Het gaat echt niet goed, er is door omstandigheden niemand die ik kan bellen en het is iets wat ik niet hier openlijk wil bespreken. Is er een soort van chat of iets waar ik naartoe kan bellen? Probeerde het te googlen maar ik kwam er niet uit.
Thanks alvast.
Edit: de kortsluiting in mijn kop is voorbij, maar ik schrijf graag nog een poosje van me af.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Heel veel sterkte, klinkt naar.
Chat
Chat2
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar
Anoniem_125581
dinsdag 9 juni 2015 om 20:54
quote:saszee schreef op 09 juni 2015 @ 20:50:
Je hebt crisisdienst misschien kan je ie bellen?
Sterkte Zat ik ook net te denken. Als het zó slecht gaat dat je een gevaar voor jezelf (of anderen) bent of op wat voor manier dan ook denkt dat je de nacht letterlijk niet doorkomt alleen kan je beter de huisarts bellen en die kan dan weer crisishulp voor je inschakelen.
Dankjewel voor de links. Ik ga er naar kijken. Crisisdienst is te heftig, denk ik. Ik ga geen rare dingen doen, voel me alleen echt heel slecht en alleen nu.
Slik die kikker!
Anoniem_54027
dinsdag 9 juni 2015 om 20:56
Allie Wil je het niet bij 'ons' op Napraat kwijt? Iemand daar die je zo vertrouwt dat je een PB stuurt?
Anoniem_208712
dinsdag 9 juni 2015 om 20:57
quote:AllieBrosh schreef op 09 juni 2015 @ 20:55:
Dankjewel voor de links. Ik ga er naar kijken. Crisisdienst is te heftig, denk ik. Ik ga geen rare dingen doen, voel me alleen echt heel slecht en alleen nu.Sterkte, ik hoop dat ze je daar kunnen helpen
Als je het wil kan je hier ook je verhaal kwijt,want weet zeker dat er hier ook een hoop mensen zijn die je verhaal aan willen horen,en je net zoals ik een luisterend oor bieden,en je eventueel kunnen helpen