En ineens doe ik het ook.....

11-08-2008 00:02 1226 berichten
Alle reacties Link kopieren
...voortdurend mijn mail checken. Mijn mobiel altijd binnen handbereik. Balen dat je nog steeds niks geen reactie hebt gekregen op je bericht..... gek word ik er van.

Het leek schier onmogelijk, maar Poez heeft een leuke man ontmoet. Bijna nog onmogelijker in Poez' ogen; leuke man vind Poez ook leuk.

En dan. Dan zit je in de fase van wanneer mag je bellen/mailen/smsen. Daar zijn geen regels voor, maar Poez vindt eigenlijk dat dat bij wet moet worden vastgelegd. Dat hele gedoe van wanneer en waar en hoe.

Kom op zeg, ik ben tegen de 40 en hij is er overheen.

Vroegah had je daar etiquette voor, in deze tijd van internet en mobieltjes moet je er maar naar raden.

Wat vinden jullie; was de oude manier beter/leuker/prettiger?

Flirten/versieren/hofmaken.. oude manier of nieuw?

Totaal aantal stemmen: 131

Heerlijk, die oude etiquette! (31%)
Doe maar lekker zoals het loopt. (69%)
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Sprank, ik heb nog niks binnen. Je mag me ook mailen op poezewoes bij orange punt nl
Toy, heb je zelf helemaal geen contact met hem? Moet je afwachten tot je hem weer ziet? Wil je dat wel op die manier??

Nee, niks meer gehoord. Weet dat hij gisteren de hele avond weg was, en vandaag is hij ook niet thuis. Ergens gaat het dan wel knagen, maar aan de andere kant: zo is hij. Het is geen sms-er, en mail is meer beantwoorden dan sturen. Ik heb hem wel een mail gestuurd over hoe ik denk over contact houden, als we elkaar niet direct kunnen zien. Nog geen antwoord op gehad maar daar lig ik niet wakker van.
Dus hij heet nu al Poez'vriendje?

Good for you poezie
Met nadruk op Poez'vriendJE, Chardon.

Ja gut, hoe moet ik hem anders noemen hier? Ik kan hem niet 'the object of my affection' blijven noemen. Poez'scharrel vind ik ordi, en dekt de lading niet in deze setting. Poez'date zijn we al voorbij....

Iemand leuke suggesties?
Overigens neem ik al wel stilzwijgend aan dat dit een monogaam gebeuren is inmiddels. Ga ik het nog even met hem over hebben......
Boven de 40 Poez?

Dan issie ondertussen vast al een

Jeweetwelkater...
@ Poez, et voilà, nu ben je alwetend

En on topic, bedankt voor de inspiratie. Sprank heeft zich over haar mega drempel heen gezwijmeld alhier, en heeft nu zaterdagavond een date aldaar .....................
Heb je opgespoord en uitgenodigd, Sprank!
Poez, ik vind het zo helemaal niet leuk. Alleen is hij mijn onderzoeksleider. Beoordeeld mijn werk en er is nogal gedonder gekomen toen zijn collega's er lucht van kregen.

Er zit niks anders op dat het onderzoek af te maken, om financiele redenen en dan maar hopen dat hij met me uit wilt. Kom ook geen ander lekker exemplaar tegen.

Kan me heel goed voorstellen dat wakker worden naar zo;n leuke man veel fijner is dan alleen slapen. Mijn echtgenoot was ook al niet de gezelligste.

Vind poezeman van jou wel beetje onaardig overkomen dat hij niet erg enthousiast is met smsen en mailen. Maar ja, t' is een man en als jij er niet mee zit.....

Ik hoop voor je dat hij nog een lief mailtje terugstuurt!!

XX
quote:kjong schreef op 27 augustus 2008 @ 21:15:

Boven de 40 Poez?

Dan issie ondertussen vast al een

[afbeelding]

Jeweetwelkater...Spreek je uit ervaring ?
Nee, helaas niet.

Wel qua leeftijd, maar niet qua ... je weet wel.. daarmee issie een jonge Griekse god.

Het is dat jeweetwellen dat een Grote Discussie is.
Kjong: ik zie niet in wat dat er mee te maken heeft.

FYI: dat maakt hoe dan ook niet uit. Poez heeft al een paar jaar, inclusief een operatie om dezelfde reden, slechte PAP-scores. Mijn eierstokken rammelen dus sowieso hun eigen ritme en hebben geen enkele invloed op dit contact.

Maar bedankt voor je bijdrage.
Toy, klinkt niet echt hoopgevend.... Niet een smachtende dame worden he? Denk er om!
quote:sprankelend schreef op 27 augustus 2008 @ 21:19:

@ Poez, et voilà, nu ben je alwetend

En on topic, bedankt voor de inspiratie. Sprank heeft zich over haar mega drempel heen gezwijmeld alhier, en heeft nu zaterdagavond een date aldaar .....................
Enne, Sprank... anders heb ik nog een man voor je hoor! Heb je foto gezien en mijn vriend gaat helemaal voor jou type!
quote:Poezewoes schreef op 27 augustus 2008 @ 21:50:

Toy, klinkt niet echt hoopgevend.... Niet een smachtende dame worden he? Denk er om!Nee hoor poez, ik kwijl alleen maar als ik 'm zie
Je vroeg om een naam.

Een kater leek me beter dan vriendje. Gezien zijn leeftijd.

Gezien zijn leeftijd, kan dat net zo goed een jeweetwelkatert zijn.

Heppie nou al gebeld?
Ow, sorry voor mijn scherpe reactie Kjong, ik legde de link niet met namen geven..

Maar nee, hij is niet geholpen. Dus Jeweetwelpoez, is geen optie.
quote:toyboygirl schreef op 27 augustus 2008 @ 22:06:

[...]

Nee hoor poez, ik kwijl alleen maar als ik 'm zie Hou dan vooral een zakdoekje bij de hand...
quote:kjong schreef op 27 augustus 2008 @ 22:06:

Heppie nou al gebeld?Nee, hij heeft niet gebeld. En ik ook niet. Maar dat is ook niet erg.
quote:Poezewoes schreef op 27 augustus 2008 @ 20:54:

Met nadruk op Poez'vriendJE, Chardon.

Ja gut, hoe moet ik hem anders noemen hier? Ik kan hem niet 'the object of my affection' blijven noemen. Poez'scharrel vind ik ordi, en dekt de lading niet in deze setting. Poez'date zijn we al voorbij....

Iemand leuke suggesties?Poez'vriendje is helemaal oke hoor! Dacht alleen dat hij nog een poez'date was
Sylvester, de kater die op Tweety (poez) jaagt. Is dat een optie?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ergens is hij dat ook nog wel hoor, Chardon. Maar het voelt niet meer zo...
quote:Poezewoes schreef op 27 augustus 2008 @ 22:11:

[...]

Hou dan vooral een zakdoekje bij de hand...

Thanks voor de tip. 11 jaar ouder, kwijlen. Klinkt niet echt aantrekkelijk

Ben benieuwd wanneer hij je wel belt. Heb je ook geen mail teruggehad
MV, neee! Ik wil wel iets met Poez- of Poezewoes. Tenslotte gaat het hier om mij...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven