Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 4 juni 2015 om 23:56
vrijdag 5 juni 2015 om 00:00
quote:Lady-Voldemort schreef op 04 juni 2015 @ 23:37:
Er is wel zoiets, maar volgens mij leest niemand dat topic. Ik zou maar gewoon beginnen .
Dit dus.
Na 3 weken dacht iedereen al dat ik hier al een lange tijd aanwezig was. Gewoon posten in topics. Benieuwd naar jouw mening
Er is wel zoiets, maar volgens mij leest niemand dat topic. Ik zou maar gewoon beginnen .
Dit dus.
Na 3 weken dacht iedereen al dat ik hier al een lange tijd aanwezig was. Gewoon posten in topics. Benieuwd naar jouw mening
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
vrijdag 5 juni 2015 om 09:26
quote:Lady-Voldemort schreef op 05 juni 2015 @ 08:36:
Môgge! Ik zit zo maar lekker in het zonnetje. Op mijn werk hebben we geen gas (ik voor mij vermoed een kapotte leiding) en aangezien alles daar op gas werkt kunnen we niks. Hopelijk gaat die natte troep die we nu niet kunnen drogen niet al te erg stinken .Jeetje je hebt een goede dag uitgekozen om de boel te saboteren
Môgge! Ik zit zo maar lekker in het zonnetje. Op mijn werk hebben we geen gas (ik voor mij vermoed een kapotte leiding) en aangezien alles daar op gas werkt kunnen we niks. Hopelijk gaat die natte troep die we nu niet kunnen drogen niet al te erg stinken .Jeetje je hebt een goede dag uitgekozen om de boel te saboteren
vrijdag 5 juni 2015 om 09:59