Geld & Recht alle pijlers

Zalando retour

04-06-2015 16:38 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laatst kreeg ik Mint&Berry sandaaltjes binnen die ik via zalando heb besteld. Ze lopen verschrikkelijk! Hier kwam ik pas achter nadat ik er een paar minuten op liep buiten huis. De zool is zichtbaar beschadigd (um geweldige kwaliteit..) maar de rest van de schoen, de bovenkant dus, is nog als nieuw. Ik wil ze alsnog proberen te retourneren, maar denken jullie dat ik wel mn geld terug krijg? En sturen ze de schoenen anders gewoon weer terug? Heel graag wat hulp
Bel even met de klantenservice en leg hen het probleem voor. Als je ze gedragen en beschadigd opstuurt, is er een kans dat ze dat niet accepteren.
Inderdaad even overleggen met de klantenservice. In het algemeen is de regel: buitenshuis gedragen = einde retouroptie.
Snap niet zo goed waarom je nieuwe schoenen niet eerst binnen aan probeert, dan had je het ook meteen geweten, buiten gedragen schoenen zijn gebruikt dus niet meer te ruilen.
quote:gordijn87 schreef op 04 juni 2015 @ 17:13:

Snap niet zo goed waarom je nieuwe schoenen niet eerst binnen aan probeert, dan had je het ook meteen geweten, buiten gedragen schoenen zijn gebruikt dus niet meer te ruilen.Ik pas ze prima en met een rondje door de woonkamer merk je niets, maar als je echt een stukje loopt blijken ze vreselijk te zitten.
Is het niet een kwestie van goed inlopen?
quote:JVA_ schreef op 04 juni 2015 @ 17:21:

[...]

Ik pas ze prima en met een rondje door de woonkamer merk je niets, maar als je echt een stukje loopt blijken ze vreselijk te zitten.

Ik zou het echt heel maf vinden als je dit retour mag sturen.

Ze zijn namelijk gewoon gebruikt en het is gewoon een deugdelijk product. Alleen vind jij ze niet lekker zitten.

Lijkt mij een gevalletje van jammer, maar helaas.
Terugsturen omdat ze niet lekker zitten kan denk ik niet, maar als de zool na 1x dragen stuk is is het toch gewoon een ondeugdelijk product en dan kun je ze toch op basis daarvan terugsturen?
Kun je anders niet een beetje jokken en zeggen dat je ze binnen hebt gekregen en dat je de indruk hebt dat er al op gelopen is?
quote:dwarsmaarnietlazy schreef op 04 juni 2015 @ 18:03:

Kun je anders niet een beetje jokken en zeggen dat je ze binnen hebt gekregen en dat je de indruk hebt dat er al op gelopen is?Wat misselijk

Kun je anders niet een beetje jokken en zeggen dat je ze binnen hebt gekregen en dat je de indruk hebt dat er al op gelopen is?Hoe is dat "een BEETJE" jokken? Daar is van het begin tot het einde helemaal niks van waar.

Kun je anders niet een beetje jokken en zeggen dat je ze binnen hebt gekregen en dat je de indruk hebt dat er al op gelopen is?

Dus Zalando moet opdraaien omdat TO de schoenen niet lekker vindt zitten?

De schoenen zijn niet kapot dus als TO op safe had willen spelen, dan had ze die schoenen gewoon in een schoenenwinkel moeten gaan kopen. Niet zeuren achteraf. Fout van TO, TO zal er dus voor moeten 'boeten'.
Maar misschien doen ze niet moeilijk... Paar jaar geleden hadden 2 mensen die ik ken een keer duidelijk gedragen schoenen gekregen. Was nog een gedoe om ze terug te sturen want ga maar eens bewijzen dat jij ze niet aangehad hebt maar zo binnen hebt gekregen. Om die reden koop ik dus geen schoenen daar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven