Mönchengladbach: is dat wat?

07-06-2015 09:31 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aanstaande zaterdag wil ik naar Duitsland. Om te winkelen. Met de trein. Door werkzaamheden is er weinig echt goed aan te rijden. Mönchengladbach is te doen. Maar is het ook wat?

Er zit een DM en een Rossmann. En dan is het voor mij al snel goed. Maar ik wil nog wel een beetje gezellig kunnen rondwandelen. Iemand ervaring met deze Duitse stad?
Het is een gewone doorsnee kleinere Duitse stad. Je zult er best een aantal winkels vinden in het centrum, maar om nou te zeggen "gezellig een dagje Mönchengladbach", nee, dat zou nou niet als eerste in me opkomen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Kan je niet naar Essen gaan? Het Hbf is midden in het winkelcentrum. En daar zit van alles. In Essen kan je prima een dag winkelen.
Les temps sont durs pour les rêveurs...
Dat is met de trein op zaterdag vier uur heen en vier uur terug. Iets te veel van het goede.
Ga anders naar Kleef.Leuke stad met auto vrij centrum.

Trein naar Nijmegen. dan bus 58 naar Kleef.Rit duurt 40 minuten.Dienstregeling is op internet te vinden.

Ik zou alleen al mee gaan voor de Konditorei.
Kleef is inderdaad leuk en ik ken er inderdaad een hele fijne konditorei. Alleen...ik wil heel graag naar een filiaal van Rossmann en die is er niet in Kleef.
Er zit een prachtig museum.
Heb er prima geshopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven