25-jarige belletjeleller

11-06-2015 23:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag belde er iemand aan, een 25 jarige man, maar het leuke is dus dat hij aanbelde en gelijk wegrende. Kijk, als het nu een vijf jarige was geweest, maar iemand van 25 die belletje lelt? Met mijn angsthoofd ben ik nu al bang dat hij in de nacht weer aanbelt of gewoon kwade bedoelingen heeft... Dus is het normaal dat een man van een jaar of 25 aanbelt en keihard wegrent haha, of moet ik me vet veel zorgen gaan maken.

Wat ik met dit topic wil? Ja goeie vraag...
Hm, weer iets nieuws geleerd. Ik ken het als "belletjetrek".
quote:Carenza schreef op 12 juni 2015 @ 08:37:

Hm, weer iets nieuws geleerd. Ik ken het als "belletjetrek".Oh haha. Dus in jullie straat ging het zo "wie gaat er mee belletje trekken" ? Bij ons was het gewoon lellen.
quote:Miss-Colorado schreef op 12 juni 2015 @ 01:49:

Oh, ik maak me er ook weleens schuldig aan hoor in een smal straatje waar de voordeuren gelijk op de stoep uitkomen. Hup, 1...2...3...4..5..6.. en snel doorlopen het hoekje om. hihiEcht?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
quote:Carenza schreef op 12 juni 2015 @ 08:37:

Hm, weer iets nieuws geleerd. Ik ken het als "belletjetrek".Ik ook.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Het heette bij ons deurtjebel
Sorry maar

En wat dan nog als hij 's nachts aanbelt? Lekker laten bellen. Je weet pas of hij kwade bedoelingen heeft als je open gaat doen. Je moet geen problemen gaan verzinnen die er niet zijn.
quote:bootje_op_de_golven schreef op 11 juni 2015 @ 23:31:

O, en de meeste mannen tot een jaar of 25 zijn nog behoorlijk kinderlijk

De meeste mannen worden uberhaubt niet ouder dan 15 .

Maar mijn gok; hij had teveel gedronken, dacht dat ie thuis was en schrok zich een hoedje toen de verkeerde vrouw de deur openmaakte.
Hoe weet je dat hij 25 is? Ken je hem?

Had hij een grijs op het gezicht? Of keek ie crimineel?
quote:Dubbus schreef op 12 juni 2015 @ 09:57:

Hoe weet je dat hij 25 is? Ken je hem?

Had hij een grijs op het gezicht? Of keek ie crimineel?Ja en hij liet ook nog een briefje zien met "heb ik jou even te pakken". Nee, ik zag hem niet goed, maar gezien postuur en kleding (normale spijkerbroek + tshirt) leek het mij iemand rond de 25. Maar kan er ook gruwelijk naast zitten natuurlijk.
quote:Mylene_Valerie schreef op 12 juni 2015 @ 08:47:

[...]

Echt?Ja, maar nooit in een straat waar ik de mensen niet ken. Inderdaad zou het voor ouderen heel erg vervelend zijn en dat wil ik natuurlijk niet. Er is een een klein straatje waar 2 familieleden van mijn man en een vriendin van me aan wonen. Die kennen iedereen in de straat en het zijn allemaal jonge mensen. Daar heb ik het weleens gedaan ja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven