Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Waarom moeten trollen verwijderd eigenlijk? Kennelijk was dit een leuk verhaal.
He jammer. Hoe liep het af dan, of wat was de cliffhanger? Schoonpa mocht uit t ziekenhuis?
quote:MarindaH schreef op 04 juni 2015 @ 20:05:

He jammer. Hoe liep het af dan, of wat was de cliffhanger? Schoonpa mocht uit t ziekenhuis?

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Kwam vanmiddag thuis met idee om even te smullen in dat topic.

Oh, ik ben echt niet nieuwschierig hoor.
quote:Star schreef op 04 juni 2015 @ 19:08:

Waarom moeten trollen verwijderd eigenlijk? Kennelijk was dit een leuk verhaal.Ja dat snap ik dus ook niet. Het was een leuk verhaal, TO viel er niemand mee lastig en er werd geen ruzie gemaakt. Lekker laten gaan zou ik dan denken. Een forum waar iedereen altijd maar eerlijk is lijkt me heel saai, en een utopie ook nog. Beperk je als mod dan tot het bewaken van de sfeer, en met die sfeer was in dit topic hoegenaamd niks mis. En topics waarin de sfeer echt verpest is, zoals op onze geliefde Actueelpijler, laten ze gewoon staan. Tsss.
quote:CaafDracula schreef op 04 juni 2015 @ 20:19:

[...]

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar. Kwam vanmiddag thuis met idee om even te smullen in dat topic.

Oh, ik ben echt niet nieuwschierig hoor.Het laatste wat ik meekreeg was dat TO vriendelijk doch zo beslist mogelijk mededeelde dat schoonpa binnen twee dagen diende te vertrekken, en dat de arme man toen spontaan in elkaar zakte en per ambulance werd afgevoerd naar het ziekenhuis. Waarop haar vriend Woest werd en ruzie begon te maken.
Dan verzint een van jullie toch de rest.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 21:07:

[...]

Ja dat snap ik dus ook niet. Het was een leuk verhaal, TO viel er niemand mee lastig en er werd geen ruzie gemaakt. Lekker laten gaan zou ik dan denken. Een forum waar iedereen altijd maar eerlijk is lijkt me heel saai, en een utopie ook nog. Beperk je als mod dan tot het bewaken van de sfeer, en met die sfeer was in dit topic hoegenaamd niks mis. En topics waarin de sfeer echt verpest is, zoals op onze geliefde Actueelpijler, laten ze gewoon staan. Tsss.+ 10.000000
Ik vraag me echt af wie zo'n topic meldt.

Ik zat er helemaal in. Leuker dan GTST.
Tja, al dat trolhunten zorgt er dus ook voor dat die trollen geband worden
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
Maar snap dat dan toch, Viva moet wel een Serieus Forum blijven natuurlijk. Met Echte Problemen, Uit Het Leven Gegrepen. Aan gebbetjes hebben ze niks, daar kun je geen zieltogend tijdschrift mee vullen.
quote:hatsetats schreef op 04 juni 2015 @ 21:23:

Tja, al dat trolhunten zorgt er dus ook voor dat die trollen geband worden Ik heb geen trolhunter gezien hoor in dat topic. En geen trolhinter ook.
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 21:24:

[...]

Ik heb geen trolhunter gezien hoor in dat topic. En geen trolhinter ook.Hier werd er toch zo over dat bewuste topic gesproken?

[...]

Ik heb geen trolhunter gezien hoor in dat topic. En geen trolhinter ook.

Dit.

Keek ook al uit naar de ontknoping.
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
quote:hatsetats schreef op 04 juni 2015 @ 21:23:

Tja, al dat trolhunten zorgt er dus ook voor dat die trollen geband worden Elke keer vermelden dat de mods toch heus een goede beslissing hebben genomen zorgt er ook voor dat ze die rare beslissingen blijven nemen.
quote:rosemetijs schreef op 04 juni 2015 @ 08:57:

Ik vind dit ook een steeds ongeloofwaardiger verhaal worden.. Dit
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 21:23:

Maar snap dat dan toch, Viva moet wel een Serieus Forum blijven natuurlijk. Met Echte Problemen, Uit Het Leven Gegrepen. Aan gebbetjes hebben ze niks, daar kun je geen zieltogend tijdschrift mee vullen.Achter Gesloten Deuren.

[...]

Ik heb geen trolhunter gezien hoor in dat topic. En geen trolhinter ook.Me dunkt!
quote:rosemetijs schreef op 04 juni 2015 @ 12:37:

[...]

Had ik het toch goed..En dit
quote:hatsetats schreef op 04 juni 2015 @ 21:26:

[...]

Hier werd er toch zo over dat bewuste topic gesproken?Zouden de Mods hier 24/7 meelezen dan? Mod, doe eens arrrrrrrrrrrrr?
En de mods lezen hier mee, dus kat in het bakkie.
quote:duvivavel schreef op 04 juni 2015 @ 21:28:

[...]

Elke keer vermelden dat de mods toch heus een goede beslissing hebben genomen zorgt er ook voor dat ze die rare beslissingen blijven nemen.Raarrrrrrr.
quote:Star schreef op 04 juni 2015 @ 21:30:

[...]

Zouden de Mods hier 24/7 meelezen dan? Mod, doe eens arrrrrrrrrrrrr?Reken maar dat dit topic onder een vergrootglas ligt. En wie weet, schrijft er wel n mod mee
quote:hatsetats schreef op 04 juni 2015 @ 21:31:

[...]

Reken maar dat dit topic onder een vergrootglas ligt. En wie weet, schrijft er wel n mod mee O duh. Stagiaire.
En dan komt er dus opeens zo'n algemeen berichtje als laatst over dat plaatje en worden ook leuke trollen geband.
Reken maar dat dit topic door een aantal meeschrijvers onder het voetlicht gehouden wordt. En als er al een mod meeschrijft, dan weet ik in elk geval wie dat niet is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven