Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 5 juni 2015 om 23:40
quote:thee schreef op 05 juni 2015 @ 17:55:
[...]
Zeker weten en gek genoeg kijk ik er ook wel een beetje naar uit. Als ik morgen naar het centrum ga voor wat lekker zomerfruit, wil ik ook nog naar de grote gele M. Iemand de kibbeling daar geproefd?Ja. Geen succes. Melig, vet en de saus is ook vies. Te dik en vooral te zoet. Ik snap vooral dat laatste niet, want de saus op het broodje fish filet is wel erg lekker. En die vis ook. Neem dus gewoon het broodje
(ik gooi zelf altijd 1 helft van het broodje weg).
[...]
Zeker weten en gek genoeg kijk ik er ook wel een beetje naar uit. Als ik morgen naar het centrum ga voor wat lekker zomerfruit, wil ik ook nog naar de grote gele M. Iemand de kibbeling daar geproefd?Ja. Geen succes. Melig, vet en de saus is ook vies. Te dik en vooral te zoet. Ik snap vooral dat laatste niet, want de saus op het broodje fish filet is wel erg lekker. En die vis ook. Neem dus gewoon het broodje
.
vrijdag 5 juni 2015 om 23:49
zaterdag 6 juni 2015 om 00:32
quote:Alixane schreef op 06 juni 2015 @ 00:27:
Is toch wel erg dat Bente steeds weer hier komt met een vraag? Ze weet toch dat de mods haar topics verwijderen? Oke, ik vraag het toch, is Bente wel echt?
Dat vraag ik me ook wel eens af.
Aan de andere kant, als je zo ver heen bent denk je ook niet helder meer volgens mij.
Is toch wel erg dat Bente steeds weer hier komt met een vraag? Ze weet toch dat de mods haar topics verwijderen? Oke, ik vraag het toch, is Bente wel echt?
Aan de andere kant, als je zo ver heen bent denk je ook niet helder meer volgens mij.
zaterdag 6 juni 2015 om 00:47
quote:Moiren_ schreef op 06 juni 2015 @ 00:32:
[...]
Aan de andere kant, als je zo ver heen bent denk je ook niet helder meer volgens mij.Dat denk ik ook, helder en normaal denken staat dan ver van iemand af geloof ik. Toch vreemd dat ze telkens dit forum op zoekt.
[...]
Aan de andere kant, als je zo ver heen bent denk je ook niet helder meer volgens mij.Dat denk ik ook, helder en normaal denken staat dan ver van iemand af geloof ik. Toch vreemd dat ze telkens dit forum op zoekt.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zaterdag 6 juni 2015 om 08:35
quote:Alixane schreef op 06 juni 2015 @ 00:27:
Dat vraag ik me ook al een tijd af.
En nu helemaal, aangezien ze blijkbaar weet hoe proxy's werken.
Dat vraag ik me ook al een tijd af.
En nu helemaal, aangezien ze blijkbaar weet hoe proxy's werken.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 juni 2015 om 08:54
Ze voelde zich zo rot met haar dikke lichaam. En wat ze daartegen kon doen.
Serieus, dat was het. Tja, de antwoorden kun je wel raden.
Het topic is echt weg. En ze is inmiddels ook weer geband.
Raar dat daar geen melding van wordt gemaakt. Niet in het mod topic en niet in het bantopic.
Edit: ik lees in het bantopic dat blabla80 een ban heeft wegens terugkeren onder perma.
Serieus, dat was het. Tja, de antwoorden kun je wel raden.
Het topic is echt weg. En ze is inmiddels ook weer geband.
Raar dat daar geen melding van wordt gemaakt. Niet in het mod topic en niet in het bantopic.
Edit: ik lees in het bantopic dat blabla80 een ban heeft wegens terugkeren onder perma.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 juni 2015 om 08:57
O jawel hoor, in het modtopic staat het over 'rot gevoel'.
Dat het verwijderd is
Anders had ik de titel niet kunnen weten want ik heb gisteren niks gelezen.
Ik was aan het genieten van een zalige tropische avond.
Rot voelen met het dikke lichaam, ongelooflijk weer. Dat meisje is te ondervoed voor woorden.
Bizar dat ze steeds terugkomt.
Dat het verwijderd is
Rot voelen met het dikke lichaam, ongelooflijk weer. Dat meisje is te ondervoed voor woorden.
Bizar dat ze steeds terugkomt.
zaterdag 6 juni 2015 om 08:57
quote:impala schreef op 05 juni 2015 @ 23:49:
Als je ze toch zelf wil proeven ben ik wel benieuwd of jij ze ook zo vies vindt. De Filet o Fish blijft mijn Mac favoriet. Kibbeling eet ik voortaan alleen van de visboer.
Er zit trouwens niet echt een dikke deeglaag om de mc kibbeling. Maar toch smaakt het melig.Daar staat die M ook voor, voor melig. Als ik iets nooit heb begrepen dan is het dan mensen voor hun lol naar de Mac gaan, wat een smerig voer is dat.
Als je ze toch zelf wil proeven ben ik wel benieuwd of jij ze ook zo vies vindt. De Filet o Fish blijft mijn Mac favoriet. Kibbeling eet ik voortaan alleen van de visboer.
Er zit trouwens niet echt een dikke deeglaag om de mc kibbeling. Maar toch smaakt het melig.Daar staat die M ook voor, voor melig. Als ik iets nooit heb begrepen dan is het dan mensen voor hun lol naar de Mac gaan, wat een smerig voer is dat.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 6 juni 2015 om 08:58
quote:yasmijn schreef op 06 juni 2015 @ 08:57:
Dat het verwijderd is
Bizar dat ze steeds terugkomt.Triest
Dat het verwijderd is
Bizar dat ze steeds terugkomt.Triest
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 6 juni 2015 om 09:00