Centraal Moderatortopic
woensdag 27 mei 2015 om 12:44
Beste forummers,
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators.
Tevens is het mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of Rechtsonder een posting.
Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl
Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis.
Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.
Handig om te weten:
Hier zijn onze algemene voorwaarden en de huisregels van het Viva forum terug te vinden.
Hier zijn de mededelingen van het Viva forum terug te vinden.
Hier is het reactie/bugstopic deel 2 terug te vinden.
Hier kun je de beleidsmededelingen terugvinden.
Hier kan je de `plaatjesplak-functie` aanvragen.
Hier kan je hoofdletters aanvragen.
Hier is het vorige deel van het CM topic te vinden.
Hier vind je de terugkoppeling van de feedbackpop-up
Hier vind je het bantopic
Hier vind je de mogelijkheid om napraten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
*update 11-3-2014: Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.
Met vriendelijke groet,
Moderators Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 27 mei 2015 om 12:47
quote:simbalabimba schreef op 27 mei 2015 @ 12:40:
Mag op topic Marianne Vaatstra niet meer verwezen worden naar de site rechtiskrom? Bijv. deze link https://rechtiskrom.wordp ... -tegen-yehudi-mosckowicz/ ?
Het is toch een site waar eerder in deze draad naar verwezen is voor artikelen, audio's, mails enz. als bron voor informatie?
Beste simbalabimba,
inmiddels wordt via die blog ook een boek gepromoot verkocht. Daarom zijn linkjes daar naar toe nu beoordeeld als spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Mag op topic Marianne Vaatstra niet meer verwezen worden naar de site rechtiskrom? Bijv. deze link https://rechtiskrom.wordp ... -tegen-yehudi-mosckowicz/ ?
Het is toch een site waar eerder in deze draad naar verwezen is voor artikelen, audio's, mails enz. als bron voor informatie?
Beste simbalabimba,
inmiddels wordt via die blog ook een boek gepromoot verkocht. Daarom zijn linkjes daar naar toe nu beoordeeld als spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
woensdag 27 mei 2015 om 15:01
woensdag 27 mei 2015 om 15:23
quote:Levia schreef op 27 mei 2015 @ 15:01:
Beste Moderator,
Ik heb gisteren een berichtje gepost over het niet kunnen verbergen van pijlers. Ik heb inmiddels de cookies verwijderd en verschillende keren in- en uitgelogd, helaas tot nu toe zonder resultaat....
Gr. Levia
Beste Levia,
dat is vervelend. Zou je ons misschien een mailtje kunnen sturen met dit probleem? forum@viva.nl
Dan kunnen wij je beter van dienst zijn.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Beste Moderator,
Ik heb gisteren een berichtje gepost over het niet kunnen verbergen van pijlers. Ik heb inmiddels de cookies verwijderd en verschillende keren in- en uitgelogd, helaas tot nu toe zonder resultaat....
Gr. Levia
Beste Levia,
dat is vervelend. Zou je ons misschien een mailtje kunnen sturen met dit probleem? forum@viva.nl
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
woensdag 27 mei 2015 om 16:57
woensdag 27 mei 2015 om 17:14
woensdag 27 mei 2015 om 17:22
quote:ModeratorViva schreef op 27 mei 2015 @ 15:23:
[...]
Beste Levia,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb hetzelfde. Ook al gemeld in het bugtopic een aantal weken geleden en ook al de cookies verwijderd enz. (en daar waren er nog een paar die dat hadden)
Heeft het nut als ik ook mail?
[...]
Beste Levia,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Ik heb hetzelfde. Ook al gemeld in het bugtopic een aantal weken geleden en ook al de cookies verwijderd enz. (en daar waren er nog een paar die dat hadden)
woensdag 27 mei 2015 om 17:50
quote:Bieb2.0 schreef op 27 mei 2015 @ 17:22:
[...]
Alles wat in het bugtopic wordt gemeld, wordt doorgegeven aan de TD. Een mailtje is nu niet nodig. Mocht de TD meer informatie nodig hebben, dan laten wij dat weten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
[...]
