Tot welke maat pas je in attracties?

30-08-2008 15:50 910 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maat 52 en pas in bijna alle attracties. Denk aan attractieparken als Hellendoorn, Efteling, Movieworld.

Ik vraag mij af vanaf welke maat het niet meer past. Weet iemand dat toevallig?
het is van mijn kant uit gewoon een stukje interesse in de medemens en zeker niet bedoelt om commentaar te geven op hoe iemand eruit ziet.

Het lijkt mij gewoon heel erg onprettig als je dit soort vragen 'moet' stellen, het straalt een bepaalde onzekerheid uit en dat is naar mijn mening geen teken dat TO zich heel prettig en geweldig voelt bij haar kledingmaat.
Tjonge Shining, als iemand een onbeschofte vraag stelt, is het heel normaal om vriendelijk te weigeren een antwoord te geven.
quote:fluffychuzzle schreef op 30 augustus 2008 @ 16:47:

Waar vind ik het dikke vrouwen en mode topic? Bij lijf en lijn?Bij mode.
TO conclusie: Het is bij ieder attractiepark anders, ieder lijf is anders ook al heeft het dezelfde maat, je kunt er weinig zinnigs over zeggen.
Joh, je mag wat mij betreft heel blij zijn met je maat. Ik zei dat het dat voor mij aangeeft.
Dankjewel MissChicken.
quote:Livre schreef op 30 augustus 2008 @ 16:48:

Tjonge Shining, als iemand een onbeschofte vraag stelt, is het heel normaal om vriendelijk te weigeren een antwoord te geven.Jij vindt het een onbeschogte vraag, ik vind het gewoon een normale vraag.
quote:poohtjes schreef op 30 augustus 2008 @ 16:48:

het is van mijn kant uit gewoon een stukje interesse in de medemens en zeker niet bedoelt om commentaar te geven op hoe iemand eruit ziet.

Het lijkt mij gewoon heel erg onprettig als je dit soort vragen 'moet' stellen, het straalt een bepaalde onzekerheid uit en dat is naar mijn mening geen teken dat TO zich heel prettig en geweldig voelt bij haar kledingmaat.Misschien is TO onzeker, misschien ook niet, maar daat GAAT HET HIER NIET OVER.
Ik vind het niet onbeschogt, maar onbeschoft. En jij mag het normaal vinden.
Oke, gelukkig dan maar dat ik dat mag vinden.
quote:shining schreef op 30 augustus 2008 @ 16:49:

Joh, je mag wat mij betreft heel blij zijn met je maat. Ik zei dat het dat voor mij aangeeft.Ga lekker door joh! Je vertoont sponsachtig gedrag.
ehm ja..dat is wel waar , daar gaat het hier inderdaad niet over
quote:shining schreef op 30 augustus 2008 @ 16:47:

Dat er hier zo gevoelig wordt gereageerd, geeft voor mij aan dat men wel last heeft van hun maat.

Is niks mis mee, behalve dan dat het heel vervelend is, maar reageer dat dan niet op een ander af.Dikke mensen worden vaak veroordeeld. Alsof het je eigen keus is om dik te zijn. En dat is het niet. Na worden geroepen, goed bedoelde adviezen over een nieuw dieet, zou je dit nou wel eten?

Als je als dik persoon lekker in je vel zit, krijg je toch dit soort shit over je heen. En ja, dat word je wel eens zat.

Hoewel ik nu niet dik meer ben, moet ik toch keer op keer mijn nekharen terug kammen door dit soort vragen/opmerkingen. Waarom doen mensen dat??
quote:poohtjes schreef op 30 augustus 2008 @ 16:52:

ehm ja..dat is wel waar , daar gaat het hier inderdaad niet overHalleluja
MissC voel je niet zo snel aangevallen.

En reageer eens met wat minder uitroeptekens, ik ben niet doof!!!!!
quote:Pilous schreef op 30 augustus 2008 @ 16:53:

[...]

Dikke mensen worden vaak veroordeeld. Alsof het je eigen keus is om dik te zijn. En dat is het niet. Na worden geroepen, goed bedoelde adviezen over een nieuw dieet, zou je dit nou wel eten?

Als je als dik persoon lekker in je vel zit, krijg je toch dit soort shit over je heen. En ja, dat word je wel eens zat.

Hoewel ik nu niet dik meer ben, moet ik toch keer op keer mijn nekharen terug kammen door dit soort vragen/opmerkingen. Waarom doen mensen dat??Dat is inderdaad onbeschoft. Ik snap je gevoeligheid ook wel, maar het ging hier m.i. om een normale vraag. Hier wordt niks negatiefs over een maat gezegd.
quote:shining schreef op 30 augustus 2008 @ 16:53:

MissC voel je niet zo snel aangevallen.

En reageer eens met wat minder uitroeptekens, ik ben niet doof!!!!!Wat zeg je? Joh, je maakt er een leuk spelletje van omdat mijn naam er bij staat, have fun.
quote:shining schreef op 30 augustus 2008 @ 16:55:

[...]

Dat is inderdaad onbeschoft. Ik snap je gevoeligheid ook wel, maar het ging hier m.i. om een normale vraag. Hier wordt niks negatiefs over een maat gezegd.je snapt het echt niet......het gaat niet over dat het negatief zou zijn, het gaat erom dát de vraag gesteld wordt.
Kom eens van die kast af joh.
Iedereen heeft wel eens met commentaar te maken of nou dun of dik,klein of groot etc...Het is ook nooit goed.Ik vind dat je iedereen in zijn waarde moet laten.
Nou,ik zie het al.Gaat er gezellig aan toe hier.
Ik ben trouwens ooit eens in een pretpark geweest, kan me niet heugen welke (zeker niet walibi) waar een max. gewicht bij de attractie ophet bord vermeld stond.

Zegt niks over de kuipjes van de attractie, maar dat is ook wel prettig om te weten.
is het niet zo dat je last hebt van je lijf als je niet meer in attracties past
Hoi,

Heb alleen nog maar de eerste pagina gelezen maar ik wilde gelijk even reageren.

Ik heb ook maat 60 gehad. Maar ik pastte wel in een heleboel attracties hoor.

Even off topic:

Verder begrijp ik de vraag van Thenurse ook wel. Er staan zoveel rare verhalen in de media over dik zijn, dat ik deze vraag niet raar vind.

Laatst las ik in een artikel het volgende, "Je moet begrijpen dat je lichaam altijd pijn doet als je maat 60 hebt." Huh, mijn lichaam doet pijn als ik ongesteld ben ofzo, maar verder niet hoor.

En in dat artikel stond ook, "als ik op de grond viel, kwam ik niet meer overeind." Voor mij ook weer zo'n 'huh' uitspraak.

Ik zat en zit bijna dagelijks vrijwillig op de grond om met mijn dochtertje te bouwen met Duplo of blokken ofzo. Enne......geen enkele moeite met overeind komen hoor. Ook niet toen ik maat 60 had. (Ik heb nu overigens maat 56)
Ik vind niet dat MissC snel op de teentjes is getrapt. Ik vind de vraag ook helemaal niet van toepassing in dit topic en als iemand dan netjes aan geeft daar geen antwoord op te willen geven dan kan je er toch over ophouden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven