Huishoudartikelen action

23-05-2015 17:43 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Binnenkort ga ik dan eindelijk samenwonen (na een verbouwing van meer dan 1 jaar). Alleen nu komen alle kostenposten dus ook in 1 keer. Aangezien ik niet echt ervaring heb in het kopen van huishoudartikelen vraag ik jullie om raad.

Ik heb nog verschillende dingen nodig, zoals; strijkplank, prullenbakken (kleine voor in de wc en grote voor in de keuken) en andere dingen waar je maar aan kan denken.

Heeft iemand ervaring met de "goedkopere" huishoudartikelen van bijvoorbeeld Action?

Graag hoor ik jullie reacties
Haha, de strijkplank staat hier in inmiddels in de schuur. Dacht dat ik de enige was die nooit strijkt

Toen mijn dochtertje laatst een strijkijzer in een winkel zag, riep ze verbaasd; wat is dat voor ding?!
En idd, handdoeken/theedoeken van de action zijn ook prima, haal daar ook altijd vaatdoeken e.d.
quote:labellei schreef op 23 mei 2015 @ 21:19:

[...]

Veilig en vertrouwd: Inventum.

(Ik krijg nu ook ineens het beeld op mijn netvlies van die besnorde Moulinex-man met zijn stofzuigers. Ook reclame uit de jaren 80, ofzo.)

Sorry voor off topic!

Inventum!

Die zijn heel goed in o.a elektrische dekens. Heerlijk!

Off topic dito.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Pannen koop ik niet bij de Action. Ik heb ze al van een bekende BNner.

Ze waren wel duur destijds maar zo robust van uiterlijk, zwaar in gewicht en solide.

Tot nu toe zijn ze puntje gaaf.
quote:retrostar schreef op 23 mei 2015 @ 19:34:

Ben niet voor of tegen Action. brengen bedrijven als Action en Lidl, oude ketens als Blokker en HEMA om zeep.

Maar ik vind het gewoon leuk om daar te winkelen. Ze verkopen alles voor een schijntje waar ik vroeger een flink deel van mijn inkomen aan kwijt was.

De Hema helpt zichzelf om zeep, daar heb je de Action niet voor nodig.

Wie gaat er nog naar de HEMA?
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Opmerkelijk dat andere bedrijven vaak de schuld krijgen als het met een andere bedrijf niet goed gaat.

Consumenten en concurrentie zijn moordend.

Als bedrijf moet je innoveren, op tijd anticiperen en vooruit denken.
quote:Lucky_Birdie schreef op 23 mei 2015 @ 21:03:

[...]

De handdoeken / theedoeken van de Hema gingen bij mij heel snel al rafelen. Terwijl de hand- en theedoeken van de action nog heel mooi blijven. En ik behandel ze precies hetzelfde.

Toen ik in 1990 mijn uitzet bij elkaar scharrelde zaten daar ook Hema theedoeken bij. Die heb ik nog steeds, prima spul, al zien ze er niet meer uit, ondefinieerbare vblekken etc. Dus vorig jaar nieuwe gekocht bij de Hema. Spijt.... Ik denk dat ik ze maar naar Scheidegger stuur, dan kunnen ze een cursus "Hoe maak ik iets droog" gaan volgen..

Prutzooi is het geworden.
Inventum, veilig en vertrouwd. Elektrisch fornuis.

Moulinex, daar heb je meer aan.

Miele, er is geen betere.

Irritant eigenlijk, hoe je gehersenspoeld bent.
quote:redbuIIetje schreef op 23 mei 2015 @ 19:12:

[...]

Dan moet je vriend dus gaan strijken! Inderdaad! Het zijn toch zijn overhemden?
quote:Lucky_Birdie schreef op 23 mei 2015 @ 21:03:

[...]

De handdoeken / theedoeken van de Hema gingen bij mij heel snel al rafelen. Terwijl de hand- en theedoeken van de action nog heel mooi blijven. En ik behandel ze precies hetzelfde.

Klopt theedoeken van de Hema (ik heb donkergrijze met een metalen ring erin) zijn prut. Gaten vallen erin als je er alleen maar naar kijkt.

Ze zijn ook dunner geworden. Ik heb er nog een paar van een paar jaar geleden (lijken hetzelfde) en die zijn dikker. En die waren al niet duurzaam.

En hier mag vriend ook zelf strijken. Wat hij vervolgens niet doet, maar dat is zijn probleem. Ik haat strijken en ga zijn zijn kutklusjes niet opknappen.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven