Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 20:08:

[...]

De agressie waarmee Feeks hier komt binnenvallen en post.

Die herken ik uit een eerdere discussie. Vandaar mijn vraag.Ik denk dat je met een wat anders geformuleerde vraag een beter antwoord krijgt eigenlijk, als het je daar om te doen is.
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 20:07:

[...]

Maar begin je wel met een schone lei, met een nieuwe nick?

(en zo gek was die gedachte niet hoor, want DG heeft ook een oude, minder bekende nick van BP genoemd en zal dus best iets van een mod gehoord kunnen hebben).

Nee je waarschuwingen blijven in principe staan hebben ze pas nog ergens aangeven. Geloof ik mod topic.

Alleen vraag ik me af hoe ze dat handhaven gaan ze elke nieuwe aanmelding checken op IP adres? En alsof mensen die vaak bannen krijgen niet weten hoe ze aan een ander ip adres kunnen komen.
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 20:10:

[...]

Ik denk dat je met een wat anders geformuleerde vraag een beter antwoord krijgt eigenlijk, als het je daar om te doen is.Ik heb op een normale manier gevraagd waarom ze zo sarcastisch gereageerd (of dat ik niet snap waarom ze zo reageert want dat niemand schrijft wat zij schrijft en dat we het alleen over dit ene geval hebben), maar daar komt geen antwoord op.
Impala, PB.
Pb je mij ook ff DG?
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 19:56:

Jeetje Feeks, is dit ook weer een gevoelig onderwerp voor je, net als de discussie over antidepressiva laatst?

Ja daar ben ik al. En nee hoor vind gewoon niet oke.

Hoezo zou dit een gevoelig onderwerp voor mij zijn?
quote:impala schreef op 22 mei 2015 @ 20:07:

[...]

Maar begin je wel met een schone lei, met een nieuwe nick?

(en zo gek was die gedachte niet hoor, want DG heeft ook een oude, minder bekende nick van BP genoemd en zal dus best iets van een mod gehoord kunnen hebben).Volgens mij gaat je bangeschiedenis gewoon mee. Maar ja, als je met een onherkenbare nick terugkomt en een ander emailadres neemt, kunnen ze je bangeschiedenis niet koppelen natuurlijk.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 20:10:

[...]

Ik denk dat je met een wat anders geformuleerde vraag een beter antwoord krijgt eigenlijk, als het je daar om te doen is.

Tja, de toon van Feeks had ook anders gekund, zullen we maar zeggen.

En nee, eigenlijk interesseert het antwoord me niet.

De hele dag wordt er hier al normaal gepost en gesproken met elkaar.

Waarom om deze manier uiting geven aan je mening, als die anders is dan de anderen, en daarmee de anderen gelijk af te fikken omdat ze er anders over denken dan zij?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Ik ben benieuwd of de topics nog terugkomen.
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 20:12:

[...]

Ik heb op een normale manier gevraagd waarom ze zo sarcastisch gereageerd (of dat ik niet snap waarom ze zo reageert want dat niemand schrijft wat zij schrijft en dat we het alleen over dit ene geval hebben), maar daar komt geen antwoord op.

MissI heeft de pik om me dus vandaar die vraag van haar zo.

Maar om even antwoord komen te geven na het te bed leggen van mijn kinderen. Ik vind de heksenjacht van de afgelopen 10 pagina's hier en daar gewoon niet oke.

Misschien een beetje botter dan wat Thorids schreef, omdat mijn tampon heel erg schreef zit op het moment, waarvoor mijn oprechte excuses, maar ik bedoel hetzelfde.
quote:Thordis007 schreef op 22 mei 2015 @ 20:05:

[...]

Ik heb zelfs in dat topic gereageerd en bepaald niet positief. Ik was behoorlijk kritisch naar to volgens mij. Ook dat al jaren. Maar het enige wat ik in de napraat nu doe is even de andere kant laten zien omdat het wel erg eenzijdig werd. Daar mag je van alles van vinden. Ik ga daar ook niet nog een discussie van 5 pagina's over voeren. Iemand aan de schandpaal nagelen vind ik gewoon niet zo nodig, op basis van internettopics en zonder specifieke kennis van de situatie. That's all.Ik vind dat jij goed bezig bent Thor.
The best things in life are the ones you can't afford.
Week 37 van de Extremely Demotivational Calendar
quote:Feeksje1977 schreef op 22 mei 2015 @ 20:15:

[...]

Maar om even antwoord komen te geven na het te bed leggen van mijn kinderen. Ik vind de heksenjacht van de afgelopen 10 pagina's hier en daar gewoon niet oke.

Misschien een beetje botter dan wat Thorids schreef, omdat mijn tampon heel erg schreef zit op het moment, maar ik bedoel hetzelfde.

Dank je wel

En sterkte met je tampon
Eens met Thordis en Feeks over de heksenjacht.
Life is short. Eat dessert first.
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 20:16:

[...]

Dank je wel

En sterkte met je tampon Dank je
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 20:07:

[...]

Dat lijkt me wel dan?Vind ik niet zo eerlijk eigenlijk. Maar ik weet ook niet wat je eraan zou moeten doen.
.
quote:Feeksje1977 schreef op 22 mei 2015 @ 20:15:

[...]

Misschien een beetje botter dan wat Thorids schreef, omdat mijn tampon heel erg schreef zit op het moment, maar ik bedoel hetzelfde.

Ach schei toch uit, je bent zelf maar al te goed in heksenjacht, alleen dit keer niet omdat het gaat over een moeder die toevallig ook een diagnose heeft, en die haar kind slecht behandelt. En blijkbaar voel je een bepaalde behoefte om het voor haar op te nemen.

Dat ik die vraag zo stel, is omdat je een tijdje terug net zo fel reageerde in de antidepressiva-discussie.

En ik denk eerlijk gezegd dat je zo fel reageert omdat de onderwerpen dicht bij je staan.

Maar goed, dat is wat ik denk.
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 20:18:

[...]

Ach schei toch uit, je bent zelf maar al te goed in heksenjacht, alleen dit keer niet omdat het gaat over een moeder die toevallig ook een diagnose heeft, en die haar kind slecht behandelt. En blijkbaar voel je een bepaalde behoefte om het voor haar op te nemen.

Dat ik zo reageer, is omdat je een tijdje terug net zo fel reageerde in de antidepressiva-discussie.

En ik denk eerlijk gezegd dat je zo fel reageert omdat de onderwerpen dicht bij je staan.

Maar goed, dat is mijn mening.Ja jouw gekleurde zelfverzonnen mening.
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 20:12:

Impala, PB.Ok got it. Maar deze blijft goed getimed.
.
Sorry, hij zit toch weer scheef.

Ik hem even recht doen, ben vast bezig tot er een ander onderwerp komt.
quote:Feeksje1977 schreef op 22 mei 2015 @ 20:19:

[...]

Ja jouw gekleurde zelfverzonnen mening.

Echt, sneller kon je niet reageren. Heb je het uberhaupt tot je door laten dringen voordat je je toetsenbord weer een douw gaf?

Zit ik ernaast dus? het is niet dat je zo fel reageert omdat je A. ervaring hebt met antidepressiva en B. een moeder bent met een diagnose?
Er loopt hier zo'n rood monster als op de ava van Feeksje te klagen dat ik zijn dode vogel heb afgepakt
Niet weer hè...
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 20:21:

Er loopt hier zo'n rood monster als op de ava van Feeksje te klagen dat ik zijn dode vogel heb afgepakt
quote:Miss.Innuendo schreef op 22 mei 2015 @ 20:20:

[...]

Echt, sneller kon je niet reageren. Heb je het uberhaupt tot je door laten dringen voordat je je toetsenbord weer een douw gaf?

Zit ik ernaast dus? het is niet dat je zo fel reageert omdat je A. ervaring hebt met antidepressiva en B. een moeder bent met een diagnose?

Eh nee. Ik ga namelijk niet om met mijn kinderen zoals deze TO doet. Zoals ik al aangaf ik vind TO geen prettige moeder of mens.

Maar fijn dat jij dat even moet aanhalen. Zegt weer een heleboel over je nare karakter.
quote:Star schreef op 22 mei 2015 @ 20:21:

Er loopt hier zo'n rood monster als op de ava van Feeksje te klagen dat ik zijn dode vogel heb afgepakt Ah nee jakkie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven