Muur schoonmaken, hoe?
donderdag 21 mei 2015 om 19:05
Boekenkast na 4 jaar verplaatst en wat zie ik op de muur... 2 lange zwartige strepen. Net alsof er geboord is en er zwart stof naar beneden is gevallen.
Maar hoe krijg ik dat weg? Ik heb de stofzuiger al geprobeerd en een zachte borstel. Zachtjes deppen met een spons met warm water en azijn lijkt ook niet te helpen. Het is een spachtelputz muur.
Maar hoe krijg ik dat weg? Ik heb de stofzuiger al geprobeerd en een zachte borstel. Zachtjes deppen met een spons met warm water en azijn lijkt ook niet te helpen. Het is een spachtelputz muur.
donderdag 21 mei 2015 om 19:23
donderdag 21 mei 2015 om 19:27
Volgens mij heb ik deze;
http://www.drogisterij.ne ... iger-1liter-8711577009007
http://www.drogisterij.ne ... iger-1liter-8711577009007
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
donderdag 21 mei 2015 om 20:05
quote:noopes schreef op 21 mei 2015 @ 19:55:
Oké, HG of kunstgebitreiniger... dan denk ik dat ik morgen de HG ga halen!
MV het heeft dus goed gewerkt bij jou? Geen vlekken van gekregen?Nee het werkt prima. Ik heb wel gebroken wit op de muur of misschien met de jaren wat donkerder maar nee je ziet geen witte vlekken. En makkelijk, wel een extra theedoek erbij want ik had het in een waterspuit gedaan en het spoelt meteen naar beneden dus meteen erbij zijn om te dippen. Meer hoef je niet te doen. Hier ben ik er erg blij mee.
Oké, HG of kunstgebitreiniger... dan denk ik dat ik morgen de HG ga halen!
MV het heeft dus goed gewerkt bij jou? Geen vlekken van gekregen?Nee het werkt prima. Ik heb wel gebroken wit op de muur of misschien met de jaren wat donkerder maar nee je ziet geen witte vlekken. En makkelijk, wel een extra theedoek erbij want ik had het in een waterspuit gedaan en het spoelt meteen naar beneden dus meteen erbij zijn om te dippen. Meer hoef je niet te doen. Hier ben ik er erg blij mee.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
vrijdag 22 mei 2015 om 16:50
quote:noopes schreef op 21 mei 2015 @ 20:08:
Bedankt voor de tip!
Ik heb stucwerk op kleur, zal laten weten hoe het gelukt is!Ben benieuwd, ik heb sierpleister in het hele huis en zag net 3 plekjes waar ik even de HG over moet spuiten hahahaha. Heb de fles al gepakt, verder nog niet gekomen, moet even een oude doek zoeken
Bedankt voor de tip!
Ik heb stucwerk op kleur, zal laten weten hoe het gelukt is!Ben benieuwd, ik heb sierpleister in het hele huis en zag net 3 plekjes waar ik even de HG over moet spuiten hahahaha. Heb de fles al gepakt, verder nog niet gekomen, moet even een oude doek zoeken
zaterdag 23 mei 2015 om 10:27
Ik had het in een plantenspuit gedaan en overmatig gebruikt , het zwart droop er echt letterlijk vanaf. Gewoon een oude handdoek op de grond gelegd.
Als het niet in 1x gaat doe je het een paar keer achter elkaar.
Succes, hoop dat het je lukt.
Als het niet in 1x gaat doe je het een paar keer achter elkaar.
Succes, hoop dat het je lukt.
zaterdag 23 mei 2015 om 11:52