Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 4 juni 2015 om 01:03
quote:Enn schreef op 03 juni 2015 @ 23:18:
Wat een geekie toestanden nou toch....
Hoe komt het toch dat bikini's met broeken zo groot als mijn oma's onderbroeken als leuk worden ervaren?Omdat alles wat ooit eens hip was weer terug komt en het nu blijkbaar hiervoor tijd was. (als we terugbladeren in oude fotoalbums kunnen we misschien wel een gokje wagen wat er de komende jaren hip gaat worden).
Wat een geekie toestanden nou toch....
Hoe komt het toch dat bikini's met broeken zo groot als mijn oma's onderbroeken als leuk worden ervaren?Omdat alles wat ooit eens hip was weer terug komt en het nu blijkbaar hiervoor tijd was. (als we terugbladeren in oude fotoalbums kunnen we misschien wel een gokje wagen wat er de komende jaren hip gaat worden).
donderdag 4 juni 2015 om 10:23
quote:Sidroht schreef op 04 juni 2015 @ 08:56:
Weinig kies dat haar echte voornaam erbij betrokken wordt. Ik zou dat. Verwijderen, levert je geheid een ban op.
Als ze het is bemoei ik me er niet mee.
Vragen naar een andere nick mag ook niet, terwijl iedereen het vermoedt wordt mijn bericht verwijderd wegens provoceren, privacy.
............
Weinig kies dat haar echte voornaam erbij betrokken wordt. Ik zou dat. Verwijderen, levert je geheid een ban op.
Als ze het is bemoei ik me er niet mee.
Vragen naar een andere nick mag ook niet, terwijl iedereen het vermoedt wordt mijn bericht verwijderd wegens provoceren, privacy.
............
ANDERE MOGEN MIJ BERICHTEN STUREN
donderdag 4 juni 2015 om 11:48
Holymadder een perma wegens het herhaaldelijk overtreden van de huisregels? Gaat daar niet eerst een waarschuwing, 24 en 48 uurs ban aan vooraf?
En Jokapi** een permaban wegens schelden, ook geen waarschuwing etc. vooraf?
Wat is het de laatste tijd toch met het willekeurig toepassen van het banbeleid? Als je toch naar eigen believen bant schaf dat zogenaamde banbeleid dan af.
En Jokapi** een permaban wegens schelden, ook geen waarschuwing etc. vooraf?
Wat is het de laatste tijd toch met het willekeurig toepassen van het banbeleid? Als je toch naar eigen believen bant schaf dat zogenaamde banbeleid dan af.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
donderdag 4 juni 2015 om 11:54
Aah dan is mijn vermoeden mbt holymadder (wat ik nog maar net een uurtje geleden of zo bedacht) bij deze al bevestigd, denk ik.
Kijk eens naar zijn historie, het is een man en hij is nogal bot en direct (heeft her en der wel wat posts verwijderd maar bij bijv lange vrouwen en hakken zijn de originele posts nog wel gequote)
Kijk eens naar zijn historie, het is een man en hij is nogal bot en direct (heeft her en der wel wat posts verwijderd maar bij bijv lange vrouwen en hakken zijn de originele posts nog wel gequote)