Heb nu drie afleveringen gezien. Wordt het nog leuk,of is dit het?
Zo overdreven typecasting. Zo amerikaans. Yuk!Haha, nee het blijft zo eigenlijk. Je moet echt houden van dit soort geneuzel. Ik heb de serie uitgekeken een beetje als achtergrond ook.
It's 5 o'clock somewhere
dinsdag 2 juni 2015 om 21:49
maandag 8 juni 2015 om 14:25
Hier ook een serie kijker!
Dit rijtje heb ik al gezien en vind ik heel erg leuk!!
- How I met your mother
- New girl
- Switched at birth
- The fresh prince of bel air
- The mindy project
- The middle
- Two and a half men
- The carrie diaries
- Seed (deze was niet zo bijzonder, wel oké)
- My mad fat diary
Nu bezig met: desperate housewives.
Ik hou heel erg veel van comedy en drama, want ik wil gewoon lekker ontspannen en niet nog een moeilijke serie kijken.
Hebben jullie nog tips voor leuke series in deze categorie?
(ik moet het topic nog doorspitten)
Dit rijtje heb ik al gezien en vind ik heel erg leuk!!
- How I met your mother
- New girl
- Switched at birth
- The fresh prince of bel air
- The mindy project
- The middle
- Two and a half men
- The carrie diaries
- Seed (deze was niet zo bijzonder, wel oké)
- My mad fat diary
Nu bezig met: desperate housewives.
Ik hou heel erg veel van comedy en drama, want ik wil gewoon lekker ontspannen en niet nog een moeilijke serie kijken.
Hebben jullie nog tips voor leuke series in deze categorie?