Update: Blogklachten

06-05-2015 17:52 284 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.

Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.

Wat er tot nu toe is veranderd:

- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs

- de seks-items worden verwijderd

Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:

- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst

- het dataverbruik zal worden verbeterd

- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.

Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.

Met vriendelijke groet,

Lot

Community Manager VIVA‏
OME SEX & LIEFDE BLOG ZIMRA: DOE DE SEX-WORKOUT!

dit stomme verhaaltje zie ik ook nog

zimra, ook best een tokkienaam
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
quote:sabbaticalmeds schreef op 19 mei 2015 @ 15:46:

Niet waar (ervaring)Mannen vallen af van seks, veilig of onveilig maakt niet uit. Bij vrouwen ligt het wat genuanceerde (as usual). Bestaat vast ook wel een Viva blog over.

Ik vind het masochisme dat kenmerkend is voor dit topic best interessant: iedereen hier lijkt anti-seks maar tóch die plaatjes blijven kijken en klikken, jaja!
Ik ben niet anti seks, maar wel anti infantiele sexblogs.

Ik vind het ook sneu dat Viva zich zo denkt te moeten profileren en wil er zelf niet mee geassocieerd worden. Het was al niet echt bon ton om te zeggen dat je 'wel eens' op het Viva forum komt, maar zo wordt het ronduit genant.

Ook genant: dat plista de Uit-knop nog steeds niet kan vinden. Sterker nog, er is weer een blik met nieuwe seksonderwerpen opengetrokken.

Onder dit klaag-topic staat:

Wat ik geleerd heb over grote borsten.

Onder dát blog: Lees meer: Orale seks, seksfantasieën, het beste orgasme, ochtendseks en 4 verschillende orgasmes.

Daaronder: Ook interessant: Nieuwe tieten, en sex voor jezelf.

En dat alles dus op één enkele webpagina.
.
nog een keertje geprobeerd.

Ik lees argeloos een leuk blog over doe meer met havermout. Ik kijk wat receptjes etc.

Dan onderaan Lees Meer:

- Orale sex, de meest gemaakte fouten (plaatje vrouw graait in broek van man)

- Deze wilde avonturen verliepen niet zonder .... (plaatje man ligt op vrouw)

- Redenen om Shurgard (???) te kiezen (is dat een adverteerder? Lijkt me een rare plek om te adverteren)

- 10x betrapt tijdens de seks (plaatje voeten onder dekens)

- bestel gratis tickets (reclame)

- zo krijg je de beste orgasmes (plaatje: vrouw werpt hoofd in nek??)

- Video: does size matter (over de piemel natuurlijk)

- en weer shurgard, eerste maand huur (advertentie)

ergo: na het lezen van een blog krijg je maar liefst acht!!! ViestaBlogs. Vijf blogs die worden aangeraden om verder te lezen nadat ik gezellig recepten zocht, zijn seksblogs. De enige drie items die niet over seks gaan zijn advertenties. Waar zijn jullie mee bezig? Ik zou als adverteerder hier niet vrolijk van worden
dbbl
Ik snap het wel hoor.

Shurgard verhuurt een soort garageboxen. En iedereen weet toch wat zich dáárin afspeelt? En als je alleen toe wil kijken, dan kun je een ticket bestellen. Als ik marketing manager van Breezer was, dan wist ik het wel. Dan wilde ik óók in dat rijtje
.
quote:impala schreef op 20 mei 2015 @ 22:01:

Ik snap het wel hoor.

Shurgard verhuurt een soort garageboxen. En iedereen weet toch wat zich dáárin afspeelt? En als je alleen toe wil kijken, dan kun je een ticket bestellen. Als ik marketing manager van Breezer was, dan wist ik het wel. Dan wilde ik óók in dat rijtje Tuurlijk: garageboxen, doelgroep > geile huisvrouwen
Even wat anders, maar vind deze niet zo goed verzonnen:

"wehkamp kortingscode zorgt voor korting"
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 mei 2015 @ 22:05:

[...]

Tuurlijk: garageboxen, doelgroep > geile huisvrouwenNee geile tienermeisjes. Daar zijn die blogs toch ook op gericht?
.
quote:impala schreef op 20 mei 2015 @ 22:08:

[...]

Nee geile tienermeisjes. Daar zijn die blogs toch ook op gericht?dat is dan wat er misgaat. Die tienermeisjes zitten hier niet, wel veel huisvrouwen.
quote:Sorende schreef op 20 mei 2015 @ 22:07:

Even wat anders, maar vind deze niet zo goed verzonnen:

"wehkamp kortingscode zorgt voor korting"

Lekker duidelijk.

eentje in de categorie van "dit sterfgeval is overleden"
quote:sabbaticalmeds schreef op 20 mei 2015 @ 21:56:

nog een keertje geprobeerd.

Ik lees argeloos een leuk blog over doe meer met havermout. Ik kijk wat receptjes etc.

Dan onderaan Lees Meer:

- Orale sex, de meest gemaakte fouten (plaatje vrouw graait in broek van man)

- Deze wilde avonturen verliepen niet zonder .... (plaatje man ligt op vrouw)

- Redenen om Shurgard (???) te kiezen (is dat een adverteerder? Lijkt me een rare plek om te adverteren)

- 10x betrapt tijdens de seks (plaatje voeten onder dekens)

- bestel gratis tickets (reclame)

- zo krijg je de beste orgasmes (plaatje: vrouw werpt hoofd in nek??)

- Video: does size matter (over de piemel natuurlijk)

- en weer shurgard, eerste maand huur (advertentie)

ergo: na het lezen van een blog krijg je maar liefst acht!!! ViestaBlogs. Vijf blogs die worden aangeraden om verder te lezen nadat ik gezellig recepten zocht, zijn seksblogs. De enige drie items die niet over seks gaan zijn advertenties. Waar zijn jullie mee bezig? Ik zou als adverteerder hier niet vrolijk van worden

Ik zal dit doorgeven aan de Productmanager van het content-gedeelte van VIVA. Ik ben enkel verantwoordelijk voor het forum. Zojuist ook de bevestiging ontvangen dat de wijzigingen op het forum nu correct zijn doorgevoerd aan de kant van Plista.

Groeten,

Lot

Community Manager VIVA
quote:CommunityManagerViva schreef op 22 mei 2015 @ 13:38:

[...]

Ik zal dit doorgeven aan de Productmanager van het content-gedeelte van VIVA. Ik ben enkel verantwoordelijk voor het forum. Zojuist ook de bevestiging ontvangen dat de wijzigingen op het forum nu correct zijn doorgevoerd aan de kant van Plista.

Groeten,

Lot

Community Manager VIVAHebben jullie daar dan nog helemaal geen overleg over gehad - over het plistagebeuren op de héle site? Dat vind ik echt heel raar, jullie zijn toch één merk?? De bezoeker klikt gewoon door en heeft echt niet door dat hij opeens onder een andere verantwoordelijke terecht is gekomen.
.
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 13:42:

[...]

Hebben jullie daar dan nog helemaal geen overleg over gehad - over het plistagebeuren op de héle site? Dat vind ik echt heel raar, jullie zijn toch één merk?? De bezoeker klikt gewoon door en heeft echt niet door dat hij opeens onder een andere verantwoordelijke terecht is gekomen.Hier is wel overleg over geweest, maar de prioriteit lag voor mij bij het forum. Maar ze gaan kijken of ze ook daar de aanpassingen zullen doorvoeren. Op het content gedeelte van VIVA draaien de tools van Plista en Kalogaa namelijk al een aantal maanden en daar zijn vooralsnog geen klachten over binnen gekomen.
Het lijkt er inderdaad op dat het gefixt is, gebaseerd op wat ik nu zie. Fijn.

Ik hoop dat jullie een flinke korting krijgen van plista want ze maakten er duidelijk een zooitje van.
quote:CommunityManagerViva schreef op 22 mei 2015 @ 14:02:

[...]

Hier is wel overleg over geweest, maar de prioriteit lag voor mij bij het forum. Maar ze gaan kijken of ze ook daar de aanpassingen zullen doorvoeren. Op het content gedeelte van VIVA draaien de tools van Plista en Kalogaa namelijk al een aantal maanden en daar zijn vooralsnog geen klachten over binnen gekomen.

Laat Vivianne eens zien wat er allemaal onder haar blog staat. Ze heeft vast géén idee (althans, ik mag toch hopen dat dit niet bewust gebeurt).

Ik heb eerder in dit topic een screendumpje geplaatst
.
Dacht een onschuldig recept over een bananenbrood te lezen, maar ook daar onder enkel links naar sex gerelateerde blogs en twee reclames.
Oh ik zie er weer een hoor! Wel een nieuwe: "Zo boost je je sexleven" Toch nog een extra categorie blijkbaar.

Wacht, ik zal m'n andere open tabs even checken.

Oh, nee...

"Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen"

"Deze wilde avon­tu­urtjes verliepen niet zonder..."

Het was dus goed op m'n android tablet, maar nu niet op m'n Lenovo laptop (allebei met Chrome).
Op mijn (Android) telefoon enkel sex gerelateerde blogs en reclames
quote:Lucky_Birdie schreef op 22 mei 2015 @ 18:51:

Dacht een onschuldig recept over een bananenbrood te lezen, maar ook daar onder enkel links naar sex gerelateerde blogs en twee reclames.Die reclamemannetjes denken natuurlijk: een vrouw die zoekt naar bananen zoekt eigenlijk piemels.
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
Ja, of dat we hitsig worden van verhalen over bananen.

Logisch.

Ik begin uiteraard gelijk te soppen als ik dingen over bananen lees.
quote:CommunityManagerViva schreef op 19 mei 2015 @ 19:49:

Beste forummers,

Er zijn 2 categorieën uitgeschakeld bij de blogs, maar het blijkt nu dat dat niet voldoende is geweest. Dit wordt morgen opgepakt door Plista.

met vriendelijke groet,

Lot,

CommunityManager Viva

Oprechte vraag: wélke categorieën zijn uitgeschakeld? Want met even 10 minuutjes proefdraaien hadden jullie toch zelf ook wel kunnen zien dar er nog ruimschoots hitsige blogs bleven verschijnen?!

Ik typ hier al even mee en dit is ook geen nieuws. Eerder is ook al eens aan de hand geweest dat er op welke pagina je ook klikte, je groot de aanbieding-dildo in beeld kreeg. Vonden mensen ook niet fijn, en is toen ook veranderd. Kan viva dan nu echt niet bedenken dat lezers van bananenbroodrecepten geen andere fallusvormige suggesties in hun broek geschoven willen krijgen?
Zeg maar Spijker.

Ik snap inderdaad echt niet dat niet gezien is door medewerkers van viva / plista.

Je checkt dit soort dingen toch? Lijkt mij..
Inderdaad, er is niet nagedacht...

Ik post even weer want nu heb ik ook op m'n Android tablet weer die blogs (nu 'Zo boost je je sexleven'). Mocht dat uitmaken (aangezien m'n laatste claim was dat het op m'n tablet goed ging).
En..... ze zijn weer terug!

Apple laptop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven