Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
quote:Capibara schreef op 26 augustus 2008 @ 22:16:

[...]

Dus je vindt het okee, zolang je maar mee mag doen? Yep, het is namelijk ZIJN topic
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
*zoent zachtjes de onderbuik van Ivy*
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2008 @ 22:19:

Yep, het is namelijk ZIJN topic Aha. Vandaar dat hij zoveel topics opent op seks en relaties, hij wil overal de baas spelen!
En JIJ snapt em Capibara

MAAR....na zessen kunnen we onze gang gaan....
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2008 @ 22:33:

En JIJ snapt em Capibara

MAAR....na zessen kunnen we onze gang gaan....Maar eigenlijk moeten we wel aan een engel vragen om al die na zessen reacties weg te halen voor Geleerd zich de volgende dag weer meldt.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ja, dat ben ik wel met je eens.

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat wij met z'n allen de topics gaan vervuilen

maar ik zal de boel netjes achterlaten....

quote:Capibara schreef op 26 augustus 2008 @ 22:24:

[...]

Aha. Vandaar dat hij zoveel topics opent op seks en relaties, hij wil overal de baas spelen!

En ik durft te wedden dat ik hem zo onderdanig heb in bed

*geniet van de zachte kusjes*
quote:Summerdance schreef op 26 augustus 2008 @ 22:41:

Ja, dat ben ik wel met je eens.

Het kan natuurlijk niet zo zijn dat wij met z'n allen de topics gaan vervuilen Maar aan de andere kant is het weer wel zo eerlijk als we ons gewoon ge misdragen zoals we dat normaal ook zouden doen. Dan weet Geleerd meteen met wat voor vervelende dames hij hier te maken heeft. En dat die dus absoluut niks voor hem zijn.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Precies! Geleerd wil alleen nette, onschuldige en een beetje behoudende meisjes (die wel van rimmen moeten houden natuurlijk).

Ik vraag me af waarom hij hier dan constant zit te hengelen?

*Capi krijgt een brainwave* Dat is natuurlijk om zijn seksskills op te vijzelen, zodat hij daarmee indruk kan maken op zijn droomvrouw!
Goeie morgen Geleerd

(das dan wel weer aardig toch, een warm welkom op je eigen topic)
Goede morgen, SD!
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2008 @ 08:19:

(das dan wel weer aardig toch, een warm welkom op je eigen topic) Hij vindt het zo aardig dat hij meteen een klacht over je neerlegt bij de Angel. Blèèggghhh!
@Capibara: loop je nou doelbewust te stoken tussen mij en SD? Wat is dat voor een naar gedrag? Ik zeg juist explicieit in die post dat ik veel sympathie heb voor SD en dat mijn opmerking dus louter inhoudelijk en procedureel is (en absoluut NIET op de persoon...). Soms denk ik echt dat jij aan het trollen bent....
ECHT????

Een klacht over mij?

Beetje flauw Geleerd, en dat terwijl je twee dagen geleden nog mijn vriendje wilde worden....
Volgens mij hebben onze posts elkaar gekruisd, SD....Lees mijn uitleg nog maar even van 9.36.

En je vriendje wil ik nog steeds worden hoor.
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 09:36:

@Capibara: loop je nou doelbewust te stoken tussen mij en SD?

Volgens mij ben jijzelf degene die loopt te stoken tussen SD en de angels hoor.

quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 09:36:

Soms denk ik echt dat jij aan het trollen bent.... Whoehahhhaaaah! Hoor wie het zegt! Misschien erger jij je soms aan mij, maar er zijn veel en veel meer forummers die zich altijd aan jou ergeren en vinden dat jij aan het trollen bent!

Maar misschien moet je ook maar een klacht over mij indienen dan, ik merk het wel als ik een ban krijg.
Hahahahaha de stemming zit er weer lekker in vandaag!

Goeiemorgen allemaal, Geleerd wat een belachelijke klacht. Je laat jezelf wel heeeeuuuul erg kennen. Als je mee wilt doen, vraag dat dan gewoon, of nog sexier; doe het gewoon.
Hey Jules, ook weer in ons midden!

Joh laat die klacht....doe ik ook
Kan het hier weer ontopic? En de kusjes mogen achterwege blijven. Af en toe een zoen is best ok, maar ga er geen doorlopend verhaal van maken aub.
Geweldige klacht! Heb ik mooi een wedje mee gewonnen

Heerlijk begin van de dag zo

Goedemorgen allemaal!
We waren al gestopt met kusjes geven Angel.

Goedemorgen kus mag toch nog wel ff? Krijg jij er ook eentje
En ergens was het ook wel on topic hoor Angel....

Vraag blijft staan of niet iedereen deep down een beetje bi is.

En als Single is dat natuurlijk HET moment om dat uit te gaan vinden (of verder te ontwikkelen)

Maar ok, het zoenen doen we dan voortaan wel thuis!
QWaarom is het belangrijk te weten of je bi bent?
Het is niet eens een vraag bad.

Elke vrouw is bi (tot op een bepaalde hoogte)

Hoe het met mannen zit weet ik eigenlijk niet...

Zou je het kunnen....zoenen met een andere man?
Heb ik al gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven