Mode & Beauty alle pijlers

oogpotlood

29-05-2015 06:40 19 berichten
Ik heb al verschillende merken geprobeerd voor oogpotlood. Mua , hema en essence. Gebruik het voor mijn waterlijn aan de onderkant maar niks blijft lang zitten. Na een uur is alles er weer af. Ik vroeg mij af welke gebruiken jullie en zijn jullie daar tevreden over? Wil 1 hebben die goed blijft zitten en waterproof is
Gebruik je het IN je waterlijn? Of er net onder? Bij mij blijft er ook niets zitten op het natte gedeelte
Ik heb nu een oogpotlood van Pupa Milano en die blijft goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
Etos blijft bij mij heel goed zitten, zeker een halve dag.
Ik heb ook Etos!
Ik vind die van Etos ook fijn.
MAC waterliner. Blijft echt in de waterlijn heel de dag zitten. Wel aan de prijs, maar je doet er heel lang mee....
Socrates: Onwetendheid is de bron van alle kwaad.
Ik gebruik nu niet meer onder mijn oog, aar vroeger wel jaren. Gebruikte vaak het oogpotlood van Yves Rocher. Werkte echt super!

http://www.yves-rocher.nl/control/produ ... c=Category

Is waterproof, dus zou daardoor ook al meer moeten helpen
Je hebt bij de HEMA een oogpotlood die je er uit kunt draaien (beetje vulpotlood idee), dat is niet een standaard potlood. Die blijft wel heel lang op de waterlijn zitten.
ja ik heb hem ook van hema en essence het enige verschil is dat ik een eyeliner potlood heb ( waterproof ) werkt perfect, je kan dan ook mooier een lijntje onder je oog trekken.

Sinds ik dat gebruik, kan ik eindelijk oogpotlood gebruiken, ik heb best 2 linkerhanden met make up
Idd hema en dan gewoon een die je moet slijpen, goedkoop en blijft de hele dag zitten.
Ik gebruik er een van Lancome. Ben lenzendrager maar kan met deze moeiteloos de waterlijn gebruiken. En als ik hem onder mijn oog aanbreng zit het er s'avonds ook nog steeds.
Met deze temperaturen en harde ondergrond is het moeilijk voedsel vinden voor vogels en egels en eekhoorns. Voer ze bij met het juiste voer. Dank je wel.
Probeer eens een wattenstaafje voorzichtig langs je waterlijn te halen, zodat deze 'droog' is als je je oogpotlood aan brengt. Als je waterlijn al wat natter is, dan blijft oogpotlood inderdaad niet lang zitten. Hoeft dus nog niet eens aan het merk te liggen
Smashbox waterproof.
Ik heb het kohlpotlood van bourjois, erg fijn!
Ik gebruik de Exaggerate Waterproof Eye Definer van Rimmel. Deze blijft over het algemeen best goed zitten.
Herinner je gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag
Chanel-Stylo.

Als ik het opdoe, hoef ik niet bij te werkene vlekt niet.

Van meerdere mensen tevreden reacties gehoord.

Zelf ooit mee gestart op aanraden van verkoopster (ze gebruikte het zelf ook)
Ik had ooit hetzelfde probleem, gebruik nu al jaren Gosh. werkt voor mij super, blijft de hele dag zitten

Wel opletten, want ze hebben 2 verschillende.

Gosh Velvet Touch Black Ink Waterproof Eyeliner
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 30-05-2015 18:32
Reden: spam
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven