Werk & Studie alle pijlers

licht/ makelijk werk

21-05-2015 19:40 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik ben opzoek naar een baantje dat niet te fysiek zwaar is , maar wel lekker verdient. ik heb een paar maanden in de horeca gewerkt en uiteindelijk was ik zo uitgeput van al dat staan en late werken dat ik een maand lang om de dag liep te kotsen en dacht dat ik ging flauwvallen.

nu ben ik erg bang om ergens te gaan solliciteren en dat er weer het zelfde gebeurt ( want het is erg beschamend als je op je werk loopt te kotsen). wat zijn baantjes wat niet te fysiek zwaar is , maar wel leuk is en redelijk verdient?

ps. ik ben 18 jaar
Ja joh, als je dat gevonden hebt laat het dan even weten! Ik denk dat er heel veel mensen zijn die zonder opleiding veel willen verdienen zonder al te hard te werken.

Succes!
At je wel goed en sliep je genoeg toen je in de horeca werkte?
Maak eerst je school maar af en let extra goed op bij Nederlands.
Grow some balls

Die baantje bestaan niet.
callcenter

machinist

casierre

ambtenaar
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Volgend jaar even kijken of Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen, dan kun je krijgen wat je wilt.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
In de prostitutie kan je ook goed verdienen, als je het goed doet. En wat is er nou makkelijker dan geld verdienen op je rug?
Studeer je nog? Dat is de beste manier om hoger op te komen en gene fysiek werk te hoeven doen. Voor ongeschoold werk wordt het moeilijker.
Zo'n baantje zoek ik ook al heeeeel lang.
Je bent te laat geboren.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Of in een land met ander licht.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Jeetje...je bent 18 jaar... Dat je na een werkdag in de horeca moe bent en met je beentjes omhoog wil gaan zitten begrijp ik. Maar om de dag kotsen en neigen tot flauwvallen klinkt niet gezond hoor, bezoekje aan de huisarts kan geen kwaad in dit geval
Je moest OM de dag kotsen? Op de maandag, woensdag, vrijdag , zondag en dan pas weer de dinsdag, de donderdag en de zaterdag?

Grappig, eigenlijk wel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Jeetje, dat je moe bent na een dag op je benen staan, dat snap ik. Maar kotsen en flauwvallen omdat je een dag gewerkt hebt? Klinkt alsof je niet veel gewend bent.
quote:minnimouse schreef op 21 mei 2015 @ 20:02:

Jeetje, dat je moe bent na een dag op je benen staan, dat snap ik. Maar kotsen en flauwvallen omdat je een dag gewerkt hebt? Klinkt alsof je niet veel gewend bent.Welkom bij de jeugd van tegenwoordig. Die vinden nogal snel dat ze hard moeten werken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Aan je taalgebruik te zien in ieder geval geen werk waarbij je moet schrijven.
verba volant, scripta manent.
Kaboutermutsjes naaien.

Poppenserviezen beschilderen.

Poppendokter worden.

Barbiejurken ontwerpster.

Dolfijnentrainster.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik zou ook wel een baantje willen zonder al te veel inspanning en waarbij ik goed verdien.

O, die heb ik. Maar goed, ik ben dan ook heel wat ouder, heb ook heel wat jaartjes hárd werken achter de rug.
quote:misschicken schreef op 21 mei 2015 @ 19:50:

In de prostitutie kan je ook goed verdienen, als je het goed doet. En wat is er nou makkelijker dan geld verdienen op je rug?Hier noemt men dat "je liggend staande houden", of "uit je kruis munt slaan". Lijkt me trouwens een stuk vermoeiender dan sjouwen met een dienblad.
verba volant, scripta manent.
quote:Miss.Innuendo schreef op 21 mei 2015 @ 20:03:

[...]

Welkom bij de jeugd van tegenwoordig. Die vinden nogal snel dat ze hard moeten werken.Zucht, steun, kreun, puf ...
quote:minnimouse schreef op 21 mei 2015 @ 20:02:

Jeetje, dat je moe bent na een dag op je benen staan, dat snap ik. Maar kotsen en flauwvallen omdat je een dag gewerkt hebt? Klinkt alsof je niet veel gewend bent.Kortjakje had het ook, heel naar
quote:minnimouse schreef op 21 mei 2015 @ 20:07:

[...]

Zucht, steun, kreun, puf ... Ja, maar het moet wel lekker betalen graag he.....zonder dat je er eigenlijk iets voor hoeft te doen uiteraard.
Een puber met ruggengraat en doorzettingsvermogen worden tegenwoordig niet meer gemaakt hè?

Wordt nog wat als TO zo echt aan het werk moet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven