Viva app werkt niet

23-05-2015 17:12 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn viva app opent niet meer (iPhone). Heb hem al verwijderd, opnieuw uit de cloud gehaald, foon uitgezet. Werkt allemaal niet.

Herkent iemand dit? Tips?
Die app doet het gewoon helemaal niet meer. Ik baal er zelf ook van want dat las toch prettiger op mijn iPad dan via de browser;(
Bij mij doet ie het ook niet. Ik heb ook al gedaan wat jij gedaan hebt, helpt niet
Ik heb het trouwens over de forumapp maar misschien bedoel je die wel helemaal niet?
Ja klopt die doet het niet meer

Ik word er wel productiever van trouwens
heb ik ook last van.

Als ik via search net doe, of ik iets wil zoeken en het daarna het zoeken beëindig, dan kom ik op de Viva app.

Misschien werkt het bij jullie ook
Ik heb gewoon de site in safari als homescreen button ingesteld, de app vond ik vervelend. Dan opent hij de topics in een safari venster maar dat werkt prima.
De forum app doet het inderdaad al klang niet meer, ik had in plaats daarvan de "new and improved" 😡 viva app.

Bedoelen jullie nu dezelfde?

Die tip over het zoeken beëindigen, begrijp ik niet helemaal...
quote:avaha schreef op 23 mei 2015 @ 17:29:

De forum app doet het inderdaad al klang niet meer, ik had in plaats daarvan de "new and improved" 😡 viva app.

Die tip over het zoeken beëindigen, begrijp ik niet helemaal...Jep hij blijft verbinding maken, maar je krijgt de site niet te zien.
Oké, ligt dus niet aan mij. Waarom zou er niets aan gedaan worden dan?

Ik ben niet zo'n actieve poster en dacht dat er dan vast al honderden meldingen over zouden zijn...😉
quote:avaha schreef op 23 mei 2015 @ 17:29:

Die tip over het zoeken beëindigen, begrijp ik niet helemaal...je hebt rechts boven in de zoekfunctie. Die klik je aan. Dan typ je bv 2 letters in. Dan gaat hij zoeken. en dan beeindig je het zoeken . (door het kruisje aan te klikken van het zoeken)
Die app wordt sinds het nieuwe forum/de nieuwe website niet meer ondersteund volgens de mods.
@dekbed: Dat zoeken helpt niet bij mij.

@bijzonder: ik dacht dat dat alleen gold voor de oude forum app. Helaas dan.
Ik heb het probleem ook, maar dat zoeken werkt hier wel. Dan laad hij ineens de homepage wel en kan ik naar het forum. Vind de app toch ook prettiger dan de mobiele site.
De app werkt hier ook niet meer op de iPad. Jammer, de app is handiger bij het switchen van forumtopic.
De toekomst is niet meer wat het was
http://www.viva.nl/app/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven