Mode & Beauty alle pijlers

betaalbare volume-shampoo

03-06-2015 12:32 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent er een goede volume-shampoo die ook betaalbaar is?
Ik vind die van Guhl wel fijn. Is met Lotusbloem ofzo...
LÓreal Everpure, Etos Drogist. Producten van Lóreal zijn iedere maand wel een keertje in de aanbieding 2 halen, 1 betalen.
Ik ben erg tevreden over de volume shampoo van john frida.

Heb zelf fijn haar wat snel hangt, sinds ik john frida gebruikt zit het stukken beter.
Verrassend Volume van Andrélon is mijn favoriete shampoo, geeft volume voor dagenlang.
quote:valisa schreef op 03 juni 2015 @ 13:17:

Ik ben erg tevreden over de volume shampoo van john frida.

Heb zelf fijn haar wat snel hangt, sinds ik john frida gebruikt zit het stukken beter.

Ja, die vind ik ook fijn, maar ik weet niet wat de definitie van betaalbaar is voor TO.

Hoewel het wel vaak in de aanbieding is.

(En waarom zou je überhaupt de volle mep voor zoiets betalen, het is bijna iedere week wel ergens in de aanbieding )
deze week John frieda in de aanbieding bij Etos
Ik vind de John Frieda nog best aan de dure kant eigenlijk. Maar wel bijna de helft van Redken die ik altijd had en die ik superfijn vind. Maar dat kan ik echt niet meer betalen.
Ik denk dat ik die twee voor de prijs van 1 van john frieda bij de Etos ga halen. Dank je wel!
Deze is echt fantastisch, maakt je haar heel schoon en je doet er heel lang mee waardoor ie uiteindelijk heel goedkoop is, het ruikt lekker, je haar gaat er mooi van glanzen en het droogt je haar niet zo erg uit... Persoonlijk doe ik echt maar twee weken met een tube shampoo van John Frieda en met deze solid shampoo heb ik twee maanden gedaan!

https://www.lush.nl/shop/product/product&product_id=87
Welke bar gebruik je van lush meermaid? Als ik op de link klik krijg ik dat ik een product review kan schrijven.

Ik heb de honey i washed my hair, ruikt super, schuimt goed en je doet er inderdaad heel erg lang mee. Krijg er alleen jeuk en schilfers van en gebruik hem nu als zeepje. Zou graag een andere shampoobar proberen want ik vind het fijner dan vloeibare shampoo.
Oh sorry! Ik heb iets verkeerd gedaan dan denk ik. Ik gebruikte eerst de seanik en nu de squaeky green. Ik heb zelf krullen en redelijk droog en fijn haar. Ik vond de seanik fijner dan die ik nu heb, mijn haar wordt hier wat te droog van. Ik was erg benieuwd naar de honey i washed my hair! Ben benieuwd of je er met een andere bar minder last van hebt...
quote:meermaid88 schreef op 04 juni 2015 @ 18:13:

Persoonlijk doe ik echt maar twee weken met een tube shampoo van John Frieda en met deze solid shampoo heb ik twee maanden gedaan!

Twee weken??? Ik doe denk ik 4 maanden met zo'n tube van John Frieda.

Ik vind de Root Awakening shampoo van John Frieda fijn, wast je haar lekker schoon en daar krijg ik volume van. Ik wissel hem af met de moisturizing Blonde.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven