Singles-topic voormensen met een serieuze inslag!

04-08-2008 09:36 1743 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen,

*edit*

In deze topic wil ik ook graag singles uitnodigen *edit* om wat meer in te zoomen op het leven als single en ervaringen uit te wisselen die een uitgesproken persoonlijk karakter hebben. Ik hoop dat het een topic wordt met diepgang en niveau.

Om een beetje gevoel te krijgen voor de thematiek die aan de orde zou kunnen komen......

- Hoe graag wil je een partner?

- Waarom wil je eigenlijk een partner? Wat maakt het leven als single sub-optimaa?

- Of ben je eigenlijk juist heel gelukkig als single? Is de happy single geen mythe, maar realiteit?

- Voel je je soms onder druk gezet door familie of 'de maatschappij'? Is het een taboe om single te zijn?

- Wat doe je om een relatie te krijgen? Doe je aan internetdating? Sta je open voor koppeling? Neem je zelf initiatieven of hoop je totdat iemand jou benadert?

- Hoe ga je om met een leven zonder seks (maar ook zonder knuffelen)? Vind je masturbatie een volwaardig substituut? Heb je seks-vriendjes of seksvriendinnetjes? Vind je seks belangrijk? Of kun je prima zonder wanneer je eraan gewend bent?

- In hoeverre raakt single-zijn aan identiteitsvraagstukken? Zie je jezelf echt als 'single'?

- In hoeverre heeft single-zijn ook economische aspecten? Duurder uit zijn qua koken, wonen, etc. (het mislopen van 'economies of scale')

- Wat zoek je in een partner?

- Zou je alleen iets beginnen met iemand die het helemaal is voor je, of zou je je ook kunnen voorstellen dat je op gegeven moment met 'minder genoegen neemt' (evt. onder druk van een economische klok).

- Vind je jezelf een leuke man of vrouw? Begrijp je waarom je nog single bent of zie je het puur als een kwestie van toeval?

-.....

-......

-....

Misschien is het wel leuk dat de singles (net als in de andere topic) beginnen met een korte introductie van zichzelf:

- geslacht

-leeftijd

-regio/woonplaats

- hoeveel serieuze relaties al gehad

- hoe lang nu single

- wat zoek je in een partner?

- in hoeverre ben je actief met dating e.d.

- etc....
anoniem_38662 wijzigde dit bericht op 04-08-2008 09:55
Reden: Niet gastvrij
% gewijzigd
Wat jij wil Geleerd, tis ten slotte jouw topic.

Weet je wat het punt is, als iemand tegen mij zou zeggen dat hij/zij geen wijntje met me zou kunnen/willen drinken zou ik mijn schouders ophalen en denken...jammer dan

Zou het zeker niet confronterend vinden

STEL dat ik wel contact gestoord zou zijn dan zou ik me zeker binnen een forum niet zo opstellen

Maar hey....das mijn bescheiden mening.
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 13:42:

@SD: stel dat het waar zou zijn, stel dat ik geen vrienden zou hebben, stel dat ik contactgestoord zou zijn.....

Stel dat die dingen waar zijn, vind jij het dan normaal om iemand die toch al een moeilijk leven heeft en misschien een beperking heeft, dat keer op keer in te wrijven? Ben je een sadist ofzo?

En stel dat het NIET waar is, waarom blijf je dan suggereren dat het wel waar is?

Kortom: of je ideeen nu wel of niet waar zijn: in beide gevallen zijn je opmerkingen ongepast.

Jij beweert zelf al 1,5 week dat beiden absoluut niet het geval zijn.

Wat ga je dan weer zitten piepen joh.

Ik zou het als ik jou was even bij de Eentsjel gaan melden. Wel huilend aan haar rok trekken hè, met zo'n grote snottebel. Dan is het namelijk net echt

*kusje voor SD*
@Ivy: mijn punt is dat het irrelevant is of ik nu wel of niet autistisch ben....in beiden gevallen heeft het geen zin om me zo negatief te benaderen.
Geleerd, gewoon even om de boel helder te krijgen.

Wat klopt er niet aan de stelling dat ik denk dat je in 1 ochtend het klaarspeelt het hele forum tegen je in het harnas te jagen?

*Laat ook maar, ik hou er wel over op*

Ivy, kusje terug...
[quote]IvyRosa schreef op 27 augustus 2008 @ 13:46:

[...]

Jij beweert zelf al 1,5 week dat beiden absoluut niet het geval zijn.

Wat ga je dan weer zitten piepen joh.

Ik zou het als ik jou was even bij de Eentsjel gaan melden. Wel huilend aan haar rok trekken hè, met zo'n grote snottebel. Dan is het namelijk net echt

Reeds gebeurd Ivy

Zeg waar is mijn aanstaande eigenlijk?

Gister heb ik hem al moeten missen, vandaag heb ik hem ook nog maar heel even gezien

Wat moet deze single vrouw met opspelende nazomerkriebels nou?
quote:Geleerd schreef op 27 augustus 2008 @ 13:54:

@Ivy: mijn punt is dat het irrelevant is of ik nu wel of niet autistisch ben....in beiden gevallen heeft het geen zin om me zo negatief te benaderen.

Als je een aan het autisme verwante stoornis had, had je iig nog een excuus gehad

*is blij met kusje en lacht lief naar SD*
sssssssssst Ivy, niet meer zoenen op het forum.

Mag niet...mail me maar...das het voordeel van vriendjes zijn hier op het forum

Biedt alvast excuses aan aan Angel

We dachten dat zo her en der een zoentje wel geoorloofd zou zijn....
Nou ja zeg, ik stuur al mijn vriendinnen zo af en toe een kusje. Zat je echt niet op te geilen ofzo. Dan zeg ik wel andere dingen namelijk

Heb Eentsjel al wat zakdoekjes gebracht. Vanaf morgen weer aan het werk. Dan begint het zware leven als Single weer. Kind naar de BSO toe racen, door naar werk, terug naar de BSO, hondsmoe kind mee naar huis, onder gejank en gezeur eten koken, het nog naar binnen zien te krijgen, kind in bed, opruimen, pffff. Word al moe als ik er aan denk
Ik ook hoor Ivy, is in de grote mensen wereld ook helemaal niet gek.

Bij Geleerde mensen is dat wellicht anders

Maar ik zou natuurlijk niet willen dat sommige mensen er aanstoot aan gaan nemen.

Wel balen voor je meis dat je weer aanhet werk moet

Maar geef toe...stiekum heb je ook wel weer een beetje zin toch?

Ik merk altijd dat ik na zo'n vakantie wel weer een beetje terugverlang naar de regelmaat die een werkweek toch wel met zich meebrengt
quote:Summerdance schreef op 27 augustus 2008 @ 14:23:

Ik merk altijd dat ik na zo'n vakantie wel weer een beetje terugverlang naar de regelmaat die een werkweek toch wel met zich meebrengtNormaal wel, maar ik heb nog veel te veel leuke dingen te doen! Nou ja, nog ff en dan begint de herfstvakantie
Vertel???

*SD is heulemaal niet nieuwschierig*
Met mijn poesje spelen natuurlijk!

En ik ben bezig met een cursus photoshop. En aan het schilderen en schrijven en ik moet eigenlijk het nieuwe schooljaar nog voorbereiden, maar ik heb geen tijd!
Een ideale combinatie...spelen met poesje EN Photoshoppen.

Mooie plaatjes al geschoten Ivy?
Ja, maar helaas wil zoon niet model zitten voor me

Als ik nu niet single was geweest had ik mijn vent kunnen dwingen!

Nog een nadeel....
Nou lees ik verdeuri op het mod topic dat jullie weer zitten te kussen (viritueel, dan dan weer wel :-)) ZONDER MIJ!
Mijn oprechte en welgemeende excuses Jules

Kunnen we het OOIT nog goedmaken met je?
*geeft Julie er een vol op haar bek*

Gatver, het regent hier en ik moet zo nog naar de apotheek.
Heerlijk!!!
Je gaat toch niet verliefd worden op me hè?

Zijn jullie snel verliefd? En hoe voelt verliefd zijn nou precies?
Hmmm, heb wel snel kriebels in mijn buik van iemand (lees de beroemde rupsen van het andere topic)

Het hele punt is dat die ook zo FLOEP weer weg kunnen zijn

Of dat dan verliefd is...ik weet het niet

Denk het niet eigenlijk, als ik verliefd ben dan denk ik (heel naar en onmgemakkelijk) 24/7 aan de desbetreffende persoon

Slaap ik slecht, eet ik beroerd en verander ik van een zekere vrouw in een onzeker pubermeisje.....
Ja die rupsen... die ben ik dus meestal weer heel snel kwijt. Dus is het dan wel echt verliefdheid?

Waar is Geleerd eigenlijk? Heeft ie nu al een ban?
Verliefd is als je een disney film over twee leeuwen zit te kijken en je barst in tranen uit als deze twee leeuwen elkaar eindelijk vinden omder begeleiding van een zoetsappig liedje..

Ja, dan ben je wel echt verliefd...

(PS. ter verdediging; ik kijk wel eens de Lion King vanwege dochtertjes, natuurlijk niet omdat ik dat zelf zo onwijs leuk vind )
quote:juliee schreef op 27 augustus 2008 @ 15:47:

Verliefd is als je een disney film over twee leeuwen zit te kijken en je barst in tranen uit als deze twee leeuwen elkaar eindelijk vinden omder begeleiding van een zoetsappig liedje..

(PS. ter verdediging; ik kijk wel eens de Lion King vanwege dochtertjes, natuurlijk niet omdat ik dat zelf zo onwijs leuk vind )

,GEWELDIG!

En nee tuurlijk kijk je die film om je dochters....
quote:juliee schreef op 27 augustus 2008 @ 15:47:

Okay, dus als ik twijfel moet ik the Lion King aankijken

Ik heb trouwens wel onwijs gejankt bij Nemo en Tarzan, maar toen was ik 3 maanden zwanger. Das wel een excuus toch
Zwanger of verliefd.....ik denk dat de razende hormonen in dit geval wel een beetje hetzelfde aan zullen voelen

(al ben ik nog nooit zwanger geweest )

Dus in antwoord op uw vraag....ja das een prima excuus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven