Napraattopic 30
vrijdag 22 mei 2015 om 12:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 6 juni 2015 om 18:13
zaterdag 6 juni 2015 om 18:24
zaterdag 6 juni 2015 om 18:26
zaterdag 6 juni 2015 om 18:36
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 juni 2015 @ 18:26:
[...]
Boeit mij niks. Als het maar smaakt. En ik ben nog nergens van doodgegaan. Oh ja, en volgende week ga ik met zoon naar de Mac. Heeft ie wel verdiend, na al dat revalidatiegedoe Inderdaad dik verdiend. En je doet je best maar Ik ben het namelijk met je eens, alleen denkt mijn lijf daar anders over.
[...]
Boeit mij niks. Als het maar smaakt. En ik ben nog nergens van doodgegaan. Oh ja, en volgende week ga ik met zoon naar de Mac. Heeft ie wel verdiend, na al dat revalidatiegedoe Inderdaad dik verdiend. En je doet je best maar Ik ben het namelijk met je eens, alleen denkt mijn lijf daar anders over.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
zaterdag 6 juni 2015 om 18:40
quote:AllieBrosh schreef op 06 juni 2015 @ 18:35:
Als het toch over eten gaat: ik heb net een hele gerookte makreel op. Zo'n ding van ruim 300 gram. Nu zit ik wel enigszins vol....Oeh lekker, makreel! Ik koop er altijd twee, eentje voor mijn zoon en eentje voor mij. En dan op broodjes, met tomaat en komkommer en zo, en flink wat zwarte peper.
Als het toch over eten gaat: ik heb net een hele gerookte makreel op. Zo'n ding van ruim 300 gram. Nu zit ik wel enigszins vol....Oeh lekker, makreel! Ik koop er altijd twee, eentje voor mijn zoon en eentje voor mij. En dan op broodjes, met tomaat en komkommer en zo, en flink wat zwarte peper.
zaterdag 6 juni 2015 om 18:58
Iedereen moet zelf weten wat ie eet hoor
Mijn oma maakte vroeger zelf worst. Daar ging inderdaad het afsnijdsel in. En bloedworst ook. En om de worst ging nog ouderwets schoongemaakte darm. Alles van een zelf geslachte koe of varken. Heerlijk!
Makreel is ook fijn!
Ik ga ff wakker worden en dan lekker koken.
Mijn oma maakte vroeger zelf worst. Daar ging inderdaad het afsnijdsel in. En bloedworst ook. En om de worst ging nog ouderwets schoongemaakte darm. Alles van een zelf geslachte koe of varken. Heerlijk!
Makreel is ook fijn!
Ik ga ff wakker worden en dan lekker koken.
AFSCHEID NEMEN BESTAAT PIET
zaterdag 6 juni 2015 om 18:59
quote:Lady-Voldemort schreef op 06 juni 2015 @ 18:40:
[...]
Oeh lekker, makreel! Ik koop er altijd twee, eentje voor mijn zoon en eentje voor mij. En dan op broodjes, met tomaat en komkommer en zo, en flink wat zwarte peper.O heerlijk en dan op zo'n hard broodje en met een lekkere vette klodder Mayo..
[...]
Oeh lekker, makreel! Ik koop er altijd twee, eentje voor mijn zoon en eentje voor mij. En dan op broodjes, met tomaat en komkommer en zo, en flink wat zwarte peper.O heerlijk en dan op zo'n hard broodje en met een lekkere vette klodder Mayo..