En wat eten we vandaag?
maandag 25 augustus 2008 om 19:39
maandag 25 augustus 2008 om 20:16
Bietensalade met stokbroodje
Pasta aglio &Olio :
spaghetti met olijfolie,gesnipperd rood pepertje(zonder zaad)
knoflook en basilicumblad(hoort er niet door maar vind ik lekker.
Geraspte Gruyere erover
Ijsbergsla met zalmsnippers
Appeldriehoek bij een bakkie espresso
Pasta aglio &Olio :
spaghetti met olijfolie,gesnipperd rood pepertje(zonder zaad)
knoflook en basilicumblad(hoort er niet door maar vind ik lekker.
Geraspte Gruyere erover
Ijsbergsla met zalmsnippers
Appeldriehoek bij een bakkie espresso
Hier had uw advertentie kunnen staan.
dinsdag 26 augustus 2008 om 16:23
Verse patat bak je twee keer in frituurvet. Na het schillen en in staafjes snijden moet je de aardappels goed afdeppen met een schone doek. De eerste keer bak je ze in porties 5 minuten op 160º. Laat ze uitlekken op keukenpapier. Daarna het vet verwarmen tot 180ºC en nog eens ongeveer 5 minuten bakken, afhankelijk van de dikte van de staafjes, tot ze goudbruin en knapperig zijn. Ik luister altijd naar de friet, als ze beginnen te zingen (een zachte hoge sistoon) dan zijn ze perfect knapperig Even uit laten lekken, zout erop en smullen maar!
Wij eten vanavond een maiskolf uit de oven, salade, aardappeltjes met spekjes en ui van de bakplaat en wat zelfgemaakte kebabjes en bbq-worstjes die we gisteren niet op hebben gekregen.
Wij eten vanavond een maiskolf uit de oven, salade, aardappeltjes met spekjes en ui van de bakplaat en wat zelfgemaakte kebabjes en bbq-worstjes die we gisteren niet op hebben gekregen.
dinsdag 26 augustus 2008 om 18:53
heb een schaal 'spaghetti uit de oven' in de oven staan.
maak het recept voor het eerst, met gehakt, witte wijn, tomaten, ui, veel knoflook, kruiden enz, en er op uiteraard veel parmezaanse kaas.,
Zo nog even een tomatensalade erbj maken, dan over een kwartiertje eten.
maak het recept voor het eerst, met gehakt, witte wijn, tomaten, ui, veel knoflook, kruiden enz, en er op uiteraard veel parmezaanse kaas.,
Zo nog even een tomatensalade erbj maken, dan over een kwartiertje eten.
Everytime you make a typo, the errorists win.