Zoooo spannend!!!

12-06-2015 13:13 79 berichten
Al twee keer in er een (snor) brommer van me gestolen, de laatste zelfs uit een goed afgesloten kelder, waar hij op slot stond. Ik heb er veel verdriet van gehad, want ik vond het altijd zo heerlijk om te toeren in de omgeving van Rotterdam en ging ook regelmatig naar Delft, naar Ikea of Scheveningen. Dat ding was mijn leven.

Nu heb ik een bod gedaan op een heel goed,maar spuuglelijk snorbrommertje en ik ga en woensdagmorgen naartoe. Er wordt een mooi prijsje voor gevraagd en de man die hem verkoopt werkt in de autobranche en dat geeft me een goed gevoel, want technisch.

Nu is het zaak om ervoor te zorgen dat de dagen zo snel mogelijk verlopen, want ik ben nu als een kind dat uitkijkt naar sinterklaas. Ik heb er gewoon jubeltenen van.

Zo'n zin in, om lekker weg te tuffen, de natuur in en verre reizen maken. Dagjes weg en lekker genieten van mijn neus en haren in de wind en het zonnetje.

Kijken jullie weleens erg ongeduldig naar iets uit?
Ik vertrek zodadelijk met het gezin op vakantie. Alwaar ik na járen eindelijk ook weer eens ga paardrijden. Als een kind zo blij heb ik de website van de manege doorgespit, de paarden bekeken, keuzes gemaakt op welke ik wil rijden (net als toen ik les had als klein meisje). Het eerste wat in de koffer ging was mijn rijbroek

Ik kan niet wachten!
Leuk Cateau! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt, lekker weer rondtuffen waar en wanneer je zelf wil.

Maarre.... spuuglelijk in de hoop dat de er met hun tengels afblijven?
quote:Doreia schreef op 12 juni 2015 @ 13:16:

Ik vertrek zodadelijk met het gezin op vakantie. Alwaar ik na járen eindelijk ook weer eens ga paardrijden. Als een kind zo blij heb ik de website van de manege doorgespit, de paarden bekeken, keuzes gemaakt op welke ik wil rijden (net als toen ik les had als klein meisje). Het eerste wat in de koffer ging was mijn rijbroek

Ik kan niet wachten!

Kan het me voorstellen.

Heerlijk hè, weer zo onbevangen?

Wat heb je voor ros uitgezocht?
Alle reacties Link kopieren
Cateautje, nog even geduld en dan dus lekker op pad!!

Doreia,fijne vakantie gewenst!
Jaaa, ik kijk uit naar mijn balkonparasolhouder die ik net heb besteld dan kan ik eindelijk op mooie dagen in de schaduw zitten op mijn balkon (ik kan niet in de zon)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
O ja, niet heel spannend maar kijk er wel naar uit. Een goede vriendin van vroeger woont al ruim 20 jaar in Zwitserland en we hebben elkaar jaren niet gezien. Ze gaf aan graag weer eens af te spreken maar ik had geen idee hoe dat logistiek te doen. Mailde ze me gister direct na mijn mail terug dat ze eind juli een week in Nld is en dan komt. Ze blijft slapen en we gaan lekker ouderwets 'wijnen' en bijkletsen. Zo leuk!!!!
Wat een verschillen he viva-amber, ik baal dat ik juist pas vanaf rond 16 uur zon op m'n balkon heb (en vaak veel wind op 8 hoog) want ik zou wel een middagje lekker willen bakken.
quote:Cateautje schreef op 12 juni 2015 @ 13:19:

[...]

Kan het me voorstellen.

Heerlijk hè, weer zo onbevangen?

Wat heb je voor ros uitgezocht?Ze hebben er een prachtige Fries. Dat lijkt me wel wat En inderdaad, zo onbevangen heb ik me jaren niet gevoeld. Voorpret is echt heel leuk!
quote:Grobbekuiken schreef op 12 juni 2015 @ 13:18:

Leuk Cateau! Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt, lekker weer rondtuffen waar en wanneer je zelf wil.

Maarre.... spuuglelijk in de hoop dat de er met hun tengels afblijven?De kleur is echt oogversplinterend en inderdaad, ik hoop dat eventuele dieven daarop afknappen.
quote:viva-amber schreef op 12 juni 2015 @ 13:22:

Jaaa, ik kijk uit naar mijn balkonparasolhouder die ik net heb besteld dan kan ik eindelijk op mooie dagen in de schaduw zitten op mijn balkon (ik kan niet in de zon)Wat vervelend dat je dan niet op je buitenruimte kan toeven. Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Ik heb heel erg uitgekeken naar het moment dat ik mijn trouwjurk mocht gaan uitkiezen.

En ook heeeeel erg naar de geslachtsbepaling van de baby in mijn buik. Als een kind zo blij om te zien dat het een jongetje is!

Zo keek ik ook uit naar de meubeltjes voor de babykamer, het behang, alles. Het ermee bezig gaan!

En nu kijk ik natuurlijk heel erg uit naar de bruiloft over 1,5 week en naar de geboorte van ons eerste kindje!

Al kan ik voor dat het komt, eerst ook erg uitkijken naar het voelen trappen straks!
Shit, is het al zaterdag?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:thee schreef op 12 juni 2015 @ 13:24:

O ja, niet heel spannend maar kijk er wel naar uit. Een goede vriendin van vroeger woont al ruim 20 jaar in Zwitserland en we hebben elkaar jaren niet gezien. Ze gaf aan graag weer eens af te spreken maar ik had geen idee hoe dat logistiek te doen. Mailde ze me gister direct na mijn mail terug dat ze eind juli een week in Nld is en dan komt. Ze blijft slapen en we gaan lekker ouderwets 'wijnen' en bijkletsen. Zo leuk!!!!Ik kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt. Leuk, om weer eens bij te kletsen en over elkaar heen te rollen van het lachen, want dat hoop ik voor jullie.
quote:Salstar25 schreef op 12 juni 2015 @ 13:34:

Ik heb heel erg uitgekeken naar het moment dat ik mijn trouwjurk mocht gaan uitkiezen.

En ook heeeeel erg naar de geslachtsbepaling van de baby in mijn buik. Als een kind zo blij om te zien dat het een jongetje is!

Zo keek ik ook uit naar de meubeltjes voor de babykamer, het behang, alles. Het ermee bezig gaan!

En nu kijk ik natuurlijk heel erg uit naar de bruiloft over 1,5 week en naar de geboorte van ons eerste kindje!

Al kan ik voor dat het komt, eerst ook erg uitkijken naar het voelen trappen straks!

Dat zijn inderdaad spannende tijden.

Wat is het voor jurk geworden?

Wanneer word je kruimeltje geboren?
Jaaa, 9 september ga ik naar een concert van U2. Duurt me nog veel te lang
`Veel plezier, Cateau! Ik hoop dat hij geweldig is en dat je snel weer lekker kan tuffen! (wat gek klinkt, want waar ik vandaan kom, betekent 'tuffen' spugen )
quote:Nouschi schreef op 12 juni 2015 @ 13:34:

Shit, is het al zaterdag? [afbeelding]Nee joh we hebben voorpret.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lijkt me heel vervelend als je dan niet meer lekker rond kan tuffen cateau, maar wat fijn dat je een mooi lelijk ding hebt gevonden.

Nu maar hopen dat ze er met hun tengels vanaf blijven.
quote:lionlily schreef op 12 juni 2015 @ 13:39:

`Veel plezier, Cateau! Ik hoop dat hij geweldig is en dat je snel weer lekker kan tuffen! (wat gek klinkt, want waar ik vandaan kom, betekent 'tuffen' spugen )

Ik zal me gedragen als ik opdat ding zit, ik ben geen lama.

Oh jeetje toch, ik ben er helemaal hyper van. Haha.
quote:MonteCara schreef op 12 juni 2015 @ 13:39:

Jaaa, 9 september ga ik naar een concert van U2. Duurt me nog veel te lang Je kan ze natuurlijk draaien, als dat je ongeduld niet aanwakkert.
quote:OldWood schreef op 12 juni 2015 @ 13:43:

Lijkt me heel vervelend als je dan niet meer lekker rond kan tuffen cateau, maar wat fijn dat je een mooi lelijk ding hebt gevonden.

Nu maar hopen dat ze er met hun tengels vanaf blijven.Ik stal hem voortaan in de binnenhal, hij staat dan wel gruwelijk in de weg, maar dat mag de pret niet drukken. Je moet echt alles in je togus stoppen, krijg er een punthoofd van.
Cateautje.

Het is een heeeeeeeeeeeeeeele mooie jurk geworden, vind ik natuurlijk.

Anders dan ik eerst verwacht had en in mijn hoofd had. Zodra ik voor de spiegel stond dacht ik: Jaaaaaaaaaaaaa!

En de andere jurken waren niet meer belangrijk. Niks meer gepast daarna haha.

Sluiertje in het haar, lange sleep, mooie details, bloemetjes, bandjes die ipv op mijn schouders, op de zijkant van mijn armen steunen.

Echt super leuk!

En wij verwachten ons mini mensje in november. Duurt nog 'even'.
quote:Salstar25 schreef op 12 juni 2015 @ 13:47:

Cateautje.

Het is een heeeeeeeeeeeeeeele mooie jurk geworden, vind ik natuurlijk.

Anders dan ik eerst verwacht had en in mijn hoofd had. Zodra ik voor de spiegel stond dacht ik: Jaaaaaaaaaaaaa!

En de andere jurken waren niet meer belangrijk. Niks meer gepast daarna haha.

Sluiertje in het haar, lange sleep, mooie details, bloemetjes, bandjes die ipv op mijn schouders, op de zijkant van mijn armen steunen.

Echt super leuk!

En wij verwachten ons mini mensje in november. Duurt nog 'even'.Ik wens je de mooiste dag van je leven en met de geboorte van kruimel, de gelukkigste.
quote:lionlily schreef op 12 juni 2015 @ 13:39:

`Veel plezier, Cateau! Ik hoop dat hij geweldig is en dat je snel weer lekker kan tuffen! +1
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven