Je eet het gewoon als een soort koekje, als tussendoortje zeg maar. Stukje Halva als je een kopje thee drinkt bijvoorbeeld, waar je normaal een stukje chocola of een koekje zou eten.
De geconfijte vijgenstukjes heb ik eerst één pot van gekocht en daarna maar extra potten opgehaald. Snoezeman éét het niet, die vreet het. Zalig door de Turke yoghurt.
Lidl rules !!
En ze hebben nu ook mijn lievelingsvakantiewijn, Picpoul de Pinet. Het enige dat ik hierbij nog mis zijn verse oesters uit Bouzigues.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
In de vuilnisbak gooien. Bleh helva. Nooit van gehouden, vind het vaak muf smaken.
Dit inderdaad.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Anoniem_118499
maandag 25 mei 2015 om 13:40
Deze Griekse halva ken ik niet, maar ik vind de Indiase versie van de halva wel lekker. Het wordt gemaakt van griesmeel, suiker, melk, amandelen (en ongetwijfeld nog andere dingen) en gebakken in een pan. En dan ziet het er zo uit:
Grappig hier in Ierland was het vorige week Griekse week en ik stond ook met de halva in mijn handen, maar teruggelegd omdat ik niet wist wat het was. Wel nougat, giros en gehaktballen gekocht. Oh en griekse yoghurt. Allemaal lekker.