Mode & Beauty alle pijlers

Barbiee topic#

31-05-2015 18:04 615 berichten
Om te beginnen stop ik met spammen en maak mijn eigen topic waar ik mijn dingen in kwijt len

Woehoe!!!
Ja met zo'n sjaratelletje mss.
O jammer zitten we alweer op de volgende pagina.
Alle reacties Link kopieren
nieuwe page nieuwe pika
Ik ben niet zo fit als jou he, daarom spring ik iets rustiger.
ja je werkt hard voor onze centjes
Nice pic Barb, alleen niet zo raar met je mond doen hoor, laat een mooie lach zien!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Ik vind Barbiee geweldig, en meer vrouwen zouden eruit moeten zien hoe ze willen zonder dat ze zich druk hoeven te maken over de mening van andere vrouwen. Moeten we dan allemaal maar weer onze bah verbranden en kort rood haar nemen? Ik vind juist wat Barbiee doet, een stuk emancipatie. We mogen vrouw zijn, allemaal op onze eigen manier!

En dat geleuter van: 'mijn man houdt niet van dat type vrouwen' ... Een goede, homoseksuele, vriend van me vertelde me dat op de ranzigste ontmoetingsplekken in het land gewoon degelijke volvo'smet kinderzitjes op de parkeerplaats staan, ik verwacht niet dat de vrouwen van deze heren dat achter hun mannen zoeken, dus trek je conclusies niet te snel.
Ieder z'n stijl, ieder z'n smaak, maar persoonlijk vind ik Barbies stijl ook verschrikkelijk (kwestie van smaak).

Lieve trol meid hoor, maar that's it. En ja dat mag best gezegd worden, hoezo moeten we allemaal lief zijn tegen "Barbie"?

Dit topic is niks meer of minder dan een aandachtstopic. En ja Barbie reageert netjes meestal, hoewel ook erg laatdunkend over de doorsneevrouw. Niet zo heel aardig van haar toch?

Ik denk dat het vooral de vrouwen steekt die niet beoordeelt willen worden op sexy (ordi) zijn of niet. Die willen niet geassocieerd worden met deze look. Voor die vrouwen: laat alle Barbie topics met rust! ^^ Life can be so simple.
Hey Barbie!

Lekkere foto weer. Zou wel een keer een foto willen zien met iets minder verbazing, iets minder make-up, iets minder bloot.

Doe gewoon een keer gek voor het forum, je hoeft er niet mee naar buiten ;)
Float like a butterfly, sting like a biatch.
minder bloot? ik vond dat ze vandaag leuk bekleed was hoor
Doe eens rode lippenstift.
Nieuwe week, nieuwe foto?
Minder bloot?

Wat een raar advies.
Michiel is een beetje preuts. Gemengd douchen vindt hij smeerlapperij
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juni 2015 @ 18:55:

Michiel is een beetje preuts. Gemengd douchen vindt hij smeerlapperij

Ow. Hij is er zo-een.

Gemengd douchen is anders haske duurzaam enzo.
quote:ThunderassMan schreef op 08 juni 2015 @ 18:57:

[...]

Ow. Hij is er zo-een.

Gemengd douchen is anders haske duurzaam enzo.En niks smerigs aan. Als er iets hygiënisch verantwoord is is het wel douchen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juni 2015 @ 18:58:

[...]

En niks smerigs aan. Als er iets hygiënisch verantwoord is is het wel douchen.

Precies! Daarom is korfbal ook uitgeroepen tot duurzaamste en hygienistische sport van 2016 (alvast)

Waar is Barbiee eigenlijk?
Op een ander forum zoals yes en tienermoeders.nl foto's ah plaatsen

Jammer, dat mag ze van mij best hier doen.
quote:Lady-Voldemort schreef op 08 juni 2015 @ 18:55:

Michiel is een beetje preuts. Gemengd douchen vindt hij smeerlapperij Niet serieus toch?
Ik loop achter man

Hoi schatjes
The sparrow?

of gewoon verbaasd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven