e-reader of iPad mini?
woensdag 10 juni 2015 om 23:57
Ik ben bijna jarig en overweeg een e-reader te vragen voor mijn verjaardag. Alleen, ik ben nu heel erg gewend op mijn iPhone te lezen (maar omdat dat in de zon niet fijn is overweeg ik nu een e-reader). Omdat het scherm van een e-reader echt niet te vergelijken is met dat van een tablet, en ik in de winkel elke keer denk: jemig, wat een waardeloos scherm, vraag ik me nu alleen af of ik niet beter een iPad mini kan vragen (met als primaire doel om die te gebruiken als e-reader).
Wie heeft ervaring met beide? En wat raden jullie aan?
Wie heeft ervaring met beide? En wat raden jullie aan?
Am Yisrael Chai!
zaterdag 13 juni 2015 om 09:26
quote:otis schreef op 12 juni 2015 @ 15:31:
Vergeet niet dat je gewoon bij een leeslampje moet lezen. Er zit backlight in, dus je hoeft geen externe verlichting te gebruiken. Dát is nu juist wat 'm zo ideaal maak, eindelijk kunnen lezen in bed zonder dat je later wakker wordt van 'n lamp die nog brandt.
Vergeet niet dat je gewoon bij een leeslampje moet lezen. Er zit backlight in, dus je hoeft geen externe verlichting te gebruiken. Dát is nu juist wat 'm zo ideaal maak, eindelijk kunnen lezen in bed zonder dat je later wakker wordt van 'n lamp die nog brandt.
Shoot first, ask questions later!
zaterdag 13 juni 2015 om 09:39
zaterdag 13 juni 2015 om 10:03
quote:JollyJ schreef op 13 juni 2015 @ 09:36:
Als coolblue zijn werk doet (en dat zal wel) kan ik vandaag vertellen of de verlichting bij Kobo goed geregeld is. En of waterdicht ook echt waterdicht is
Dit topic gaf inspiratie. Of kooplust ofzoEen paar weken geleden wilde je toch nog 'Amish' gaan leven? Past 'n e-reader niet echt bij he?
Als coolblue zijn werk doet (en dat zal wel) kan ik vandaag vertellen of de verlichting bij Kobo goed geregeld is. En of waterdicht ook echt waterdicht is
Dit topic gaf inspiratie. Of kooplust ofzoEen paar weken geleden wilde je toch nog 'Amish' gaan leven? Past 'n e-reader niet echt bij he?
Shoot first, ask questions later!
zaterdag 13 juni 2015 om 10:59