Wij beginnen eind 2008
zondag 30 maart 2008 om 14:54
Hallo,
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
hierbij een gericht topic over meiden (en hun partner natuurlijk) die eind 2008 serieus willen gaan beginnen met zwanger worden. Momenteel ben ik zelf ook nog aan de pil. Ook wij willen dus eind dit jaar 'voor het eggie' gaan...
Hopelijk wordt dit een levendig topic!
NaamLeeftijdStartNODKindProvincieBijzonderhedenRoadster24Eind 20081eFrieslandNieuw huis gekocht!Pocahontas1428waarschijnlijk sept.1eLimburgTrouwen 8-8-8Lisa197730Eind zomer 200827 september1eBrabantgaat ervoorT&G26Sept/Okt 2008 -3eGelderlandZWANGER 7-4-2009Mogalie27 juli 200829 oktober!1eBrabantgaat ervoorRomi8226Nu!17 oktober1eBrabantgaat ervoor!Justline2427 september1eZuid HollandGaat ervoor!Kroket 198027sept. / okt. 20082 oktober1eUtrechtBabymerel29Maart 20092eNoord-Hollandstart na het maken van de foto'sAruba22jan 20081eZeelandWacht op belangrijke uitslagTatje231eUtrecht-Florence2927 oktober1eNoord HollandGaat ervoor!Kruimel27NU! 30 september1eBrabantGaat ervoor!
Groetjes Roadster
woensdag 27 augustus 2008 om 15:56
joepie de poepie t&g heeft een hartje gehoord. Inwendig was inderdaad bij mij ook n de orden.
jammer dat het niet rk was jl
Hou mijn duim nog steeds omhoog voor de mensen die nog geen stokje hebben opgestoken.
wel vermoeiend
Spannend. l die nog dagen. Ik g ook even een duimpje voor mij ophouden. misschien mogen we dn snel mee doen
jammer dat het niet rk was jl
Hou mijn duim nog steeds omhoog voor de mensen die nog geen stokje hebben opgestoken.
wel vermoeiend
Spannend. l die nog dagen. Ik g ook even een duimpje voor mij ophouden. misschien mogen we dn snel mee doen
woensdag 27 augustus 2008 om 16:36
woensdag 27 augustus 2008 om 18:01
Nou, om maar met de deur in huis te vallen. Heb getest, niet zwanger en ook niet ongesteld. Helaas, maar was natuurlijk wel te verwachten. Nu snel ongesteld worden. Dan weet ik zeker dat ik op het juiste moment heb getest. hihi
Dus nu zijn romi en lisa nog in de race als ik het goed heb??
@tatje, fijn dat het goed ging!!! Ik hoop dat je snel wat van ze te horen krijgt. Is niet leuk om in spanning te zitten.
@t&g, geweldig nieuws!! Ben je gerustgesteld?
Dus nu zijn romi en lisa nog in de race als ik het goed heb??
@tatje, fijn dat het goed ging!!! Ik hoop dat je snel wat van ze te horen krijgt. Is niet leuk om in spanning te zitten.
@t&g, geweldig nieuws!! Ben je gerustgesteld?
woensdag 27 augustus 2008 om 18:22
@All...bedankt voor de felicitaties!! Is inderdaad geweldig, en nu wel gerustgesteld.Heb nu nog maar 2 tot 5% op een miskraam. Omdat ik direct zwanger ben geworden na het stoppen met de pil, is het volgens de gyn niet duidelijk wanneer ik een eisprong heb gehad. Mijn eisprong is dus waarschijnlijk een paar dagen later geweest dan ik dacht. Daarom had ik op mijn NOD dus ook waarschijnlijk zo'n mega licht streepje Lucky Shot...de tweede dat wel. Gyn vond het wel grappig. Je hebt iig geen vruchtbaarheidsprobleem zei ie....
@Kruimel...balen joh. Ik hoop inderdaad dat je snel ongesteld wordt...of je eisprong was ook een paar dagen later
@JL en Lisa...spannend hoor!! Ik duim voor jullie!
@Tatje...wanneer hoor je iets???
@Kruimel...balen joh. Ik hoop inderdaad dat je snel ongesteld wordt...of je eisprong was ook een paar dagen later
@JL en Lisa...spannend hoor!! Ik duim voor jullie!
@Tatje...wanneer hoor je iets???
woensdag 27 augustus 2008 om 19:14
woensdag 27 augustus 2008 om 21:37
jl en kruimel ik l nog even wachten. Misschien ls er toch nog niks is. Wie weet is het dan toch rak.
lis
jammer dt de ongesteldheid toch door komt.
ttje
ik hoop dt je snel iets te horen krijgt
ll
Ik verder op dit moment niks te melden.
Ik kan jammer genoeg niet kletsen over nod dagen eno.
Ik kan alleen melden dt merel vandaag precies over 4 weken jarig is.
verder hebben we geshopt met om samen.
Van die eerste kleine schoentjes voor merel gekocht.
lis
jammer dt de ongesteldheid toch door komt.
ttje
ik hoop dt je snel iets te horen krijgt
ll
Ik verder op dit moment niks te melden.
Ik kan jammer genoeg niet kletsen over nod dagen eno.
Ik kan alleen melden dt merel vandaag precies over 4 weken jarig is.
verder hebben we geshopt met om samen.
Van die eerste kleine schoentjes voor merel gekocht.
donderdag 28 augustus 2008 om 10:59
donderdag 28 augustus 2008 om 11:24