Alles wat in het bugtopic wordt gemeld, wordt doorgegeven aan de TD. Een mailtje is nu niet nodig. Mocht de TD meer informatie nodig hebben, dan laten wij dat weten.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 27 mei 2015 om 20:16
woensdag 27 mei 2015 om 20:17
woensdag 27 mei 2015 om 20:20
quote:Moiren_ schreef op 27 mei 2015 @ 20:17:
Hoe komt het dat het serieus schenden van iemands privacy maar een waarschuwing oplevert? Zoiets moet toch veel zwaarder bestraft worden? (ik vind een perma).
Er worden voor veel mindere vergrijpen veel zwaardere straffen uitgedeeld.
Ik begrijp het niet, dus zou uitleg wel fijn vinden
Beste Moiren_,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hoe komt het dat het serieus schenden van iemands privacy maar een waarschuwing oplevert? Zoiets moet toch veel zwaarder bestraft worden? (ik vind een perma).
Er worden voor veel mindere vergrijpen veel zwaardere straffen uitgedeeld.
Ik begrijp het niet, dus zou uitleg wel fijn vinden
Beste Moiren_,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 27 mei 2015 om 20:33
We willen jullie vriendelijke verzoeken om op het Napraattopic na te praten en niet hier. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Dit topic willen we graag overzichtelijk houden.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 27 mei 2015 om 20:48
quote: anoniem270520152053 schreef op 27 mei 2015 @ 20:46:
Hallo daar,
Zouden jullie mijn account willen verwijderen van dit forum?
Mvg anoniem270520152053
Beste anoniem270520152053,
Het is niet mogelijk om je gebruikersnaam te verwijderen. Het is wel mogelijk om je account te anonimiseren. Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld. Ook je avatar wordt verwijderd. Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres en een andere nickname.
Zou je jouw account dan willen laten anonimiseren?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
Hallo daar,
Zouden jullie mijn account willen verwijderen van dit forum?
Mvg anoniem270520152053
Beste anoniem270520152053,
Het is niet mogelijk om je gebruikersnaam te verwijderen. Het is wel mogelijk om je account te anonimiseren. Dit houdt in dat je gebruikersnaam in combinatie met je geplaatste berichten niet meer terug te vinden is op het forum. Je account is na het anonimiseren onbruikbaar geworden en kan niet meer worden hersteld. Ook je avatar wordt verwijderd. Mocht je terug willen keren, dan moet er een nieuw account worden aangemaakt met een ander emailadres en een andere nickname.
Zou je jouw account dan willen laten anonimiseren?
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva
woensdag 27 mei 2015 om 21:02
Beste mod,
ik lees net op het bantopic 'Thordis007 heeft een 48-uurs ban ivm het plaatsen van quotes uit een ander topic.'
Nu is het mij niet duidelijk wat nou wel en wat nou niet toegestaan is;
Ten eerste kan ik nergens terugvinden dat het verboden is om uit een ander topic te quoten (maar dat kan aan mijn zoekvaardigheid liggen, uiteraard).
Ten tweede meen ik me te herinneren dat quoten uit een ander topic wel toegestaan is, mits dat gebeurd middels een link naar het betreffende bericht, zoals dit; Enn in "Staffen en gestaft worden?"
Zou je hierover helderheid willen verschaffen?
Met vriendelijke groet,
Amand
ik lees net op het bantopic 'Thordis007 heeft een 48-uurs ban ivm het plaatsen van quotes uit een ander topic.'
Ten eerste kan ik nergens terugvinden dat het verboden is om uit een ander topic te quoten (maar dat kan aan mijn zoekvaardigheid liggen, uiteraard).
Ten tweede meen ik me te herinneren dat quoten uit een ander topic wel toegestaan is, mits dat gebeurd middels een link naar het betreffende bericht, zoals dit; Enn in "Staffen en gestaft worden?"
Met vriendelijke groet,
Amand
woensdag 27 mei 2015 om 21:36
quote:Amand schreef op 27 mei 2015 @ 21:02:
Beste mod,
Met vriendelijke groet,
Amand
Beste Amand,
Het is inderdaad niet toegestaan om (delen van) postings uit andere topics over te nemen, maar je mag wel linken. Dit omdat een posting dan nog door betreffende forummer gewijzigd kan worden.
met vriendelijke groet,
Junior
Beste mod,
Met vriendelijke groet,
Amand
Beste Amand,
Het is inderdaad niet toegestaan om (delen van) postings uit andere topics over te nemen, maar je mag wel linken. Dit omdat een posting dan nog door betreffende forummer gewijzigd kan worden.
met vriendelijke groet,
Junior