Mode & Beauty alle pijlers

Welke schoenen?

26-05-2015 10:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien kunnen jullie mij helpen zoeken naar leuke zomerschoenen. Ik heb zins een tijdje een inleghakje voor mijn rugklachten.

Het help heel goed. Als ik het hakje een keer niet in de schoen heb, merk ik het gelijk.

Maar nu kan ik al mijn zomerschoenen vervangen, Heb alleen maar ballerina's en espadrilles. Dat past niet met zon hakje er in.

Nu heb ik daarom maar snel een setje hoge sneakers gekocht. Wat niet echt mijn style is. Draag altijd jurkjes/rokjes waar ik dat niet bij vind staan. Weten jullie misschien leuke zomerschoenen met hoge achterkant?
Ibiza enkellaarsjes? Passen nog leuk onder een rok of korte broek ook.
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Heb je een foto van dat soort laarsjes?

Ik ben ook benieuwd
Sneakers onder jurkjes mag tegenwoordig toch?

Ik heb moeilijke voeten (reuma) en inmiddels al sneakers in diverse vrolijke kleuren aangeschaft.
Zou eens naar Ibiza enkellaarsjes kijken.

Groenebroek. Ja ik weet dat sneakers onder jurkjes mag. Alleen sneakers zijn niet mijn ding.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Auw mijn ogen Nouschi.

Is dat echt mode nu??
quote:Zusenzoo schreef op 26 mei 2015 @ 12:51:

Auw mijn ogen Nouschi.

Is dat echt mode nu??Neuh. Beetje last year.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Zusenzoo schreef op 26 mei 2015 @ 12:51:

Auw mijn ogen Nouschi.

Is dat echt mode nu??O, gelukkig. Ik dacht dat het aan mijn totale a-modieuziteit lag, maar er zijn meer mensen die ze spuuglelijk vinden. Ik vind Allstars dan echt tien keer leuker onder een jurkje (en onder eigenlijk alles wel).
Yo in 2013

Die komt met alles weg.

Maar de meeste hebben dat helaas niet.

Ik zou gewoon voor Allstars gaan inderdaad of gewoon leuke teenslippers of een sandaaltje.
[img]http://www.goedkopeschoenenbestellen.nl ... bruin.html[/img]

Ik weet niet of die de link zo pakt maar ik bedoel meer dit soort laarsjes. Die kunnen nog een beetje afzakken, erg leuk.

Vind die Nouschi erop zet ook niet zo mooi 🙈
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Die zijn iets beter dan Nouschi plaatste. Ga toch eens verder zoeken

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven