Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Sidroht schreef op 04 juni 2015 @ 11:58:

Dacht jij aan Marcovic?Dan zou de banreden toch moeten zijn "permaban wegens terugkeren met permaban"?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
ja en hmmm ja, daar heb je ook weer een punt...
Dus dat schoonvader topic is het werk van een trol. Hoe komen ze daar achter dan?
quote:topdropje schreef op 04 juni 2015 @ 12:04:

Dus dat schoonvader topic is het werk van een trol. Hoe komen ze daar achter dan?Trol of niet, ik was best benieuwd hoe het verder zou gaan. Het was best een goeie soap. Jammer dat het weg is.
quote:marana schreef op 04 juni 2015 @ 12:01:

ja en hmmm ja, daar heb je ook weer een punt...Ik bedenk me ineens dat het ook een nickchanger kan zijn die al een bangeschiedenis had staan.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
En terecht en wie weet hoeveel waarschuwingen / korte bannen er al eerder zojn gegeven?
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:Crique schreef op 04 juni 2015 @ 12:09:

[...]

Trol of niet, ik was best benieuwd hoe het verder zou gaan. Het was best een goeie soap. Jammer dat het weg is.Echt wel. Doodzonde. Eindelijk weer eens een goed verhaal.
.
O, ik heb net een pb van Holymadder zitten beantwoorden, dat had dan ook niet gehoeven

Perma vanwege het overtreden van de huisregels?

Da's best raar om dan meteen een perma te geven zonder de voorgaande bans inderdaad.

Maar goed, hij was niet nieuw, dat had hij zelf ook laten doorschemeren.

Dus de reden van die perma zal wel niet kloppen.

Jammer dat de mods niet inzien dat wij dat hier ook kunnen bedenken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Sidroht schreef op 04 juni 2015 @ 11:47:

Het schoonvade topic is verwijderd ivm trollen.Had ik het toch goed..
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 juni 2015 @ 12:32:

O, ik heb net een pb van Holymadder zitten beantwoorden, dat had dan ook niet gehoeven

Perma vanwege het overtreden van de huisregels?

Da's best raar om dan meteen een perma te geven zonder de voorgaande bans inderdaad.

Maar goed, hij was niet nieuw, dat had hij zelf ook laten doorschemeren.

Dus de reden van die perma zal wel niet kloppen.

Jammer dat de mods niet inzien dat wij dat hier ook kunnen bedenken.Terugkeren onder een permaban is ook de huisregels overtreden..
quote:rosemetijs schreef op 04 juni 2015 @ 12:38:

[...]

Terugkeren onder een permaban is ook de huisregels overtreden..

Dan zeg je toch 'permaban wegens het terugkeren onder permaban'?

En niet 'wegens het overtreden van de huisregels'?
quote:Miss.Innuendo schreef op 04 juni 2015 @ 12:46:

[...]

Dan zeg je toch 'permaban wegens het terugkeren onder permaban'?

En niet 'wegens het overtreden van de huisregels'?Dit idd. Dit is ook precies de reden dat ik weinig post.
Krijgen we hier weer n discussie over. Die HM heeft de huisregels overreden en dusdanig dat er n perma aan te pas moet komen. Simpeler is t niet.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Trouwens, als je een permaban hebt gekregen en je komt dan terug met de intentie om te blijven, dan moet je je kop niet boven het maaiveld uitsteken door provocerende opmerkingen te gaan plaatsen. Dan kun je erop wachten natuurlijk.
quote:topdropje schreef op 04 juni 2015 @ 12:04:

Dus dat schoonvader topic is het werk van een trol. Hoe komen ze daar achter dan?

Hele topic gevolgd, ben een ochtendje weg en topic ook weg...

Ben ik ook benieuwd naar hoe je er achter komt dat het een trolverhaal is. Zo ongeloofwaardig was het ook niet (tenminste tot pagina 6 waar ik ben gebleven). Is daarna dan nog iets ongeloofwaardigs verteld door haar?
Interviewer: And you see an equivalence between the idea of god and the idea of a fairy or a Leprechaun??? Dawkins: The evidence of both is equally poor! :-)
quote:Sidroht schreef op 04 juni 2015 @ 11:47:

Het schoonvade topic is verwijderd ivm trollen.Wat een verrassing.
vond het in het begin erg geloofwaardig, tot dat de ziekenhuis versie er bij kwam, toen dacht ik, hmmm een beetje teveel zonnetje in huis achtig
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Ik begon ook al het gevoel te krijgen dat het schoonvadertopic een trol was, maar ja, je mag niet trolhinten . Ik ben toch serieus blijven reageren omdat ik het wel een heel goed verhaal vond en er was nog een kans dat het echt waar was. Complimenten voor de trol dan want ik vond het leuk
quote:Ginevra schreef op 04 juni 2015 @ 14:23:

Ik begon ook al het gevoel te krijgen dat het schoonvadertopic een trol was, maar ja, je mag niet trolhinten . Ik ben toch serieus blijven reageren omdat ik het wel een heel goed verhaal vond en er was nog een kans dat het echt waar was. Complimenten voor de trol dan want ik vond het leuk

Het was zeker een heel mooi verhaal..

Ik vond trouwens de verhalen van Babette ook altijd hilarisch
Ik had het niet door.

Ik heb het altijd door. Deze niet
quote:yasmijn schreef op 04 juni 2015 @ 16:59:

Ik had het niet door.

Ik heb het altijd door. Deze niet Je wordt minder scherp Yas,deze lag er ook heel dik bovenop..

Ik had het niet door.

Ik heb het altijd door. Deze niet Ik rook pas lont toen schoonpapa er spontaan bij neer knikkerde . Magoe, het was een mooi verhaal en de dame in kwestie heeft de gemoederen toch een dagje lekker bezig gehouden.

Ik had het niet door.

Ik heb het altijd door. Deze niet

Ik was direct wantrouwend. Toen vriend boos werd, had ik grote vermoedens.

Toen pa het ziekenhuis indraaide wist ik het zeker.

Maar een goede trol was het zeker. Mooie rustige opbouw, vileine details zoals 'niet met OV' (dat was trouwens ook een mooie give away, welke arts die een patiënt naar huis stuurt zegt dat nou).
quote:Nouschi schreef op 03 juni 2015 @ 21:48:

Wat is dat met die holy soda reclame en Arie Homosma, sloomsma Boomsma??Ja pfffffff zo niks aan hè die man.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven