Update: Blogklachten
woensdag 6 mei 2015 om 17:52
Beste forummers,
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
Omdat de ophef over de blogs aan de onderkant van iedere pagina het bugtopic onoverzichtelijk maken, hierbij een nieuw topic puur bedoeld voor jullie klachten en opmerkingen hierover.
Zoals jullie weten, ben ikzelf ook niet gelukkig met de inhoud en de hoeveelheid en heb ik dit intern ook bij de juiste personen neergelegd.
Wat er tot nu toe is veranderd:
- We zijn teruggegaan van 8 naar 4 blogs
- de seks-items worden verwijderd
Wat heb ik nog uit staan wat betreft aanpassingen:
- de "naar boven"knop wordt boven de blogs geplaatst
- het dataverbruik zal worden verbeterd
- de "naar beneden"knop zal ook goed worden ingesteld zodat deze landt op de laatste post van de pagina.
Ik hoop jullie hiermee op dit moment enigszins gerust te stellen. Ik ben niet doof voor jullie klachten, maar soms kost het even tijd om er iets aan te doen. Hoe vervelend ik het ook vind om dit te moeten toegeven.
Met vriendelijke groet,
Lot
Community Manager VIVA
dinsdag 26 mei 2015 om 23:18
quote:Lucky_Birdie schreef op 26 mei 2015 @ 23:14:
Ik heb nu de ad met de hoogdravende tekst "wehkamp kortingscode zorgt voor korting"
De shurgard ad, eentje die zo te zien over pillowtalk gaat, en "zo krijg je je beste orgasme".
Ja duidelijke verbetering...
ik heb:
1. orale seX- de fouten die je wilt maken
2. Zo voos je je seXleven
3. goede redenen voor shurgard????
4. de top 10 seXfantasieen van hete vrouwen
5. oproep: wie wil in zijn blote yoni op de foto?
6. erotische verhalenwedstrijd met neukende barbies
7. feiten en fabels over vrouwelijke dildo's
8. viva's weekentips (vast veel seX)
Ik heb nu de ad met de hoogdravende tekst "wehkamp kortingscode zorgt voor korting"
De shurgard ad, eentje die zo te zien over pillowtalk gaat, en "zo krijg je je beste orgasme".
Ja duidelijke verbetering...
ik heb:
1. orale seX- de fouten die je wilt maken
2. Zo voos je je seXleven
3. goede redenen voor shurgard????
4. de top 10 seXfantasieen van hete vrouwen
5. oproep: wie wil in zijn blote yoni op de foto?
6. erotische verhalenwedstrijd met neukende barbies
7. feiten en fabels over vrouwelijke dildo's
8. viva's weekentips (vast veel seX)
vrijdag 29 mei 2015 om 09:34
Beste forummers,
De blogs onder de forumpagina's zouden geen seksgerelateerde items meer moeten tonen. Wanneer dit bij jullie nog wel het geval is, dan graag een printscreen mailen naar communitymanager@viva.nl . Op andere content van Viva zijn ze nog wel zichtbaar, maar dit gaat ook aangepast worden.
met vriendelijke groet,
Lot,
CommunityManager Viva
De blogs onder de forumpagina's zouden geen seksgerelateerde items meer moeten tonen. Wanneer dit bij jullie nog wel het geval is, dan graag een printscreen mailen naar communitymanager@viva.nl . Op andere content van Viva zijn ze nog wel zichtbaar, maar dit gaat ook aangepast worden.
met vriendelijke groet,
Lot,
CommunityManager Viva
vrijdag 29 mei 2015 om 09:44
vrijdag 29 mei 2015 om 17:33
Mailen met attachment lukt me even niet (en ik vind het sowieso minder prettig want het is niet anoniem - waarom kunnen we het niet gewoon hier neerzetten? Geloven jullie het niet zonder plaatje ervan ofzo?).
Ik heb nu:
G-spot bestaat niet?
Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen
Lenovo Laptop, Chrome.
Ik heb nu:
G-spot bestaat niet?
Orale sex: de meest gemaakte fouten door vrouwen
Lenovo Laptop, Chrome.
vrijdag 29 mei 2015 om 17:40
quote:CommunityManagerViva schreef op 29 mei 2015 @ 09:34:
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Lot,
CommunityManager Viva
ik kan geen printscreen maken (wat is dat?)
Als je een blog leest dan staat eronder: lees meer. En dat zijn alleen maar van die smerige blogs.
Ook zonder een blog te lezen heb ik nog seksblogs, orgasmes terwijl je zwanger bent ofzo. Waarom in vredesnaam. Willen jullie soms fappers als traffic aantrekken?
Beste forummers,
met vriendelijke groet,
Lot,
CommunityManager Viva
ik kan geen printscreen maken (wat is dat?)
Als je een blog leest dan staat eronder: lees meer. En dat zijn alleen maar van die smerige blogs.
Ook zonder een blog te lezen heb ik nog seksblogs, orgasmes terwijl je zwanger bent ofzo. Waarom in vredesnaam. Willen jullie soms fappers als traffic aantrekken?
vrijdag 29 mei 2015 om 17:41
quote:impala schreef op 29 mei 2015 @ 09:44:
Ik zie nu op het forum zelf idd geen seks. Wel een teaser voor pillowtalk (een stel wordt voorgesteld). Maar dat is toch helemaal niet meer op tv??
Twee of drie dagen geleden zag ik nl het bericht dat de laatste aflevering die dag zou zijn (mis het niet!).
Imapala je moet even een willekeurige blog lezen (of beter: net doen alsof je leest) en dan kijken wat voor leestips je krijgt.
Imapala?
Impala!
Ik zie nu op het forum zelf idd geen seks. Wel een teaser voor pillowtalk (een stel wordt voorgesteld). Maar dat is toch helemaal niet meer op tv??
Twee of drie dagen geleden zag ik nl het bericht dat de laatste aflevering die dag zou zijn (mis het niet!).
Imapala je moet even een willekeurige blog lezen (of beter: net doen alsof je leest) en dan kijken wat voor leestips je krijgt.
Imapala?
Impala!
vrijdag 29 mei 2015 om 18:13
Onder de blogs is de tool nog niet aangepast dus hier zul je deze blogs inderdaad nog zien terug komen.
Maken jullie toevallig gebruik van een ad-blocker? Uit de screenshot van Kirikou lijkt dit het geval te zijn. Ik hoor graag of jullie daar ook gebruik van maken zodat ik dit als extra informatie kan meegeven aan de developers bij Plista.
Maken jullie toevallig gebruik van een ad-blocker? Uit de screenshot van Kirikou lijkt dit het geval te zijn. Ik hoor graag of jullie daar ook gebruik van maken zodat ik dit als extra informatie kan meegeven aan de developers bij Plista.
vrijdag 29 mei 2015 om 20:24
vrijdag 29 mei 2015 om 22:41
quote:sabbaticalmeds schreef op 29 mei 2015 @ 17:41:
[...]
Imapala?
Impala!
Riep je?
Ze heeft het toch niet voor niks nadrukkelijk over de fórumpagina's. En niet over de blógpagina's. Want die vallen onder een andere verantwoordelijkheid, snap je. En dáár wordt nog aan gewerkt door plista. Ze kunnen daar ook niet alles tegelijk hoor, dat snap je toch wel.
[...]
Imapala?
Impala!
Riep je?
Ze heeft het toch niet voor niks nadrukkelijk over de fórumpagina's. En niet over de blógpagina's. Want die vallen onder een andere verantwoordelijkheid, snap je. En dáár wordt nog aan gewerkt door plista. Ze kunnen daar ook niet alles tegelijk hoor, dat snap je toch wel.
.