Tot welke maat pas je in attracties?
zaterdag 30 augustus 2008 om 15:57
Ik weet wel dat ik met maat 46 niet in de golyad paste in walibi.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

zaterdag 30 augustus 2008 om 16:12
Idd bij dat ding wat in de lucht ging paste ik een andere keer nog maar net in (had toen weer maat 50 jojo )
Ik snap de vraag van thenurse ook niet echt
Ik snap de vraag van thenurse ook niet echt
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?

zaterdag 30 augustus 2008 om 16:14
zaterdag 30 augustus 2008 om 16:15
Ik heb maat 60/62 gehad en paste niet eens in een normale stoel met armleuningen en nee, ik pastte toen ik rond maat 52 was bijna nergens meer in. Tenminste, ik pastte in 1 attractie niet en schaamde me kapot en heb het nooit meer geprobeerd.
De opmerkingen zoals TheNurse maakt, maakte dat ik me heel ongelukkig voelde...
En niet te vergeten de opmerking van Morrigana...
De opmerkingen zoals TheNurse maakt, maakte dat ik me heel ongelukkig voelde...
En niet te vergeten de opmerking van Morrigana...
anoniem_58552 wijzigde dit bericht op 30-08-2008 16:19
Reden: aanvulling
Reden: aanvulling
% gewijzigd

zaterdag 30 augustus 2008 om 16:19
Ik heb 48. Smalle taille, brede heupen. En met mn brede heupen zat ik de laatste keer in sixflags wel heeeel krap in de achtbanen. Maar ik pastte er nog wel in... Ik was heel bang dat het niet zou passen, ik zou me ook heel erg schamen als ik uit de attractie zou moeten omdat ik er niet in zou kunnen.

zaterdag 30 augustus 2008 om 16:32
quote:shining schreef op 30 augustus 2008 @ 16:30:
Dus je mag wel zeggen dat je maat 60-62 hebt, maar men mag dan niet vragen of je last van je lijf hebt?
Dat is toch een heel gewone vraag?En het lijkt mij ook heel gewoon om dat te mogen weigeren te beantwoorden, aangezien het topic de titel heeft [ Tot welke maat pas je in attracties? ]
Dus je mag wel zeggen dat je maat 60-62 hebt, maar men mag dan niet vragen of je last van je lijf hebt?
Dat is toch een heel gewone vraag?En het lijkt mij ook heel gewoon om dat te mogen weigeren te beantwoorden, aangezien het topic de titel heeft [ Tot welke maat pas je in attracties? ]