Napraattopic 30

22-05-2015 12:45 3007 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
quote:Nouschi schreef op 05 juni 2015 @ 23:27:

[...]

Niet lang meer.Ik heb iig gestaft.
Ik zag je posting. Zelf staf ik dit zeker niet al kan ze natuurlijk hier niet geholpen worden. Heb wel meelij met haar, moet zwaar leven zijn zo.
ik betrap me er net zelf op dat ik haar met 'bente' aanspreek terwijl ik dat eigenlijk niet correct vind.
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 17:55:

[...]

Zeker weten en gek genoeg kijk ik er ook wel een beetje naar uit. Als ik morgen naar het centrum ga voor wat lekker zomerfruit, wil ik ook nog naar de grote gele M. Iemand de kibbeling daar geproefd?Ja. Geen succes. Melig, vet en de saus is ook vies. Te dik en vooral te zoet. Ik snap vooral dat laatste niet, want de saus op het broodje fish filet is wel erg lekker. En die vis ook. Neem dus gewoon het broodje :-) (ik gooi zelf altijd 1 helft van het broodje weg).
.
Impala, bedankt voor je reactie, goed om te weten. Had idd een fris sausje verwacht en vis in een dun jasje.
Als je ze toch zelf wil proeven ben ik wel benieuwd of jij ze ook zo vies vindt. De Filet o Fish blijft mijn Mac favoriet. Kibbeling eet ik voortaan alleen van de visboer.

Er zit trouwens niet echt een dikke deeglaag om de mc kibbeling. Maar toch smaakt het melig.
.
ik denk er nog even over en hangt nog van het weer af of ik naar het centrum ga. Mijn echte favoriet is Big Mac zonder kaas, maar dat is nu veel te groot.
Big Mac is ook lekker ja. Ook goeie saus. Als je het middelste broodje eruit haalt, is ie dan nog te groot? Zo is ie wel lekkerder
.
Is toch wel erg dat Bente steeds weer hier komt met een vraag? Ze weet toch dat de mods haar topics verwijderen? Oke, ik vraag het toch, is Bente wel echt?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ja da's nog veel te groot nu.

Ik ga slapen. Truste vast voor hen die nog na komen praten!
ze weet iig hoe een proxy werkt
quote:Alixane schreef op 06 juni 2015 @ 00:27:

Is toch wel erg dat Bente steeds weer hier komt met een vraag? Ze weet toch dat de mods haar topics verwijderen? Oke, ik vraag het toch, is Bente wel echt?

Dat vraag ik me ook wel eens af.

Aan de andere kant, als je zo ver heen bent denk je ook niet helder meer volgens mij.
quote:Moiren_ schreef op 06 juni 2015 @ 00:32:

[...]

Dat vraag ik me ook wel eens af.

Aan de andere kant, als je zo ver heen bent denk je ook niet helder meer volgens mij.Dat denk ik ook, helder en normaal denken staat dan ver van iemand af geloof ik. Toch vreemd dat ze telkens dit forum op zoekt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zou ook wel lullig zijn voor snarfie als ze nep is.
Ze is echt. Ik ken haar van een ander forum geloof ik, nickname, schrijfstijl en denkwijze komen overeen.
quote:Alixane schreef op 06 juni 2015 @ 00:27:

Dat vraag ik me ook al een tijd af.

En nu helemaal, aangezien ze blijkbaar weet hoe proxy's werken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
O? Waar is ze nu weer dan?
Huh, ik zie het topic niet meer.

Is dat nou verwijderd zonder daar een melding van te maken in het mod topic?!
Was dat het topic "rot gevoel'?

Wat had ze nu weer....
quote:Nyx- schreef op 06 juni 2015 @ 07:08:

Ze is echt. Ik ken haar van een ander forum geloof ik, nickname, schrijfstijl en denkwijze komen overeen.Zegt nog niks. Genoeg trollen die op meerdere fora rondhangen.
Ze voelde zich zo rot met haar dikke lichaam. En wat ze daartegen kon doen.

Serieus, dat was het. Tja, de antwoorden kun je wel raden.

Het topic is echt weg. En ze is inmiddels ook weer geband.

Raar dat daar geen melding van wordt gemaakt. Niet in het mod topic en niet in het bantopic.

Edit: ik lees in het bantopic dat blabla80 een ban heeft wegens terugkeren onder perma.
O jawel hoor, in het modtopic staat het over 'rot gevoel'.

Dat het verwijderd is

Anders had ik de titel niet kunnen weten want ik heb gisteren niks gelezen.

Ik was aan het genieten van een zalige tropische avond.

Rot voelen met het dikke lichaam, ongelooflijk weer. Dat meisje is te ondervoed voor woorden.

Bizar dat ze steeds terugkomt.
quote:impala schreef op 05 juni 2015 @ 23:49:

Als je ze toch zelf wil proeven ben ik wel benieuwd of jij ze ook zo vies vindt. De Filet o Fish blijft mijn Mac favoriet. Kibbeling eet ik voortaan alleen van de visboer.

Er zit trouwens niet echt een dikke deeglaag om de mc kibbeling. Maar toch smaakt het melig.Daar staat die M ook voor, voor melig. Als ik iets nooit heb begrepen dan is het dan mensen voor hun lol naar de Mac gaan, wat een smerig voer is dat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:yasmijn schreef op 06 juni 2015 @ 08:57:

O jawel hoor, in het modtopic staat het over 'rot gevoel'.

Dat het verwijderd is

Anders had ik de titel niet kunnen weten want ik heb gisteren niks gelezen.

Ik was aan het genieten van een zalige tropische avond.

Rot voelen met het dikke lichaam, ongelooflijk weer. Dat meisje is te ondervoed voor woorden.

Bizar dat ze steeds terugkomt.Triest
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
quote:hatsetats schreef op 06 juni 2015 @ 08:57:

[...]

Daar staat die M ook voor, voor melig. Als ik iets nooit heb begrepen dan is het dan mensen voor hun lol naar de Mac gaan, wat een smerig voer is dat.

Totaal eens!

Te vies en goor voor woorden.

Ik noem dat niet eens voedsel.

Sorry Thee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven