Zoooo spannend!!!

12-06-2015 13:13 79 berichten
Al twee keer in er een (snor) brommer van me gestolen, de laatste zelfs uit een goed afgesloten kelder, waar hij op slot stond. Ik heb er veel verdriet van gehad, want ik vond het altijd zo heerlijk om te toeren in de omgeving van Rotterdam en ging ook regelmatig naar Delft, naar Ikea of Scheveningen. Dat ding was mijn leven.

Nu heb ik een bod gedaan op een heel goed,maar spuuglelijk snorbrommertje en ik ga en woensdagmorgen naartoe. Er wordt een mooi prijsje voor gevraagd en de man die hem verkoopt werkt in de autobranche en dat geeft me een goed gevoel, want technisch.

Nu is het zaak om ervoor te zorgen dat de dagen zo snel mogelijk verlopen, want ik ben nu als een kind dat uitkijkt naar sinterklaas. Ik heb er gewoon jubeltenen van.

Zo'n zin in, om lekker weg te tuffen, de natuur in en verre reizen maken. Dagjes weg en lekker genieten van mijn neus en haren in de wind en het zonnetje.

Kijken jullie weleens erg ongeduldig naar iets uit?
Hè bah Cateau. Flauw hoor. Succes met verder zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Cateau

He verdorie! Ik weet ook wel zeker dat je een andere gaat vinden,

maar daarom is de teleurstelling niet weg... Echt zo flauw van hem!!!

Fijne zondag en succes met het vinden van de nieuwe!!! :-)
Dankjewel ladies.

Ik hoop dat het lukt, heb er nu twee op het oog, maar maak me geen illusies, gewoon afwachten.
Ik heb er eentje en ik ben blij, jiehoe.

Het is een mooie blauwe tomos met wit afgezet en er zit een snoezig mandje op.

Hoewel ik er pas de 20ste mee mag rijden was hij wel dorstig en de banden waren zacht, dus dat heb ik eventjes verzorgd, maar dat is onder ons.
Wat leuk! Heel veel plezier ermee!
Nou, de afknapper is compleet. Ik kreeg net een telefoontje van de snorbrommermeneer en hij heeft hem vanmiddag aan iemand anders verkocht, gewoon, omdat het kon. Afspraken tellen blijkbaar niet.

Maar goed, over tot de orde van de dag.

Hmpf....botte boer

Hoe dan ook, deze is vast veul leukuhrduhr!

Gefeliciteerd met je nieuwe TufTuf!
Coooool!!! Gefeliciteerd met je nieuwe scheurijzer!!
Tuftuf en scheurijzer.

Reken maar dat ik een gevaar zal zijn op de weg. Het enige dat er nog aan ontbreekt is een heftig motorjack, but i'm born to be wild. Haha, met 35 kilometer per uur.
Met de vlam in de pijp

scheurt Cateau door Rotterdam

Ik mag zaterdag pas de weg op, dan gaat de verzekering in en daar baal ik van als een stekker, want ik wil er op uit.

Net buiten Rotterdam staan grote kassen en voor die kassen staan stalletjes waar je groente kunt kopen voor een prikkie, daar wil ik naartoe. Lekker hoor een pond boontjes voor een dubbeltje en dat soort zaken. Lekker ritje ook.

En eindelijk is het niet meer zo ver om börek met aardappel te gaan halen, wat zal ik snoepen!
Klinkt heerlijk.

Als straks de verhuizing achter de rug is ga ik ook sparen voor het vergroten van mijn actieradius. Ik ga denk ik voor een elektrische fiets. Zal vast nog even duren voor ik genoeg gespaard heb, maar verheug me er nu al op.
Kun je niet ergens wat huren voor een dagje, het is nu lekker weer!
quote:lechatrose schreef op 17 juni 2015 @ 11:37:

Klinkt heerlijk.

Als straks de verhuizing achter de rug is ga ik ook sparen voor het vergroten van mijn actieradius. Ik ga denk ik voor een elektrische fiets. Zal vast nog even duren voor ik genoeg gespaard heb, maar verheug me er nu al op.Een E-fiets is ook fijn, dan ben je ook binnen no time waar je wilt zijn. Kan me voorstellen dat je je daarop verheugd, lijkt me ook fantastisch om zo lekker op de fiets rond te scheuren.
quote:foeksia72 schreef op 17 juni 2015 @ 12:02:

Kun je niet ergens wat huren voor een dagje, het is nu lekker weer! Ik ga zo boodschappen doen, ouderwets met de benenwagen.
Leuk Cateau, veel plezier vanaf zaterdag! Dan zijn die boontjes er vast ook nog hoor
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Kun je de verzekering niet per direct laten ingaan?
quote:Grobbekuiken schreef op 17 juni 2015 @ 12:35:

Kun je de verzekering niet per direct laten ingaan?Nee, is niet gelukt, helaas. Heb wel gezocht, maar niet gevonden.
quote:streepjessokken schreef op 17 juni 2015 @ 12:32:

Leuk Cateau, veel plezier vanaf zaterdag! Dan zijn die boontjes er vast ook nog hoor Aan het einde van de zomer komen de boontjes me de neusgaten uit.
ik heb contact opgenomen met de verzekeraar en die raadde mij aan om het te verzoeken via de mail en dan kan ik vanaf vandaag verzekerd zijn. Dat heb ik gedaan, dus nu eventjes afwachten en ik hoop dat ik vandaag nog de hort op kan.
wanneer kan ik je inhalen op de racefiets?
Oeh, wielrenners die in je rug gaan zitten en als je dan onverwacht moet remmen je een wielrenner in je ruggegraat hebt zitten en je dan verder door het leven kan in een rolstoel.

Daar heb ik wat mee te stellen gehad met mijn vorige brommer. Onverantwoord volk. levensgevaarlijk!
Ik zei toch inhalen?
quote:Cateautje schreef op 17 juni 2015 @ 13:28:

ik heb contact opgenomen met de verzekeraar en die raadde mij aan om het te verzoeken via de mail en dan kan ik vanaf vandaag verzekerd zijn. Dat heb ik gedaan, dus nu eventjes afwachten en ik hoop dat ik vandaag nog de hort op kan.
quote:badmeester schreef op 17 juni 2015 @ 18:04:

Ik zei toch inhalen?dat lukt niet met mijn vlam in de pijp.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven